Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція міжнародного автомобільного пункту пропуску «Устилуг». Коригування.»
"Reconstruction of the Ustyluh International Road Checkpoint. Correction."
"Reconstruction of the Ustyluh International Road Checkpoint. Correction."
Очікувана вартість
195 547 525,00 UAH
UA-2021-12-24-001954-a ● 134919d91d954b2db32f4753797f8370
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна митна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г |
Контактна особа: |
Загородня Олена Володимирівна +380442472676 tender-dms@customs.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Чупрін Сергій Анатолійович +380442472676 |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Customs Service of Ukraine |
National ID: | 43115923 |
Contact point: |
Zagorodnia Olena Volodimirovna +380442472676 tender-dms@customs.gov.ua |
Additional contacts: |
Chuprin Serhii +380442472676 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2021 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 195 547 525,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 955 475,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕД. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов'язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, (далі – Положення), затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Банківські реквізити Державної митної служби України (Замовник): рахунок IBAN UA588201720355179002002101079 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 43115923. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення тендерної пропозиції обов’язково вказати: «Реконструкція міжнародного автомобільного пункту пропуску «Устилуг». Коригування.», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) Розмір забезпечення тендерної пропозицій - 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. У сі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути поданий лист в довільній формі. Бенефіціар – Державна митна служба України; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601). Гарантія подається у форматі електронного документа: - гарантія має містити умови, визначені в пункті 26 розділу ІІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії згідно з цим пунктом тендерної документації; - гарантія подається у складі тендерної пропозиції у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту; - подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності банку та не знаходження його в стадії ліквідації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути подане у виді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених цим пунктом, перерахувати на рахунок Державної митної служби України кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю. Банківські реквізити Державної митної служби України (Замовник): рахунок IBAN UA588201720355179002002101079 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 43115923. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення виконання договору про закупівлю обов’язково вказати: «Реконструкція міжнародного автомобільного пункту пропуску «Устилуг». Коригування.», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: до 30.12.2023 включно. Бенефіціар – Державна митна служба України; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601). Гарантія подається у форматі електронного документа: - гарантія має містити умови, визначені в пункті 26 розділу ІІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії згідно з цим пунктом тендерної документації; - гарантія подається не пізніше дати укладення договору про закупівлю у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту; - подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються у разі невиконання або неналежно виконання Виконавцем умов договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до Державного бюджету. |
Publication date: | 24 грудня 2021 11:59 |
Enquiries until: | 18 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 195 547 525 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 955 475 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція міжнародного автомобільного пункту пропуску «Устилуг». Коригування.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44731, Україна, Волинська область, м. Устилуг, Володимир-Волинського району, Автомобільний пункт пропуску «Устилуг», вул. Левінцова, 58, 60
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
"Reconstruction of the Ustyluh International Road Checkpoint. Correction."
CPV: 45200000-9
Період постачання:
по 30 червня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються відповідно до Плану фінансування при наявності відповідних бюджетних коштів на зазначені цілі на розрахунковому рахунку Замовника. Сторони погоджуються, що Замовник не несе відповідальності за порушення грошових зобов’язань за відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування.Попередня оплата Замовником проводиться на підставі норм постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 р. №1764, постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22 липня 2020 р. № 641, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % вартості річного обсягу в розмірі _________ грн. (______________ гривень, __ копійок), в тому числі ПДВ, з яких ___________ грн. (____________ ________________) на строк не більше 90 календарних днів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника відповідно до рахунку, виставленого Підрядником. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Кінцева оплата здійснюється Замовником за виконані Роботи у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, у тому числі завершення всіх пуско-налагоджувальних робіт, та підписання Сторонами кінцевого Акту приймання виконаних будівельних робіт на весь об’єм Робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на весь об’єм Робіт, передбачений цим Договором та проєктною документацією, отримання документу про готовність об’єкта до експлуатації та надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі (за настанням останньої події). Розрахунки за виконані Роботи здійснюються відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2022 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2022 13:25 |
Додаток 8 Розрахунок ціни пропозиції рев1 (зі змінами).docx | |
20 січня 2022 13:25 |
Додаток 5 (зі змінами).docx | |
20 січня 2022 13:25 |
Перелік змін Устилуг.docx | |
20 січня 2022 13:25 |
Додаток 9 Технічне завдання рев1 (зі змінами).docx | |
20 січня 2022 13:25 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Устилуг (зі змінами).doc | |
24 грудня 2021 11:59 |
ОГОЛОШЕННЯ_англійською мовою.doc | |
24 грудня 2021 11:59 |
Додаток 11 ПРОЕКТ ДОГОВІР ПІДРЯДУ.docx | |
24 грудня 2021 11:59 |
Додаток 10 ІНША ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ.docx | |
24 грудня 2021 11:59 |
Додаток 7 Довідка про субпідрядника.docx | |
24 грудня 2021 11:59 |
Додаток 6 Документи_ що підтверджують повноваження посадової особи.docx | |
24 грудня 2021 11:59 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії.docx | |
24 грудня 2021 11:59 |
Додаток 3 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
24 грудня 2021 11:59 |
Додаток 2 Відомості про Учасника (фізособи).docx | |
24 грудня 2021 11:59 |
Додаток 1Відомості про учасника (юрособи).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Задвоєння торгів
Дата подання: 29 грудня 2021 09:56
Дата відповіді: 29 грудня 2021 10:20
Добрий день. Станом на 29.12.21 на майданчику прозоро опубліковано двоє ідентичних торгів, документація яких ссилається на один і той протокол тендерного комітету (від 22 грудня 2021 року №119). Ймоврно йдеться про задвоєння процедур торгів. Прошу внести ясність чи буде відмінено одну із закупівель? якщо так то яку з них? UA-2021-12-22-004501-b чи UA-2021-12-24-001954-a буде відмінено?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Закупівлю (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-22-004501-b) відмінено. Триває період оскарження до 03.01.2022. Оголошено нову процедуру - відкриті торги з публікацією оголошення англійською мовою. З повагою!
