Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2021-12-23-020686-c ● 991167c5ab294c0d9a809cdd02f236a3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 05520750 |
Вебсайт: | https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/ua# |
Місцезнаходження: | 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул.Центральна буд.46 |
Контактна особа: |
Катерина Тимошенко +380567611117 snowcrown@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2021 18:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2022 13:32 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
ДК 021:2015: 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець проводить оплату вартості Товару протягом 10 банківських днів з моменту поставки Товару Покупцеві. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2022 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2022 13:29 |
Додаток 1 (1).docx | |
04 січня 2022 13:29 |
Перелік змін до ТД.docx | |
29 грудня 2021 09:58 |
Додаток 4.docx | |
23 грудня 2021 18:39 |
Додаток 2.docx | |
23 грудня 2021 18:39 |
ТД.docx | |
23 грудня 2021 18:39 |
Додаток 3.docx |
04 січня 2022 13:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 січня 2022 13:29 |
Додаток 1 (1).docx
|
||||||
04 січня 2022 13:29 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
29 грудня 2021 09:58 |
Додаток 4.docx
|
||||||
23 грудня 2021 18:39 |
Додаток 2.docx
|
||||||
23 грудня 2021 18:39 |
ТД.docx
|
||||||
23 грудня 2021 18:39 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
монтаж
Дата подання: 24 грудня 2021 08:56
Дата відповіді: 24 грудня 2021 10:12
Які умови монтажу: довжина фреономагістралі, поверх, наявність решіток на вікнах і можливий монтаж з вікна, чи потрібні послуги автовишки? З чого складається фасад будівлі, чи є декоративна обшивка?
Відповідь: Довжина фреономагістралі, в середньому, 5-7 метрів; 3 кондиціонери необхідно встановити на третьому поверсі, решта – на першому; решітки відсутні; використання автовишки імовірне, на розсуд підрядника. Фасад – силікатна цегла; декоративна обшивка відсутня. Після встановлення кондиціонерів планується утеплення фасаду мінеральною ватою 100 мм.
Hisense TG505XAD0A
Дата подання: 27 грудня 2021 20:14
Дата відповіді: 29 грудня 2021 18:20
Шановний Замовник!
Чи немає помилки в моделі кондиціонеру?
Відповідь: Добрий день. Так, модель вказана вірно. В будь-якому разі, вирішальними є технічні характеристики, що наведені в Додатку 1 до Тендерної документації, оскільки, допускається поставка еквівалента з вказаними характеристиками.
Hisense TSG255VDE0A
Дата подання: 28 грудня 2021 16:01
Дата відповіді: 29 грудня 2021 18:24
Шановний Замовник!
Чи немає помилки в моделі кондиціонеру?
Відповідь: Добрий день. Так, модель вказана вірно. В будь-якому разі, вирішальними є технічні характеристики, що наведені в Додатку 1 до Тендерної документації, оскільки, допускається поставка еквівалента з вказаними характеристиками.
п. 4.2. Договору (помилка)
Дата подання: 28 грудня 2021 17:03
Дата відповіді: 29 грудня 2021 09:59
Виправте...
Замість "....встановлення та налаштування Товару Замовником..."
Потрібно "...встановлення та налаштування Товару Продавцем (Постачальником)..."
Відповідь: Дякую за уважність. Внесено зміни до проекту Договору.
-15°C, -20°C чи -25°C
Дата подання: 28 грудня 2021 19:37
Дата відповіді: 29 грудня 2021 18:47
Шановний Замовник!
Вами зазначено:
"...Мінімальна температура роботи на опалення – не більше -15°C..."
та
"...Мінімальна температура роботи на опалення – не більше -20°C..."
Чи можна пропонувати Вам до розгляду кондиціонери, які працюють на обігрів до -25°C? Та чи не буде привідом для дискваліфікаціі Учасника, котрий запропонував кондиціонер який працює при більш низьких температурах навколишнього середовища, ніж зазначено у Додатку 1 тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. В Додатку 1 Зазначено «Максимальна температура роботи на охолодження - не менше +43°C. Мінімальна температура роботи на опалення – не більше -20°C». Згадаємо математику, -20>-25. Отже, кондиціонер, що працює на опалення при -25 задовольняє технічні вимоги до предмета закупівлі.
