Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні розчини аптечного виробництва (МНН : HYDROGENPEROXIDE, aqua, Formic acid, Comb drug, Sodium citrate, Chlorhexidine, Glucose) код ДК 021:2015 - 33600000-6 – Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
225 276,79 UAH
UA-2021-12-23-019304-c a2bb225f3cef40c4a8cefdf603cb8b85
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Нижник

+380412416727 nyzhnyknatalia530@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26479164
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Наталія Нижник
+380412416727
nyzhnyknatalia530@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ч.1 ст.40, п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» ( якщо двічі було відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від інших від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) . Враховуючи вищевикладене Замовником було оголошено відкриті торги за № UA-2020-11-19-011288-c та за № UA-2021-11-19-009030-a, які двічі не відбулися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій на підставі викладеного Замовник прийняв рішення провести переговорну процедуру

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2021 17:31
Оскарження наміру укласти договір: 03 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 флакон
Перекись водню 3%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hydrogen peroxide
1220 флакон
Перекись водню 6%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hydrogen peroxide
44 флакон
Пергідроль 27,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hydrogen peroxide
24 флакон
Вода очищена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Aqua pro injectioni
3 флакон
Формалін 10%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Formic acid
23 флакон
Люголя розчин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
48 флакон
Натрію цитрат 2,2%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium citrate
1750 флакон
Вода очищена стерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Aqua pro injectioni
380 флакон
Натрію цитрат 5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium citrate
450 флакон
Натрію хлорид 10%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
68 флакон
Вода очищена стерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Aqua pro injectioni
640 флакон
Хлоргекседин 0,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorhexidine
8 флакон
Хлоргекседин 20%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorhexidine
6 флакон
Хлоргекседин 0,05%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorhexidine
48 флакон
Натрію хлорид 10%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
500 упаковка
Глюкоза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару протягом 20 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

23 грудня 2021 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2021 17:19
Протокол проведення переговір.pdf
23 грудня 2021 17:19
Лист запрошеняя.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПТЕКА "МІЖЛІКАРНЯНА" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#24700920
Переможець 225 276,79
UAH з ПДВ
23 грудня 2021 17:31

Документи

23 грудня 2021 17:31
Електронний підпис
23 грудня 2021 17:31
Протокол № 374.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2021 17:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПТЕКА "МІЖЛІКАРНЯНА" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#24700920
225 276,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2021 17:31
Електронний підпис
23 грудня 2021 17:31
Протокол № 374.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 15:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 15:58
Додаткова угода № 2 до договору № 9.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 15:52
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2022 15:51
Додаткова угода № 1 до договору № 9.pdf зміни до договору
11 січня 2022 15:50
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 15:37
Договір № 9.pdf укладений
11 січня 2022 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони погодили внести наступні зміни до договору № 9 від 10.01.2022 року та викласти п. " 2.5." , " 2.8" , " 5.1." Договору в нвступній редакції: "2.5.Товар, що аоставляється по цьому Договору, мають визначений строк придатності щодо його використання. Постачальник повинен постачати Замовнику лікарнські препарати з таким розрахунком , щоб він міг бути використаний за призначенням до спливу цього строку. Термін придатності повинен бути не менше 80 % загального терміну зберігання, від зазначеного виробником для даної продукції, в в інших можливих випадках- за узгодженням" "2.8. Можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника ( п.п.1 п.5 ст.41 Закону України № 144-ІХ від 19.09.2019 року "Про публічні закупівлі" "5.1. Строк поставки товару до 31 грудня 2022 року.Поставка здійснюється окремими партіями відповідно до заявки протягом- протягм 1 робочого (усної, письмової заявки, або електронної заявки)" 2.Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, згідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України « Про публічні закупівлі», згідно п.14.1 Розділу XIV Договору про закупівлю №9 від 10.01.2022 року, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 109 475,53 грн (Сто дев’ять тисяч чотириста сімдесят п’ять гривень 53 коп.) та викласти п.3.3 розділу ІІІ Договору про закупівлю в такій редакції:«3.3. Загальна вартість цього Договору складає: 115 801,25 грн (Сто п’ятнадцять тисяч вісімсот одна гривня 25 коп.) у т.ч. ПДВ- 19 300,13 грн.» 2. Специфікація в новій редакції додається до цієї додаткової угоди і є невід’ємною частиною Договору про закупівлю (Додаток 1 до Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2022 — 28 грудня 2022
Сума оплати за договором: 109 475,53
UAH (в тому числі ПДВ 12 974,41 UAH)