Проектна документація
Дата подання: 14 січня 2022 13:31
Дата відповіді: 18 січня 2022 15:32
Шановний Замовник!
З метою якісної підготовки тендерної пропозиції, для визначення договірної ціни, яка буде включати у себе усі витрати для виконання будівельних робіт, а також для більш чітко розуміння, щодо технічних характеристик будівельних матеріалів, які будуть використовуватися під час виконання робіт, просимо Вас, опублікувати проектну документації на весь об’єкт будівництва.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з проектом договору підряду «Додаток 11 до тендерної документації» Замовник передає Підряднику 1 (один) комплект затвердженої проєктної документації протягом 10 (робочих) робочих днів з дати підписання Договору.
При необхідності попередньо ознайомитися з проектною документацією на весь об’єкт будівництва можливо у Замовника за адресою: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
При необхідності попередньо ознайомитися з проектною документацією на весь об’єкт будівництва можливо у Замовника за адресою: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Проектна документація
Дата подання: 14 січня 2022 13:33
Дата відповіді: 18 січня 2022 15:32
Шановний Замовник!
Додатком №9 «Технічне завдання» до Тендерної документації визначено перелік робіт, які необхідно виконати Учаснику. Однак, надане технічне завдання, містить у своєму складі види робіт та розділи, які повторюються, а саме:
- «Сепаратор нафтопродуктів ПБМО-700-500 (№35 по ГП) на влаштування сепаратора) – повторюється двічі;
- Розділ 2. Фундаменти п.10,11,12 у огородженні території, ворота, хвіртки, турнікети мобільні на огородження території – повторюється двічі.
Для уникнення помилок та неточностей під час підготовки тендерної пропозиції, просимо Вас, опублікувати проектну документації на весь об’єкт будівництва.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У додаток №9 «Технічне завдання» до Тендерної документації буде внесена зміна щодо:
-«Сепаратор нафтопродуктів ПБМО-700-500 (№35 по ГП) на влаштування сепаратора) – якій повторюється двічі та
-Розділ 2. Фундаменти п.10,11,12 у огородженні території, ворота, хвіртки, турнікети мобільні на огородження території – якій повторюється двічі.
При необхідності попередньо ознайомитися з проектною документацією на весь об’єкт будівництва можливо у Замовника за адресою: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
-«Сепаратор нафтопродуктів ПБМО-700-500 (№35 по ГП) на влаштування сепаратора) – якій повторюється двічі та
-Розділ 2. Фундаменти п.10,11,12 у огородженні території, ворота, хвіртки, турнікети мобільні на огородження території – якій повторюється двічі.
При необхідності попередньо ознайомитися з проектною документацією на весь об’єкт будівництва можливо у Замовника за адресою: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Задвоєння робіт у технічному завданні
Дата подання: 14 січня 2022 13:33
Дата відповіді: 18 січня 2022 15:33
Шановний Замовник!
Додатком №9 «Технічне завдання» до Тендерної документації визначено перелік робіт, які необхідно виконати Учаснику. Однак, надане технічне завдання, містить у своєму складі види робіт та розділи, які повторюються, а саме:
- «Сепаратор нафтопродуктів ПБМО-700-500 (№35 по ГП) на влаштування сепаратора) – повторюється двічі;
- Розділ 2. Фундаменти, п.10,11,12 у огородженні території, ворота, хвіртки, турнікети мобільні на огородження території – повторюється двічі.
Просимо Вас надати роз’яснення відповідно до зазначеного вище питання.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У додаток №9 «Технічне завдання» до Тендерної документації буде внесена зміна щодо:
-«Сепаратор нафтопродуктів ПБМО-700-500 (№35 по ГП) на влаштування сепаратора) – якій повторюється двічі та
-Розділ 2. Фундаменти п.10,11,12 у огородженні території, ворота, хвіртки, турнікети мобільні на огородження території – якій повторюється двічі.
-«Сепаратор нафтопродуктів ПБМО-700-500 (№35 по ГП) на влаштування сепаратора) – якій повторюється двічі та
-Розділ 2. Фундаменти п.10,11,12 у огородженні території, ворота, хвіртки, турнікети мобільні на огородження території – якій повторюється двічі.