п. 6.2.
Дата подання: 29 грудня 2021 10:37
Дата відповіді: 29 грудня 2021 18:29
Відповідь: Добрий день. Дякую за запитання.
п. 6.2. Договору
Дата подання: 29 грудня 2021 10:42
Дата відповіді: 29 грудня 2021 18:31
Шановний Замовник!
В п.6.2. є посилання на п.1.2. .... чи немає помилки?..
..можливо потрібно виправити п.1.2. на п.5.1.1.?
Відповідь: Добрий день. Помилки немає.
Огляд місця встановлення кондиціонерів
Дата подання: 30 грудня 2021 08:26
Дата відповіді: 30 грудня 2021 09:32
Добрий день!
Шановний замовник, для більш чіткого розуміння умов монтажу, та з метою надання якісних послуг просимо надати дозвіл фахівцям нашої організації здійснити огляд місця де планується встановлення кондиціонерів.
Дякую!
Відповідь: Добрий день. Адреси приміщень для встановлення кондиціонерів вказані в тендерній документації, доступ не заборонено. Якщо необхідний супровід від Замовника, зателефонуйте 0976861956 для уточнення дати й часу огляду.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 31 грудня 2021 10:52
Дата відповіді: 04 січня 2022 13:40
Добрий день!
Шановний замовник, у Додатку 1 тендерної документації Вами зазначено, що:
Система кондиціонування Hisense TG505XAD0A або еквівалент має/повинна мати «Рівень шуму зовнішнього блоку - не більше 52Дб», а
Система кондиціонування Hisense TSG255VDE0A або еквівалент має/повинна мати «Рівень шуму зовнішнього блоку - не більше 55Дб», тобто
зовнішній блок кондиціонеру з меншою потужністю працює гучніше ніж зовнішній блок більш потужного кондиціонеру?!..
Взагалі то, в каталозі кліматичної техніки Hisense на стор. 29 зазначено, що:
менш потужний кондиціонер має Рівень шуму зовнішнього блоку - 54 дБ, а
більш потужний кондиціонер має Рівень шуму зовнішнього блоку - 56 дБ, отже
просимо переглянути ці параметри та відредагувати у Додатку 1 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякую за уважність. В додаток 1 внесено зміни.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 31 грудня 2021 10:55
Дата відповіді: 04 січня 2022 13:40
Також, викликає питання такий технічний параметр як «Рівень шуму внутрішнього блоку».
Посилаючись на ту ж сторінку 29 каталогу кліматичної техніки Hisense на якій зазначено, що:
менш потужний кондиціонер має Рівень шуму внутрішнього блоку - 39/38/36/34/31/26 дБ, а
більш потужний кондиціонер має Рівень шуму внутрішнього блоку - 46/44/42/40/38/33 дБ, тобто
рівень шуму внутрішнього блоку залежить від заданої користувачем швидкості обертання вентилятора.
Вами, шановний замовник, було зазначено, що:
Система кондиціонування Hisense TG505XAD0A або еквівалент має/повинна мати «Рівень шуму внутрішнього блоку - не більше 24Дб», а
Система кондиціонування Hisense TSG255VDE0A або еквівалент має/повинна мати «Рівень шуму внутрішнього блоку - не більше 22Дб», тобто
Вами в тендерній документації зазначено мінімальний рівень шуму внутрішнього блоку (на малих обертах вентилятора).
Просимо переглянути мінімальні значення рівня шуму, та виправити їх згідно технічних даних, зазначених в каталозі, та обов’язково вказати, що це значення для малих обертів вентилятора:
Система кондиціонування Hisense TG505XAD0A або еквівалент має/повинна мати «Рівень шуму внутрішнього блоку (на малих обертах вентилятора) - не більше 33 дБ», та
Система кондиціонування Hisense TSG255VDE0A або еквівалент має/повинна мати «Рівень шуму внутрішнього блоку (на малих обертах вентилятора) - не більше 26 дБ».
