Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О061939 Романів - Романівка км 4+250 - км 8+980, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 169 345,06 UAH
UA-2021-12-24-000930-a b03ac61978054fcb851e27c100624dae
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархомець Руслана Миколаївна

+380412420784 tender@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Пархомець Руслана Миколаївна
+380412420784
tender@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2021 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 169 345,06 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 693,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно вимог Наказу № 2628 від 14.12.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства та у відповідності до норм діючого законодавства. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Розмір забезпечення пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 5 846,00 (П'ять тисяч вісімсот сорок шість гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківські реквізити Замовника: р/р UA 918201720355109049002091523 відкритий в органах Казначейської служби України. Замовник: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації Юридична та фактична адреса: 10014 м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 12. При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом з роздільною здатністю не нижче 300 ppi. Документ підписаний КЕП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що останнім надається лист-згода у довільній формі. Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням оголошення спрощеної закупівлі та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами оголошення спрощеної закупівлі, відхиляються Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5846 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О061939 Романів - Романівка км 4+250 - км 8+980, Житомирська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 та у порядку визначеним Постановою Кабінетів Міністрів від 22 липня 2020 № 641 (зі змінами та доповненнями) у розмірі, що не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі протягом 7 робочих днів на підставі підписаних Сторонами актів здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно вимог Наказу № 2628 від 14.12.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства та у відповідності до норм діючого законодавства. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Розмір забезпечення пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 5 846,00 (П'ять тисяч вісімсот сорок шість гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківські реквізити Замовника: р/р UA 918201720355109049002091523 відкритий в органах Казначейської служби України. Замовник: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації Юридична та фактична адреса: 10014 м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 12. При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом з роздільною здатністю не нижче 300 ppi. Документ підписаний КЕП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що останнім надається лист-згода у довільній формі. Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням оголошення спрощеної закупівлі та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами оголошення спрощеної закупівлі, відхиляються Замовником.

Сума забезпечення: 5846 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно вимог Наказу № 2628 від 14.12.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства та у відповідності до норм діючого законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" 1 165 019,80
UAH з ПДВ
1 165 019,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 грудня 2021 16:37
Електронний підпис
31 грудня 2021 12:43
Довідка_покриття_19.pdf
31 грудня 2021 12:43
Гарантія 47-19_2021-Г.pdf.p7s.p7s
31 грудня 2021 12:43
МТБ 1ч.pdf
31 грудня 2021 12:43
МТБ 2 ч.pdf
31 грудня 2021 12:43
Витяг ПДВ.pdf
31 грудня 2021 12:43
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
31 грудня 2021 12:43
Гарантія 47-19_2021-Г.pdf
31 грудня 2021 12:43
Статут.pdf
31 грудня 2021 12:43
Ліцензія.pdf
31 грудня 2021 12:43
Довідка_покриття_19.pdf.p7s
31 грудня 2021 12:43
Витяг ЄДР.pdf
31 грудня 2021 12:43
Гарантія 47-19_2021-Г.pdf.p7s
31 грудня 2021 12:43
Гарантія 47-19_2021-Г.pdf
31 грудня 2021 12:43
Протокол 22-02-2021.pdf
31 грудня 2021 12:43
Довідки.pdf
31 грудня 2021 12:43
Технічне завдання.pdf
31 грудня 2021 12:43
Ліцензія.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"
#41701422
Переможець 1 165 019,80
UAH з ПДВ
05 січня 2022 12:52

Документи

05 січня 2022 12:52
Електронний підпис
05 січня 2022 12:51
Протокол УО № 1

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2022 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"
#41701422
1 165 019,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2022 12:52
Електронний підпис
05 січня 2022 12:51
Протокол УО № 1

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2023 11:39
Електронний підпис укладений
01 травня 2023 13:38
Додаткова угода_7 до Договору_1-22-ПР від 12.01.2022.pdf зміни до договору
01 травня 2023 12:58
Електронний підпис укладений
03 березня 2023 14:45
Додаткова угода _ 6 до Договору _ 1-22-ПР.pdf зміни до договору
03 березня 2023 10:58
Додаткова угода _ 5 до Д-ру _ 1-22-ПР.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 12:22
Електронний підпис укладений
08 серпня 2022 17:16
ДУ _ 4 до Д_ру _ 1-22-ПР.pdf зміни до договору
08 серпня 2022 17:11
Електронний підпис укладений
04 травня 2022 15:00
Додаткова угода_3 від 29.04.2022 (до Договору_1_22_ПР).PDF зміни до договору
04 травня 2022 14:59
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 13:59
ДУ_2 від 25.01.2022 (до Договору 1_22_ПР).pdf зміни до договору
28 січня 2022 13:58
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 15:45
ДУ_1 від 24.01.2022 (до Договору 1_22_ПР).pdf зміни до договору
25 січня 2022 15:42
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 16:33
Договір №1/22/ПР від 12.01.2022 укладений
17 січня 2022 16:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О061939 Романів - Романівка км 4+250 - км 8+980, Житомирська область» 1 роб 1 165 019,80
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони дійшли згоди доповнити розділ 11 «Вимоги до документації» пунктом 11.4: «11.4 Виконавець завантажує проектну документацію до електронної системи ЄДЕССБ, забезпечує підтвердження проведення експертизи електронними підписами експертів, які провели експертизу, та керівника експертної установи».
Номер договору про закупівлю: 1/22/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 31.03.2022 р. та термін виконання робіт до 31.03.2022 р. та внести до Договору наступні зміни: 1. п.2.2.2. розділу 2 «Строк виконання робіт та їх якість» викласти в новій редакції: «п.2.2.2. Закінчення – до 31.03.2022 року». 2. п.15.1. розділу 15 «Термін дії Договору» викласти в новій редакції: «п.15.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 31.03.2022 року або до передачі проектної документації Замовнику, а у випадку невиконання Сторонами зобов’язань, передбачених Договором – діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». 3. Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1/22/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з неповним виконанням Сторонами взятих на себе зобов’язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 30.06.2022 та термін дії договору до 30.06.2022 року. 1. У тексті Договору №1/22/ПР від 12.01.2022 р. дату «31.03.2022» замінити датою «30.06.2022» у всіх випадках. 2. Відповідно до ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони дійшли згоди, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли на підставі Договору №1/22/ПР від 12.01.2022 р. з 31.03.2022 р. 3. Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1/22/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії договору до 31.12.2022; У тексті Договору дату «30.06.2022» замінити датою «31.12.2022». Відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли на підставі вказаного Договору з 30.06.2022.; Викласти Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1/22/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 01.05.2023 та викласти Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1/22/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» у новій реадакції.
Номер договору про закупівлю: 1/22/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору та строк виконання робіт до 01.06.2023 р. Викласти Додаток №2 до Договору "Календарний план виконання робіт" в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1/22/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О061939 Романів - Романівка км 4+250 - км 8+980, Житомирська область» 1 роб 1 165 019,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2022 — 01 червня 2023
Сума оплати за договором: 1 165 019,80
UAH (в тому числі ПДВ 194 169,97 UAH)