Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Жидачівське міське виробниче управління комунального господарства |
Код ЄДРПОУ: | 13814891 |
Місцезнаходження: | 81700, Україна , Львівська обл., Жидачів, вул. Кобзарева, 19 |
Контактна особа: |
Гвоздик Назарій Богданович +380323931502 ypravbyd@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2021 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 12:52 |
Очікувана вартість: | 1 402 804,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 014,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90530000-1: Утримання сміттєзвалищ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2021 10:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2021 10:38 |
Тендерна документація.doc | |
24 грудня 2021 10:38 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
24 грудня 2021 10:38 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-28-000031 ● 1c723921b0b04db097aa7f0fba9172ff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2022 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.09.2022 № 41
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 28.09.2022 № 41
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-12-24-002099-b 24.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-29 11:21:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: 90530000-1 - Утримання сміттєзвалищ (Перешарування міського сміттєзвалища м. Жидачів з метою екологічно безпечного зберігання та захоронення відходів на його території)», очікуваною вартістю 1 402 804,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-24-002099-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ФОП Пахолків Романом Івановичем під час укладання договору вимоги підпункту 3.4 пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-04 17:52:51
Відповідь на запит по моніторингу закупівлі UA-2021-12-24-002099-b
04.10.2022 р. № 397
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Північний офіс Держаудитслужби
в Чернігівській області
Відповідь на запит по моніторингу закупівлі UA-2021-12-24-002099-b
У відповідь на запит Держаної аудиторської служби України Північний офіс в Чернігівській області, щодо надання інформації у процедурі закупівлі: ДК 021:2015: 90530000-1 - Утримання сміттєзвалищ (Перешарування міського сміттєзвалища м. Жидачів з метою екологічно безпечного зберігання та захоронення відходів на його території) Утримання сміттєзвалищ очікуваною вартістю 1 402 804,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-24-002099-b) повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано на підставі НАКАЗУ від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідно до розділу III. Методи визначення очікуваної вартості
Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися наступними методами:
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості шляхом використовування як ціни попередніх власних закупівель (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг та ціни відповідних закупівель минулих періодів, з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют, вартості пального.
Керуючись пунктом 4 вказаного розділу, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Додатково повідомляємо, що очікувану вартість закупівлі розраховано на підставі зведеного кошторисного розрахунку. Скан-копія додається.
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ФОП Пахолків Романом Івановичем під час укладання договору вимоги підпункту 3.4 пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника
Відповідно до розділу 5 частини 2 тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати копію власної ліцензії на провадження господарської діяльності або достовірну інформацію (лист в довільній формі) про наявність в учасника чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, яка пов’язана з предметом закупівлі із зазначенням переліку робіт ( у випадку якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню надається пояснення в довільній формі).
В складі пропозиції учасника міститься лист-пояснення, в якому учасник повідомляє про відсутність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, яка пов’язана з предметом закупівлі, оскільки даний вид робіт не підлягає ліцензуванню.
Відповідно до ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», даний вид робіт не підлягає ліцензуванню, отже учасник не повинен був надавати в складі пропозиції скан-копію ліцензії.
Відповідно до вимог тендерної документації підпункту 3.4 пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
Учасник переможець під час укладання договору надав паспорт та виписку з ЄДР, що підтверджує право на підписання договору на закупівлю, так як учасник-переможець за даною закупівлею є фізичною особою підприємцем, законодавством не передбачено інших документів про право підписання договорів для фізичних осіб- підприємців.
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Вказана норма Закону вимагає під час укладання договору надання ліцензії за наявності сукупності двох вимог: отримання ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності передбачено законом ТА якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Зважаючи на зазначене вище, до переможця процедури закупівлі не застосовується вказана норма, оскільки даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню чи надання будь-якого документа дозвільного характеру, окрім цього, вимога щодо надання ліцензії або документа дозвільного характеру застосовується виключно у випадку, якщо законом передбачено обов’язкове ліцензування вказаної діяльності.
Зважаючи на зазначене вище, Переможцем дотримано вимоги тендерної документації в частині підпункту 3.4 пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю».
На підставі вище викладеного виявлені Вами ознаки - не є порушеннями
законодавства у сфері публічних закупівель оскільки спростовані нами у цій відповіді на запит про надання пояснень .
Начальник
Жидачівського МВУКГ Г.Г.Кухта
Вик. юрисконсульт І.Возна 0964656192
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЖИДАЧІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 81700 , м. Жидачів , вул. Кобзарева,19, Львівська обл. , Україна , тел.8 03239- 3-15-02 ЄДРПОУ 13814891, МФО – 325796 , р/р № 193257960000026002301104744 , філія Львівське ОУ АТ «Ощадбанк» 19.10.2022 р. № 453 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Північний офіс Держаудитслужби в Чернігівській області Відповідь на висновок по моніторингу закупівлі UA-2021-12-24-002099-b про проведення заходів на недопущення встановлених порушень у подальшому. У відповідь на висновок Держаної аудиторської служби України Північний офіс в Чернігівській області, щодо нібито виявлених порушень в проведенні процедури закупівлі: ДК 021:2015: 90530000-1 - Утримання сміттєзвалищ (Перешарування міського сміттєзвалища м. Жидачів з метою екологічно безпечного зберігання та захоронення відходів на його території) Утримання сміттєзвалищ очікуваною вартістю 1 402 804,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-24-002099-b) повідомляємо протележне . Доводимо, що тендерна документація по предмету закупівлі ДК 021:2015: 90530000-1 відповідає вимогам законодавства з питань публічних закупівель, а саме п.19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У пункті 1.3 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Жидачівського МВУКГ від 24.12.2022 р. чітко зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок , допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій Приклади формальних помилок наведені в підпунктах від №1 до № 12 пункту 1.3 тендерної документації, ознайомившись з якими учасникам стає відомо про всі випадки формальних помилок, які не призведуть до відхилення їх тендерних пропозицій та не впливають на зміст тендерних пропозицій учасників. Проте, враховуючи Ваші зауваження у висновку моніторингу, на майбутнє Жидачівське МВУКГ у тендерній документації буде використовувати словосполучення із пункту 19 частини другої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Наводимо приклади формальних (несуттєвих) помилок : :» замість змісту вислову у наші тендерній документації, який звучить так :«До формальних(несуттєвих) помилок відносяться : » і після цього зазначено перелік прикладів таких помилок. Т.в.о. начальника, заступник начальника Жидачівського МВУКГ Б.В Ладика Вик. І.Возна 0964656192
2022-10-20 16:51:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Пахолків Роман Іванович |
1 395 337,00
UAH з ПДВ
|
1 395 337,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КАРПАТМОНТАЖ" |
1 402 804,00
UAH з ПДВ
|
1 402 804,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Пахолків Роман Іванович #2614805378 |
Переможець |
1 395 337,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2022 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 13:15
|
дод. угода від 30.12.2022.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 18:29
|
Договір _12.pdf | укладений |
26 січня 2022 18:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Перешарування міського сміттєзвалища м. Жидачів з метою екологічно безпечного зберігання та захоронення відходів на його території | 1 | послуга |
1 395 337,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу послуг |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Перешарування міського сміттєзвалища м. Жидачів з метою екологічно безпечного зберігання та захоронення відходів на його території | 1 | послуга |
1 395 317,00
UAH
|