Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (ДК 021: 2015 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів) - 3 лоти
Очікувана вартість
177 000,00 UAH
UA-2021-12-23-019616-c 129cdf2fb8694ab1a8583bfa497c1416
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Павленко

+380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04053625
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: Людмила Павленко
+380412481209
mvk@zt-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2021 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 177 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об'єднання територіальних громад. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

23 грудня 2021 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуга з заправки та відновлення картриджів (ДК 021:2015 50323000-5 Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 89 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот 1 - Послуга з заправки та відновлення картриджів (ДК 021:2015 50323000-5 Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв)
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, згідно умов договору
Дата доставки: 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих Послуг (частини послуг) (далі – Акт) з врахуванням вимог ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 88 200,00
UAH з ПДВ
88 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2022 16:57
Електронний підпис
04 січня 2022 16:33
АналогДоговір.pdf
04 січня 2022 16:33
Витяг Комел 03.11.2021.pdf
04 січня 2022 16:33
ТехЗавдЗаправка.pdf
04 січня 2022 16:33
ГарантЛистЗаправка.pdf
04 січня 2022 16:33
ISO 9001.pdf
04 січня 2022 16:33
Свідоцтво ПДВ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 88 200,00
UAH з ПДВ
11 січня 2022 15:52

Документи

11 січня 2022 15:52
Електронний підпис
11 січня 2022 15:51
Протокол №2 Лот 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2022 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
88 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2022 15:52
Електронний підпис
11 січня 2022 15:51
Протокол №2 Лот 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 17:45
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 17:28
Договір №14.PDF укладений
14 січня 2022 17:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 88 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 700,00 UAH)