Проектна документація
Дата подання: 14 січня 2022 13:34
Дата відповіді: 18 січня 2022 15:34
Шановний Замовник!
Додатком №9 «Технічне завдання» до Тендерної документації визначено перелік робіт, які необхідно виконати Учаснику. Однак, надане технічне завдання, у Розділі Організація дорожнього руху на дорожні знаки, містить пункт «Знаки індивідуального проектування» - 5 (п’ять) позицій з різною одиницею виміру (м. кв.).
Таким чином, для уникнення помилок та неточностей під час підготовки тендерної пропозиції, просимо Вас, опублікувати проектну документації на весь об’єкт будівництва.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додаток №9 «Технічне завдання» до Тендерної документації у Розділі Організація дорожнього руху на дорожні знаки, містить пункт «Знаки індивідуального проектування» - 5 (п’ять) позицій з однією одиницею виміру (100 м2) та різною кількістю відповідно до локального кошторису на будівельні роботи, тому у цей частині помилок та неточностей немає.
При необхідності попередньо ознайомитися з проектною документацією на весь об’єкт будівництва можливо у Замовника за адресою: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
При необхідності попередньо ознайомитися з проектною документацією на весь об’єкт будівництва можливо у Замовника за адресою: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Використання електронної печатки
Дата подання: 15 січня 2022 16:27
Дата відповіді: 18 січня 2022 15:56
Шановний Замовник!
Пунктом 3.1 розділу 3 Тендерної документації, передбачено, що «Дозволяється підписувати кожний документ КЕП уповноваженої особи та електронною печаткою підприємства». Відповідно до діючого законодавства України, відповідна вимога, щодо одночасного накладання на документ КЕП уповноваженої особи та електронною печаткою підприємства є дискримінаційною, відповідне позиція міститься у рішенні ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №6623- р/пк-пз від 31.03.2021.
На підставі вищенаведеного, а також з метою усунення дискримінаційних вимог у Тендерній документації, просимо Вас, усунути відповідні дискримінаційні вимоги, шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! В Тендерну документацію буде внесено відповідні зміни! З повагою!
Посиланн на Додаток у ТД
Дата подання: 15 січня 2022 16:28
Дата відповіді: 18 січня 2022 15:36
Шановний Замовник!
Пунктом 6 розділу 1 Тендерної документації, міститься наступне твердження «Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у Додатку № 3 до тендерної документації, а також вартість всіх матеріалів та обладнання, що буде використовуватися та встановлюватися під час виконання робіт.». Однак, відповідний Додаток №3 до тендерної документації є документом «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Таким чином, беручи до уваги наведене твердження та посилання у ньому на Додаток №3 (ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЇ), потенційні Учасники вводяться в оману, оскільки зі змісту твердження у додатку має міститься інформація про види робіт, а відповідний додаток є документом, який підтверджує учасником виконання робіт по предмету закупівлі за ціну тендерної пропозиції.
Таким чином, з метою уникнення непорозумінь між Учасником та Замовником, під час проведення процедури закупівлі, просимо Вас привести до відповідності, посилання на додатки до Тендерної документації.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У Пункт 6 розділу 1 Тендерної документації буде внесена наступна зміна:
Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у Додатку № 9 до тендерної документації, а також вартість всіх матеріалів та обладнання, що буде використовуватися та встановлюватися під час виконання робіт.
Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у Додатку № 9 до тендерної документації, а також вартість всіх матеріалів та обладнання, що буде використовуватися та встановлюватися під час виконання робіт.
ЕЦП
Дата подання: 15 січня 2022 16:29
Дата відповіді: 18 січня 2022 15:56
Шановний Замовник!
Додаток №5 до Тендерної документації, містить наступне твердження «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису.». Однак, відповідно до чинного законодавства України, а саме Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, який набрав чинності 07.11.2018 року, електронний цифровий підпис та його використання стає неможливим з 07.11.2020 року. Таким чином, використовувати електронний цифровий підпис на даний час неможливо.
На підставі вищенаведеного, просимо Вас, привести у відповідність Тендерну документацію у цій частині, у відповідність до чинного законодавства України.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! В Тендерну документацію буде внесено відповідні зміни! З повагою!
ДСТУ – Н.Б.Д.1.1-2:2013
Дата подання: 15 січня 2022 16:30
Дата відповіді: 18 січня 2022 15:38
Шановний Замовник!
Додатком №8 «Разрахунок ціни пропозиції», передбачено, що «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1–1:2013»).».
Однак, Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. №281, надано перелік Державних стандартів України, що втратили чинність. Серед відповідних стандартів наявний ДСТУ – Н.Б.Д.1.1-2:2013.
Просимо Вас, привести у відповідність, відповідно до діючого законодавства України, вимоги щодо розрахунку ціни пропозиції. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У Додаток №8 «Разрахунок ціни пропозиції» буде внесена наступна зміна:
Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»).
Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 лютого 2022
Найменування: | Державна митна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІБК ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Агро Констракшн" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2022 11:41
|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2022 11:49
|
ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "БК КБР" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
189 985 920,32
UAH з ПДВ
|
189 985 920,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
21 лютого 2022 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій