Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бородінська селищна рада Болградського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04379203 |
Місцезнаходження: | 68540, Україна , Одеська обл., Тарутинський р-н, смт. Бородіно, вул. Миру, буд. 132 |
Контактна особа: |
Степан Арнаутов +380505402405 arnaytovstepan2020@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2021 18:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 13:05 |
Очікувана вартість: | 7 085 750,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 428,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 6 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 35 000, 00 грн. (тридцять п’ять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має дорівнювати строку дії тендерної пропозиції учасника. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) Детальніше в розділі 3 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником в безготівковому порядку, на підставі підписаних актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт/та витрат (форма № КБ-3) за відповідним розділом протягом 180 календарних днів з моменту їх підписання | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2021 19:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2021 18:58 |
Додаток 1.pdf | |
23 грудня 2021 18:58 |
Додаток 2.pdf | |
23 грудня 2021 18:58 |
Додаток 3.pdf | |
23 грудня 2021 18:58 |
Додаток 4.pdf | |
23 грудня 2021 18:58 |
Додаток 5.pdf | |
23 грудня 2021 18:58 |
Додаток 6.pdf | |
23 грудня 2021 18:58 |
Тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-26-000102 ● 48e749b1b26242809d427b2b5074aa1d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.01.2022 Одеса № 63
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 26.01.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 26.01.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.01.2022 № 63
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
9 UA-2021-12-23-020904-c 23.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-26 17:08:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-28 11:52:23
Пояснення
Доброго дня. Надаємо відповідні пояснення на Ваш запит:
1. Щодо розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, які діяли на момент складання й проходження експертизи та затвердженого Експертного звіту (позитивний) № 16-1188/01-21 від 12.10.2021 р.. Експертиза проведена філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області.
Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 7 085 750,20 грн. (сім мільйонів вісімдесят п’ять тисяч сімсот п’ятдесят грн. 20 коп.) з ПДВ. Обсяг робіт наведено у додатку № 2 до Тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.
2. Щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Бородінської селищної ради Болградського району Одеської області та норм чинного законодавства і зазначені в оголошення про проведення відкритих торгів. Проектно кошторисна документація на «Капітальний ремонт прилеглої території Тарутинського комунального підприємства дитячий оздоровчий заклад «БУРЕВЕСТНИК» Бородінської селищної ради, адреса будівництва: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Приморське, курорт “Расєйка”, вул. Радісна, 45» розроблено на підставі: вихідних даних та завдання на проектування, затвердженого замовником.
Якісні та технічні характеристик робіт відповідають нормам та положенням ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 та наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
3. Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://borodinska.odessa.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо про вжиття відповідних заходів щодо недопущення виявлених за результатом моніторингу порушень у подальшому, у зв’язку з чим подальше розміщення інформації про закупівлі в електронній системі закупівель буде здійснюватися з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи (тип носія особистого ключа – захищений, тип підпису – кваліфікований, сертифікат – кваліфікований).
2022-02-02 14:17:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" |
7 085 526,78
UAH з ПДВ
|
7 050 098,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УК "НОВИЙ ДІМ" |
7 059 210,00
UAH з ПДВ
|
7 059 210,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" #40318291 |
Переможець |
7 050 098,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 12:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 14:56
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:15
|
Додатк. угода 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:13
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 14:31
|
Договір про закупівлю 1 від 28.01.2022.pdf | укладений |
02 лютого 2022 14:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт прилеглої території Тарутинського комунального підприємства дитячий оздоровчий заклад «БУРЕВЕСТНИК» Бородинської селищної ради, адреса будівництва: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Приморське, курорт “Расєйка”, вул. Радісна, 45 | 1 | роботи |
7 050 098,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв’язку з об’єктивними обставинами, що спричинили таке продовження, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору та викласти пункти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’яань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених обєктивних обставин, що спричинили таке проодовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника сторони дійшли згоди внести зміни до договору та викласти пункти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт прилеглої території Тарутинського комунального підприємства дитячий оздоровчий заклад «БУРЕВЕСТНИК» Бородинської селищної ради, адреса будівництва: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Приморське, курорт “Расєйка”, вул. Радісна, 45 | 1 | роботи |
4 902 388,79
UAH з ПДВ
|