Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверт немаркований, календар А2
Очікувана вартість
81,00 UAH
UA-2021-12-23-021561-c 11e5dc4b103249a5ac8e0b528b853ccf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Хухра

+380937740585 nv_rfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ фінансів Новоград-Волинської районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 02313341
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, буд. 16
Контактна особа: Інна Хухра
+380937740585
nv_rfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Конверт немаркований С5, конверт немаркований С6, календар А2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Конверт немаркований С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, Новоград-Волинський, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2021  —  28 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Конверт немаркований С6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, Новоград-Волинський, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2021  —  28 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Календар А2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, Новоград-Волинський, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2021  —  28 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

23 грудня 2021 20:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта" Житомирська дирекція АТ "Укрпошта"
#22046132
Переможець 81,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2021 20:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 20:47
Дог конверт0001.pdf укладений
23 грудня 2021 20:37