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякую за уважність. В додаток 1 внесено зміни.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 31 грудня 2021 10:57
Дата відповіді: 04 січня 2022 13:40
І останнє…
Вами зазначено:
Система кондиціонування Hisense TG505XAD0A або еквівалент має/повинна мати «Мінімальна площа використання:55 м.кв»…
Оскільки Ви розглядаєте еквівалент, то більш коректно було б зазначити:
Система кондиціонування Hisense TG505XAD0A або еквівалент має/повинна мати «Мінімальна площа використання: не менше 55 м.кв», або
Система кондиціонування Hisense TG505XAD0A або еквівалент має/повинна мати «Площа: не менше 55 м.кв»…
як Вами зазначено для Системи кондиціонування Hisense TSG255VDE0A.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякую за уважність. В додаток 1 внесено зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-23-020686-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Онищенко О.В., Код ЄДРПОУ:2879814314
Дата подання: 17 січня 2022 01:34
Щодо визнання переможцем ТОВ "ТРІОН АЛЬФА"
Шановний Замовник!
Ознайомившись з наказами про прийняття працівників на роботу в ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» бачимо:
1. У наказі не зазначена дата ознайомлення працівника з наказом.
2. Не зазначені умови праці та режим роботи.
3. Дата складання наказів збігається з датою початку роботи працівників, отже виникає питання: чи була виконана вимога для роботодавців повідомляти ДПС про прийняття працівників на роботу встановлена ч. 3 ст. 24 КЗпП. Виконати цей обов’язок треба до початку роботи працівника згідно із постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413 (далі – Порядок № 413). У такому випадку посадова особа суб’єкта господарювання може бути притягнена до адміністративної відповідальності за частиною першою ст. 41 КУпАП (від 30 до 100 нмдг), суб’єкт господарювання – до фінансової відповідальності за абз. 8 ч. 2 ст. 265 КЗпПУ (1 мінімальна заробітна плата – 6500 грн.). Якщо ж порушення вчинене повторно протягом року, штраф зросте до двох мінзарплат (абзац десятий ч. 2 ст. 265 КЗпП).
Якщо ж повідомлення не було направлено взагалі до органів ДПС і цей факт встановлений інспектором праці під час інспекційного відвідування, то має місце порушення вимог ст. 24 КЗпП в частині допуску працівника до роботи без оформлення трудових відносин і тягне за собою відповідальність, передбачену абз. 2 ч. 2 ст. 265 КЗпП (30 мінімальних заробітних плат – 195000 грн.) та ч. 3 ст. 41 КУпАП (від 500 до 1000 нмдг).
Учасник ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» не підтвердив свою кваліфікацію, щодо виконання аналогічних договорів, надавши Договір про закупівлю товару №333 від 20.09.2021 року, предметом якого є постачання товару, а не постачання товару з монтажем (згідно вимог закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-23-020686-c). Цим самим порушив вимоги замовника (Додаток 2 тендерної документації) щодо відповідності кваліфікаційним критеріям учасника процедури закупівлі, встановленим відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» надав неправдиву інформацію в Довідці про виконання аналогічного договору (Вих.№05/01-7 від 05 січня 2022 р.), вказавши, що Договір № 13А690-5671-21 від 05.04.2021 року, укладеного с Замовником АТ «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЗАПОРІЖГАЗ» має код «ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої». Якщо уважно переглянути цей договір, то ніде немає посилання на Державний класифікатор. Крім того, зазначена інформація в колонці «Предмет договору» не відповідає дійсності по жодному з двох, нібито, аналогічних договорів. Отже, надана Довідка є фіктивною, та нікчемною.
У Додатку 1 Замовником було зазначено: «У випадку, якщо Учасник процедури закупівлі пропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції: опис товару; документальне підтвердження повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші (не нижчі), ніж у замовленого товару». В Порівняльній таблиці технічних характеристик (Вих.№05/01-10 від 05 січня 2022 р.) ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» не надав фактичні характеристики запропонованого еквіваленту, а лише скопіював технічні характеристики товару що вимагає Замовник, тобто не конкретизував технічні параметри запропонованого товару, ввівши в оману Замовника щодо такого технічного параметру системи кондиціонування Hisense TG50XA0A як: «Максимальна довжина магістралі» (Каталог Hisense. Кліматична техніка 2021-2022, стор. 29 … Де зазначено наступне – «макс. довжина трубопроводу 15м») та «Площа» (https://hisense-ukraine.com.ua/product/kondiczioner-hisense-apple-pie-tg50xa0a/ ... Де зазначено наступне – «рабочая площадь 50 м2»). А для системи кондиціонування Hisense TG25VE0A «Площа» (https://hisense-ukraine.com.ua/product/kondiczioner-hisense-apple-pie-tg25ve0a/ ... Де зазначено наступне – «рабочая площадь 25 м2»).
ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» погодився з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі (Вих.№05/01-5 від 05 січня 2022 р.), також надав Гарантійний лист про погодження з проектом договору (Вих.№05/01-8 від 05 січня 2022 р.), а саме надав згоду, що «Якість та комплектність товару має відповідати вимогам нормативно-технічної документації, яка діє на території України, сертифікату виробника, стандартам якості (сертифікатам якості, сертифікатам відповідності, технічним вимогам) та іншій документації, що встановлює вимоги до якості товару такого типу». Проте знехтував цим, та надав Сертифікат відповідності з Додатком 1 № UA.PS.001045-21 від 30 квітня 2021 року; та Декларацію про відповідність з Додатком № UA.TR.D.01406-21 від 30 квітня 2021 року в яких не зазначено моделі кондиціонерів, що запропонував Учасник ТОВ «ТРІОН АЛЬФА».
Отже, враховуючи відсутність сертифікату та декларації про відповідність на товар, що запропонував Учасник ТОВ «ТРІОН АЛЬФА», закликаємо керівництво ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» вчинити так, як вчинила ФОП Репічева Т.В. (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-12-007399-b) – відмовитись від постачання несертифікованих на Україні кондиціонерів Hisense!
Шановний Замовник, враховуючи все вище наведене, закликаємо Вас вчинити так, як вчинила, врешті-решт, Київська обласна прокуратура (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-17-001304-b) – відмовитись від придбання кондиціонерів Hisense сумнівного походження!
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з наказами про прийняття працівників на роботу в ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» бачимо:
1. У наказі не зазначена дата ознайомлення працівника з наказом.
2. Не зазначені умови праці та режим роботи.
3. Дата складання наказів збігається з датою початку роботи працівників, отже виникає питання: чи була виконана вимога для роботодавців повідомляти ДПС про прийняття працівників на роботу встановлена ч. 3 ст. 24 КЗпП. Виконати цей обов’язок треба до початку роботи працівника згідно із постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413 (далі – Порядок № 413). У такому випадку посадова особа суб’єкта господарювання може бути притягнена до адміністративної відповідальності за частиною першою ст. 41 КУпАП (від 30 до 100 нмдг), суб’єкт господарювання – до фінансової відповідальності за абз. 8 ч. 2 ст. 265 КЗпПУ (1 мінімальна заробітна плата – 6500 грн.). Якщо ж порушення вчинене повторно протягом року, штраф зросте до двох мінзарплат (абзац десятий ч. 2 ст. 265 КЗпП).
Якщо ж повідомлення не було направлено взагалі до органів ДПС і цей факт встановлений інспектором праці під час інспекційного відвідування, то має місце порушення вимог ст. 24 КЗпП в частині допуску працівника до роботи без оформлення трудових відносин і тягне за собою відповідальність, передбачену абз. 2 ч. 2 ст. 265 КЗпП (30 мінімальних заробітних плат – 195000 грн.) та ч. 3 ст. 41 КУпАП (від 500 до 1000 нмдг).
Учасник ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» не підтвердив свою кваліфікацію, щодо виконання аналогічних договорів, надавши Договір про закупівлю товару №333 від 20.09.2021 року, предметом якого є постачання товару, а не постачання товару з монтажем (згідно вимог закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-23-020686-c). Цим самим порушив вимоги замовника (Додаток 2 тендерної документації) щодо відповідності кваліфікаційним критеріям учасника процедури закупівлі, встановленим відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» надав неправдиву інформацію в Довідці про виконання аналогічного договору (Вих.№05/01-7 від 05 січня 2022 р.), вказавши, що Договір № 13А690-5671-21 від 05.04.2021 року, укладеного с Замовником АТ «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЗАПОРІЖГАЗ» має код «ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої». Якщо уважно переглянути цей договір, то ніде немає посилання на Державний класифікатор. Крім того, зазначена інформація в колонці «Предмет договору» не відповідає дійсності по жодному з двох, нібито, аналогічних договорів. Отже, надана Довідка є фіктивною, та нікчемною.
