Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 3360 0000-6 Pharmaceutical products
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986397 |
Місцезнаходження: | 50056, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Гончаренко Олена 380505825388 al210284@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KP "Kryvyi Rih City Clinical Hospital №2" KMR |
National ID: | 01986397 |
Contact point: |
Honcharenko Alyona Vladimirovna 380505825388 al210284@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2021 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 13:01 |
Очікувана вартість: | 5 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 грудня 2021 16:57 |
Enquiries until: | 18 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 січня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 5 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 27 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно рахунків та накладної та протягом 30 днів (тридцяти) календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2022 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2022 16:51 |
Перелік змін.PDF | |
20 січня 2022 16:51 |
Протокол.PDF | |
20 січня 2022 16:51 |
дод.4.docx | |
20 січня 2022 16:51 |
ТД-336 20.01.22.doc |
20 січня 2022 17:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
20 січня 2022 16:51 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||
20 січня 2022 16:51 |
Протокол.PDF
|
||||||||||||
20 січня 2022 16:51 |
дод.4.docx
|
||||||||||||
20 січня 2022 16:51 |
ТД-336 20.01.22.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-11-000008 ● 59949860b10c4cadbe820f9d6afd5622
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2022 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2022 Одеса № 273
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.11.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 10.11.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.11.2022 № 273
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
9 UA-2021-12-23-018600-c 23.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-14 16:16:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-15 08:44:42
Пояснення до моніторингу по процедурі відкритих торгів UA-2021-12-23-018600-с
На Ваш запит щодо надання пояснень повідомляю наступне:
Предметом вищезазначеної закупівлі є товар.
Медико-технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (для належного забезпечення у лікарських засобах) на 2022 рік.
Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій, а також аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO» з врахуванням кроку аукціону – 0,5%.
Посилання на сторінку власного веб-сайту Комунального підприємства «Криворізька міська клінічна лікарня №2» Криворізької міської ради з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://hosp1000.com/k/k13.html
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2022-11-11-000008 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 33600000-6 фармацевтична продукція, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Притягнути до відповідальності особу, якою були допущені порушення не маємо можливості в зв'язку зі звільненням її за власним бажанням
2022-12-15 08:58:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986397 |
Місцезнаходження: | 50056, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КП "Фармація" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
4 484 496,90
UAH з ПДВ
|
4 484 496,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" |
5 398 998,76
UAH з ПДВ
|
5 398 998,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "Фармація" |
5 399 739,81
UAH з ПДВ
|
5 399 739,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #01976387 |
Переможець |
4 484 496,90
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:27
|
доп угода 1 дог 113 від 04.03.2022 КП Фармація.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2022 08:54
|
дог. 113 КП Фармація.PDF | укладений |
04 березня 2022 08:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.1 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника Сторони домовились зменшити обсяг предмета договору та зменшити суму Договору на 2 349 651,40 грн |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |