Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою двору за адресою: вул.Новокримська, буд.3
Очікувана вартість
37 493,00 UAH
UA-2021-12-23-015702-c b6912870e05a4624a3147bfedfe3aaf3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Крістіна

380562318457 adm44209446@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44209446
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.Пушкіна, будинок 65
Контактна особа: Анастасія Крістіна
380562318457
adm44209446@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з благоустрою двору за адресою: вул.Новокримська, буд.3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Новокримська, буд.3, Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Підрядник визначає обсяги та вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику. Замовник протягом 5 робочих днів зобов"язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують надання послуг, або письмово обгрунтувати причини відмови від їх підписання. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

23 грудня 2021 15:49
Електронний підпис
23 грудня 2021 15:49
договір № 148.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Строцтехгарант"
#40876703
Переможець 37 493,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2021 15:50

Документи

23 грудня 2021 15:51
Електронний підпис
23 грудня 2021 15:50
Електронний підпис
23 грудня 2021 15:50
договір № 148.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 12:00
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 15:53
договір № 148.pdf укладений
23 грудня 2021 15:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 37 493,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 248,83 UAH)