У Додатку 1 Замовником було зазначено: «У випадку, якщо Учасник процедури закупівлі пропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції: опис товару; документальне підтвердження повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші (не нижчі), ніж у замовленого товару». В Порівняльній таблиці технічних характеристик (Вих.№05/01-10 від 05 січня 2022 р.) ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» не надав фактичні характеристики запропонованого еквіваленту, а лише скопіював технічні характеристики товару що вимагає Замовник, тобто не конкретизував технічні параметри запропонованого товару, ввівши в оману Замовника щодо такого технічного параметру системи кондиціонування Hisense TG50XA0A як: «Максимальна довжина магістралі» (Каталог Hisense. Кліматична техніка 2021-2022, стор. 29 … Де зазначено наступне – «макс. довжина трубопроводу 15м») та «Площа» (https://hisense-ukraine.com.ua/product/kondiczioner-hisense-apple-pie-tg50xa0a/ ... Де зазначено наступне – «рабочая площадь 50 м2»). А для системи кондиціонування Hisense TG25VE0A «Площа» (https://hisense-ukraine.com.ua/product/kondiczioner-hisense-apple-pie-tg25ve0a/ ... Де зазначено наступне – «рабочая площадь 25 м2»).
ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» погодився з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі (Вих.№05/01-5 від 05 січня 2022 р.), також надав Гарантійний лист про погодження з проектом договору (Вих.№05/01-8 від 05 січня 2022 р.), а саме надав згоду, що «Якість та комплектність товару має відповідати вимогам нормативно-технічної документації, яка діє на території України, сертифікату виробника, стандартам якості (сертифікатам якості, сертифікатам відповідності, технічним вимогам) та іншій документації, що встановлює вимоги до якості товару такого типу». Проте знехтував цим, та надав Сертифікат відповідності з Додатком 1 № UA.PS.001045-21 від 30 квітня 2021 року; та Декларацію про відповідність з Додатком № UA.TR.D.01406-21 від 30 квітня 2021 року в яких не зазначено моделі кондиціонерів, що запропонував Учасник ТОВ «ТРІОН АЛЬФА».
Отже, враховуючи відсутність сертифікату та декларації про відповідність на товар, що запропонував Учасник ТОВ «ТРІОН АЛЬФА», закликаємо керівництво ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» вчинити так, як вчинила ФОП Репічева Т.В. (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-12-007399-b) – відмовитись від постачання несертифікованих на Україні кондиціонерів Hisense!
Шановний Замовник, враховуючи все вище наведене, закликаємо Вас вчинити так, як вчинила, врешті-решт, Київська обласна прокуратура (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-17-001304-b) – відмовитись від придбання кондиціонерів Hisense сумнівного походження!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2022 11:44
На вашу вимогу мушу вказати наступне:
1. Щодо наказів про прийняття працівників на роботу. Тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає відхилення учасника через невідповідне оформлення внутрішніх розпорядчих документів та можливе порушення ним норм КЗпП. До повноважень Замовника не відноситься перевірка документів Учасника на відповідність КЗпП.
2. Щодо аналогічних договорів. Жодним нормативним актом не передбачено обов’язкове вказання коду класифікатора ДК 021:2015 в тексті договору. Тендерною документацією також не встановлено вимогу щодо вказання коду класифікатора ДК 021:2015 в тексті договору.
3. Запропоновані ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» кондиціонери відносяться до класу кондиціонерів, що вимагаються замовником і задовольняють вимоги Замовника.
4. Тендерною документацією не передбачено надання копій сертифікатів та декларацій. Таким чином, Замовник не має повноважень на відхилення Учасника за невідповідності в документах, що не вимагались.
5. Згідно з Законом «Про публічні закупівлі» Замовник не має підстав для відхилення ТОВ «ТРІОН АЛЬФА». Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Таким чином, Законом не передбачено скасування прийнятого рішення уповноваженою особою, а лише надання роз'яснень. Однак, ви можете скористатись своїм правом та оскаржити рішення Замовника згідно з ст. 18 Закону.
1. Щодо наказів про прийняття працівників на роботу. Тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає відхилення учасника через невідповідне оформлення внутрішніх розпорядчих документів та можливе порушення ним норм КЗпП. До повноважень Замовника не відноситься перевірка документів Учасника на відповідність КЗпП.
2. Щодо аналогічних договорів. Жодним нормативним актом не передбачено обов’язкове вказання коду класифікатора ДК 021:2015 в тексті договору. Тендерною документацією також не встановлено вимогу щодо вказання коду класифікатора ДК 021:2015 в тексті договору.
3. Запропоновані ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» кондиціонери відносяться до класу кондиціонерів, що вимагаються замовником і задовольняють вимоги Замовника.
4. Тендерною документацією не передбачено надання копій сертифікатів та декларацій. Таким чином, Замовник не має повноважень на відхилення Учасника за невідповідності в документах, що не вимагались.
5. Згідно з Законом «Про публічні закупівлі» Замовник не має підстав для відхилення ТОВ «ТРІОН АЛЬФА». Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Таким чином, Законом не передбачено скасування прийнятого рішення уповноваженою особою, а лише надання роз'яснень. Однак, ви можете скористатись своїм правом та оскаржити рішення Замовника згідно з ст. 18 Закону.
Номер вимоги: UA-2021-12-23-020686-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Онищенко О.В., Код ЄДРПОУ:2879814314
Дата подання: 24 січня 2022 23:42
Не відповідність вимогам Замовника
Шановний Замовник, ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» надали довідку МВС до системи закупівлі з запізненням (не у десяти денний термін, як того вимагав Замовник), але як її можна перевірити, якщо ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» не надали файл з підписом довідки?
Також ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» не надано (у десяти денний термін) Довідку про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України. Шановний Замовник, Вами було зазначено, що не надання такого документального підтвердження протягом встановленого строку, свідчить про наявність відповідної підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника для Учасника-переможця закупівлі (ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, стор. 9-10).
Розгорнути
Згорнути
Також ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» не надано (у десяти денний термін) Довідку про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України. Шановний Замовник, Вами було зазначено, що не надання такого документального підтвердження протягом встановленого строку, свідчить про наявність відповідної підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ТРІОН АЛЬФА» повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника для Учасника-переможця закупівлі (ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, стор. 9-10).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2022 10:19
Згідно з вимогами п. 5 Розділу 3 Тендерної документації «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». Переможця процедури закупівлі було визначено 14.01.2022 року. Таким чином, 10-тиденний термін тривав з 15.01.2022 року по 24.01.2022 року. Переможцем процедури закупівлі ТОВ "ТРІОН АЛЬФА" 24.01.2022 року було завантажено всі документи згідно з вимогами Тендерної документації.
Тендерна документація не містить жодних окремих вимог щодо підписання довідки МВС. Перевірка довідки на сайті МВС підтверджує її легітимність.
Згідно з інформацією, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в переможця процедури закупівлі відсутня заборгованість зі сплати податків, зборів, платежів. В такому випадку не вимагається надання жодних додаткових підтвердних документів.
Таким чином, відсутні підстави для відхилення переможця процедури закупівлі ТОВ "ТРІОН АЛЬФА".
Тендерна документація не містить жодних окремих вимог щодо підписання довідки МВС. Перевірка довідки на сайті МВС підтверджує її легітимність.
Згідно з інформацією, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в переможця процедури закупівлі відсутня заборгованість зі сплати податків, зборів, платежів. В такому випадку не вимагається надання жодних додаткових підтвердних документів.
Таким чином, відсутні підстави для відхилення переможця процедури закупівлі ТОВ "ТРІОН АЛЬФА".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2022 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛІОМ" |
144 300,00
UAH з ПДВ
|
144 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРІОН АЛЬФА" |
174 360,00
UAH з ПДВ
|
166 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "АМОСЬОНОК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ " |
168 992,00
UAH з ПДВ
|
167 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Онищенко О.В. |
184 312,00
UAH з ПДВ
|
184 312,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛІОМ" #38770695 |
Відхилено |
144 300,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2022 16:52
|
ТОВ "ТРІОН АЛЬФА" #43268537 |
Переможець |
166 170,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2022 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 16:43
|
ДУ 5_1.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 11:05
|
Договір 5.pdf | укладений |
26 січня 2022 11:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на 21000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |