Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108871 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Псільська, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Трегуб +380503070015, +380542227134 sumy-ohrana.tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2021 15:48 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80550000-4: Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 грудня 2021 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2021 15:44 |
Наказ 105.doc | |
23 грудня 2021 15:44 |
ЗУ про НП.docx | |
23 грудня 2021 15:43 |
Наказ 50.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-13-000054 ● c397038ec1934a5d8613b61a82209c5d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 № 226
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
22 UA-2021-12-23-015416-c УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ послуги професійної підготовки працівників 1 204 200,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-15 16:35:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг професійної підготовки працівників (код ДК 021:2015: 80550000-4 — Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-23-015416-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо надати обґрунтування та підтверджуючі документи відповідно до яких застосовано переговорну процедуру закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-20 12:58:18
Пояснення замовника на запит
Пояснення на запит ДАСУ у межах проведення моніторингу закупівлі надані замовником у вигляді окремого документа (файл «пояснення на запит») та супровідних документів
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВІННИЦЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ #08571794 |
Переможець |
1 204 200,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2022 16:17
|
ду 1 розірвання.pdf | укладений |
02 грудня 2022 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 17:35
|
договор 2 від 04.01.2022.pdf | укладений |
04 січня 2022 17:35
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2022 — 31 жовтня 2022 |
Сума оплати за договором: |
355 289,35
UAH (в тому числі ПДВ 59 214,89 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку зі зміною вартості навчання за взаємною згодою сторін |