Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
55510000-8 Dining room services (Outsourcing)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Володимирівський ПНІ ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 03188369 |
Місцезнаходження: | 53550, Україна , Дніпропетровська область обл., Томаківський р-н, с. Степанівка, вул. Степова, 1 |
Контактна особа: |
Катерина Стукало +380669815191 b1fkf9@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ганна Кобріна +380675890802 b1fkf9@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KZ Volodimirivskiy PNI DOR |
National ID: | 03188369 |
Contact point: |
Stykalo Katerina +380669815191 b1fkf9@i.ua |
Additional contacts: |
Ганна Кобріна +380675890802 b1fkf9@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2021 09:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2022 14:02 |
Очікувана вартість: | 9 333 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 665,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 грудня 2021 09:17 |
Enquiries until: | 16 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 січня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 9 333 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 46 665 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2022 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2022 15:07 |
зміни до тендерної документації.docx | |
18 січня 2022 15:07 |
ТД-2022-ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ 29.12.2021(нова редакція).doc | |
29 грудня 2021 14:34 |
ДОДАТОК 4.docx |
18 січня 2022 15:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 січня 2022 15:07 |
зміни до тендерної документації.docx
|
|||||||||
18 січня 2022 15:07 |
ТД-2022-ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ 29.12.2021(нова редакція).doc
|
|||||||||
29 грудня 2021 14:34 |
ДОДАТОК 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Таким чином, в тендерній документації Вам необхідно зазначити Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав для субпідрядника, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником або субпідрядником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі субпідряднику.
Наше Товариство бажає прийняти участь у Вашій закупівлі, але через наявність дискримінаційних умов позбавлено такої можливості. Керуючись п. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до умов Тендерної документації та виключити наступні дискримінаційні умови.
1.Згідно із Додатком 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» учасник повинен надати:
- «Не менше п’яти повністю виконаних аналогічних договорів за 2018 рік (2-ва договори); за 2019 рік (2-ва договори) та за 2020 рік не менше одного договору із попередніми Замовниками, які є бюджетними установами та в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування відповідно до цього предмету закупівлі.
- листи-подяки від контрагентів (бюджетних установ) за договорами про надання послуг з організації харчування, що учасник має безперервний досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше чотирьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника, код ЄДРПОУ Учасника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 – х листів за попередні роки до дати оголошення відповідної процедури закупівлі).Листи-подяки повинні бути підписані керівником контрагенту або уповноваженою особою та завірені печаткою закладу.»
По-перше, наше Товариство зареєстровано у єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 19.11.2019 року, що підтверджується випискою та витягом з ЄДР копія якого додається.
З моменту своєї державної реєстрації та протягом 2020 року ми набували досвіду, отримували дозвільні документи, проходили відповідні перевірки за системою ISO 9001 та 22000 (копії сертифікатів додаються). Набували досвіду в організації харчування небюджетним суб’єктам господарювання, що підтверджується відповідними договорами у 2020 році (копії надаються).
На при кінці 2020 року наше Товариство прийняло участь у більше ніж 20 процедурах бюджетних закупівель за предметом закупівлі – Послуги їдалень та організації харчування дітей та дорослого населення. Внаслідок такої участі було укладено більше 10 договорів зі строком виконання протягом 2021 року. Деякі договори вже успішно виконані у 2021 року та багато ще виконуються наразі до кінця 2021 року, а деякі подовжені до 31.03.2022 року (копії додаються).
Наше Товариство має у власності необхідну кількість обладнання, спеціалізованих транспортних засобів, у штаті необхідну кількість кваліфікованого персоналу з багаторічним досвідом, всі інші необхідні дозвільні документи, що підтверджує нашу можливість кваліфіковано та якісно надавати послуги з організації харчування.
Таким чином, враховуючи дискримінаційні умови про наявність у учасника аналогічних договорів за 2018 рік (не менше двох), за 2019 рік (не менше двох), за 2020 рік (не менше одного) та вимоги Замовника щодо наявності досвіду у цьому напрямку не менше чотирьох років, ми позбавлені можливості прийняти участь у цій закупівлі.
Підтвердженням того, що вказані умови є дискримінаційними, є рішення АМКУ
№ 494-р/пк-пз від 11.01.2022 року по закупівлі ідентифікатор № UA-2021-11-10-009463-a.
Вимагаємо, виключити дискримінаційні умови із Тендерної документації щодо надання учасником:
- «не менше п’яти повністю виконаних аналогічних договорів за 2018 рік (2-ва договори); за 2019 рік (2-ва договори) та за 2020 рік не менше одного договору із попередніми Замовниками, які є бюджетними установами;»
- «листи-подяки від контрагентів (бюджетних установ) за договорами про надання послуг з організації харчування, що учасник має безперервний досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше чотирьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника, код ЄДРПОУ Учасника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 – х листів за попередні роки до дати оголошення відповідної процедури закупівлі).
Скарги до процедури
Дата подання: 09 лютого 2022 16:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-08-000071 ● 7c6517fb71274c2ab2ca074dd0ec1e5a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 14:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2022 № 81-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.11.2022 № 81-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-12-24-001538-c, 24.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КЗ Володимирівський ПНІ ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 03188369 |
Місцезнаходження: | 53550, Україна, Дніпропетровська область обл., Томаківський р-н, с. Степанівка, вул. Степова, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «ЛІКЕА» | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ «ЛІКЕА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2022 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ЛІКЕА» |
7 373 070,00
UAH
|
7 373 070,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" |
9 239 670,00
UAH
|
9 239 670,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ЛІКЕА» #43356209 |
Переможець |
7 373 070,00
UAH
|
04 травня 2022 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2023 09:03
|
ду6.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2023 10:30
|
дод угода 5.pdf | зміни до договору |
10 січня 2023 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 12:23
|
ДУ на -54115.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 09:51
|
дод угода 3.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2022 08:42
|
дод2.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2022 08:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2022 08:51
|
Дод1,зміни.pdf | зміни до договору |
17 травня 2022 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2022 08:23
|
Договір харчування22.pdf | укладений |
17 травня 2022 08:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |