Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01982146 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, ВУЛИЦЯ ТЕЛЕГРАФНА, будинок 182/1 |
Контактна особа: |
Наталія Романівна Голубенко +380484162483 danubeizm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2021 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 14:37 |
Очікувана вартість: | 14 870 594,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 352,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник, при наявності бюджетних коштів на розрахунковому рахунку, здійснює перерахування протягом 30 календарних днів з дати виставлення рахунку авансового платежу на придбання матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2021 15:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2021 15:18 |
ТД_кап_ремонт 23.12.21.doc | |
23 грудня 2021 15:18 |
Додаток 1.doc | |
23 грудня 2021 15:18 |
Додаток 2. ДОЛ.doc | |
23 грудня 2021 15:18 |
+Додаток 3 ДОЛ.doc | |
23 грудня 2021 15:17 |
Додаток 4 ДОЛ.doc | |
23 грудня 2021 15:17 |
Додаток 5.doc | |
23 грудня 2021 15:17 |
Додаток 6.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-26-000100 ● c491e88165104b32bac0514a92f34b93
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.01.2022 Одеса № 63
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 26.01.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 26.01.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.01.2022 № 63
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
8 UA-2021-12-23-014242-c 23.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-26 17:09:21
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-27 16:58:47
Надання пояснення на Запит від 26.01.2022 р.
На Ваш запит від 26.01.2022 р. Комунальне некомерційне підприємство "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" повідомляє наступне:
1. 19.12.2020 набула чинності Постанова КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266, відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Постанова №1266 вносить зміни до іншої Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 і стосується наступних категорій замовників:
• правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органів місцевого самоврядування;
• головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
• суб’єктів господарювання державного сектору економіки (з реєстром можна ознайомитися за посиланням https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html).
Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
При цьому, першим двом категоріям лише рекомендується оприлюднювати таке обґрунтування, а від решти – вимагається.
Виходячи з цього, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку.
Комунальне некомерційне підприємство "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" не відноситься до жодної категорії перелічених вище, тому нами не було розміщено такої інформації.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі "Капітальний ремонт фасаду та благоустрій території будівлі літер "А1" КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 182/1 (стаціонарне відділення КНП "ДОЛ" "ООР")". Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Комунального некомерційного підприємства "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" та норм чинного законодавства і зазначені у тендерній документації. Розроблено Робочий проект на Капітальний ремонт фасаду та благоустрій території будівлі літер "А1" КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 182/1 (стаціонарне відділення КНП "ДОЛ" "ООР"). Передбачено виконання робіт з капітального ремонту фасаду та благоустрою території будівлі літер "А1" КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" в повному обсязі до Експертного звіту, а саме: ремонт та утеплення фасадів; заміна віконних блоків; ремонт покрівлі; ремонт трьох вхідних груп; благоустрій території.
3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням та відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: "Капітальний ремонт фасаду та благоустрій території будівлі літер "А1" КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 182/1 (стаціонарне відділення КНП "ДОЛ" "ООР")". Експертиза проведена Одеська філія ДП «НДІпроектреконтрукція».
Надаємо Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
2. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: "Капітальний ремонт фасаду та благоустрій території будівлі літер "А1" КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 182/1 (стаціонарне відділення КНП "ДОЛ" "ООР")".
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-01-27 16:57:12
Надання пояснення на Запит від 26.01.2022 р.
На Ваш запит від 26.01.2022 р. Комунальне некомерційне підприємство "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" повідомляє наступне:
1. 19.12.2020 набула чинності Постанова КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266, відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Постанова №1266 вносить зміни до іншої Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 і стосується наступних категорій замовників:
• правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органів місцевого самоврядування;
• головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
• суб’єктів господарювання державного сектору економіки (з реєстром можна ознайомитися за посиланням https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html).
Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
При цьому, першим двом категоріям лише рекомендується оприлюднювати таке обґрунтування, а від решти – вимагається.
Виходячи з цього, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку.
Комунальне некомерційне підприємство "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" не відноситься до жодної категорії перелічених вище, тому нами не було розміщено такої інформації.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі "Капітальний ремонт фасаду та благоустрій території будівлі літер "А1" КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 182/1 (стаціонарне відділення КНП "ДОЛ" "ООР")". Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Комунального некомерційного підприємства "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" та норм чинного законодавства і зазначені у тендерній документації. Розроблено Робочий проект на Капітальний ремонт фасаду та благоустрій території будівлі літер "А1" КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 182/1 (стаціонарне відділення КНП "ДОЛ" "ООР"). Передбачено виконання робіт з капітального ремонту фасаду та благоустрою території будівлі літер "А1" КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" в повному обсязі до Експертного звіту, а саме: ремонт та утеплення фасадів; заміна віконних блоків; ремонт покрівлі; ремонт трьох вхідних груп; благоустрій території.
3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням та відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: "Капітальний ремонт фасаду та благоустрій території будівлі літер "А1" КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 182/1 (стаціонарне відділення КНП "ДОЛ" "ООР")". Експертиза проведена Одеська філія ДП «НДІпроектреконтрукція».
Надаємо Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
2. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: "Капітальний ремонт фасаду та благоустрій території будівлі літер "А1" КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 182/1 (стаціонарне відділення КНП "ДОЛ" "ООР")".
- Експертний звіт Дунайська обласна лікарні.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- пояснення на запит.PDF
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-27 17:23:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «Роднік» (далі - ПП «Роднік») умовам підпункту 4.2 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД) тоді як учасником не надано ані копії звіту про рух грошових коштів за останній звітній період, з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчений учасником, ані інформацію про законодавчі підстави ведення іншої фінансової звітності?
При цьому відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 Додатку 3 до ТД учасник повинен надати копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період, з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчений учасником. У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Роднік» умовам Додатку 3 до ТД тоді як учасником не надано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних саме учасника закупівлі (ПП «Роднік»)? У пропозиції міститься лист-згода від 24.12.2021 № 09-54/21 до персональних даних Дехтярьова І.В. Крім того, у вказаному листі відсутній перелік персональних даних, які перераховані у Додатку 3 до ТД, та які повинні міститись у наданому у складі тендерної пропозиції листі-згоді, а саме: свідоцтво/витяг платника податку, банківські реквізити, розрахункові рахунки.
При цьому відповідно до Додатку 3 до ТД учасник повинен надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. В даному листі-згоді повинна міститися інформація про надання згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво/витяг платника податку, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства, для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (сканкопія).
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Роднік» умовам підпункту 1 пункту 1 Додатку 3 до ТД тоді як учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.12.2021 № 04-1-54/21 не зазначено інформацію про наявність відповідних дозволів для «Вантажопідіймальних кранів» - кран автомобільний МАЗ 4572 КС-45729-8-02?
Крім того у наданому у складі тендерної пропозиції дозволі № 511.17.51 ТОВ «Енерготехнології-Ізмаїл» зазначено кран автомобільний МАЗ 4572 КС-45729-8. При цьому відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 3 до ТД учасник повинен надати лист або довідку в довільній формі, в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Наявність (власних або залучених або субпідрядної організації) машин, механізмів, техніки (матеріально-технічної бази) відповідно до проектної документації, їх готовність виконувати роботу відповідно до предмета закупівлі із зазначенням інформації в довільній формі про перелік машин, механізмів та техніки (матеріально-технічної бази) (найменування та кількість, технічний стан), для «Вантажопідіймальних кранів» зазначити також інформацію про наявність відповідних дозволів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-01 15:56:40
Надання пояснення на Запит від 27.01.2022 р.
На Ваш запит від 27.01.2022 р. Комунальне некомерційне підприємство "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" повідомляє наступне:
1. У тендерній пропозиції Учасника приватного підприємства «Роднік» було надано: 12-1-54. Фінансова звітність 2020 р. Копія; 12-2-54. Фінансова звітність 2021 р. Копія.
Перевіривши фінансову звітність та спираючись на чинне законодавство України, а саме згідно ст. 55 Господарського кодексу України та Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16 липня 1999 р. зі змінами, Замовник підтверджує, що ПП «Роднік» відноситься до малих підприємств, які звітують за формами фін. звітності: «Фінансова звітність малого підприємства»: форма 1-м. Баланс, форма 2-м. Звіт про фінансові результати. Виходячи з вищенаведеного, Звіт про фінансові результати. Форма №3 «Звіт про рух грошових коштів» підприємством не повинні ні складатися, ні подаватися.
2. Щодо листа-згоди на обробку персональних даних саме ПП «Роднік».
Документація містить загальні вимоги до учасників закупівлі.
Виокремлення окремих вимог до учасників в залежності від того, чи є учасником фізична, фізична особа-підприємець, юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників – не завжди є доцільним та раціональним. Подібний підхід занадто ускладнив би розуміння вимог документації та безпідставно збільшив би її обсяг.
При цьому іноді трапляються ситуації, коли той чи інший документ, що вимагається Документацією, не передбачений законодавством для певних учасників.
Задля уникнення дискримінації п. 1.6. ч.1 розділу ІІ Документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить загальне застереження про те, що «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Аналогічні положення містяться і у ч.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» і є в будь-якому випадку обов’язковими для замовника.
Додаток 3 до Документації дійсно містить загальну вимогу про надання учасниками листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно ст. 2 Закону України «Про персональні дані» персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Суб’єктом персональних даних є лише фізична особа, персональні дані якої обробляються.
Таким чином, юридичні особи не є суб’єктами персональних даних та не мають персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які підлягають захисту.
Враховуючи викладене, лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» можуть надати лише фізичні особи та фізичні особи-підприємці.
Враховуючи наведені положення п.1.6. ч.1 розділу ІІ Документації та ч.11 ст. 26 Закону Замовник не вправі був відхиляти пропозицію ПП «Роднік» за ненадання згоди на обробку персональних даних саме ПП «Роднік», оскільки у останнього взагалі немає жодних персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних», і ПП «Роднік» не є суб’єктом персональних даних.
Натомість пропозиція учасника містить персональні дані не ПП «Роднік», а персональні дані фізичної особи – Дехтярьова І.В. (директора підприємства), який як раз і надав свою згоду на обробку, використання, поширення та доступ власних персональних даних.
Зазначаємо також, що документація не містила окремих вимог до форми листа-згоди, а лише наводила перелік даних, які можуть мати суб’єкти персональних даних, і які можуть оброблятися замовником в цій закупівлі.
Будь-яких відомостей про те, що Дехтярьов І.В. є платником ПДВ чи має банківські рахунки – пропозиція не містить, а тому наведене у листі-згоді формулювання (зокрема посилання на «іншу необхідну інформацію») не порушує вимог Документації: «Я, Дехтярьов Ігор Вікторович, даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин.» не вбачає невідповідність вимогам Тендерної документації або заперечення Учасника на обробку, використання, поширення та доступ до окремих даних, які передбачено Законодавством».
Враховуючи викладене, Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції учасника з цієї причини
3. До складу тендерної пропозиції приватним підприємством «Роднік» було надано договір оренди автокрана (Договір оренди № 05-1/21-О від 05 квітня 2021 року) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на Кран автомобільний МАЗ 4572 КС-45729-8-02, вантажопідйомністю 20 т, заводський № 15, 2015 р. випуску та Дозвіл 511.17.51, виданий Головним управлінням Держпраці в Одеській області на експлуатацію вантажопідіймального крану: кран автомобільний КС-45729-8 вантажопідйомністю 20 т, заводський № 15, 2015 р. випуску. Управління Держпраці видає дозволи враховуючи базові кранові установки та заводський номер крану, що співпадають у Договорі оренди № 05-1/21-О від 05 квітня 2021 року та у Дозволі 511.17.51, що виданий Головним управлінням Держпраці в Одеській області
Аналізуючи індекс автокрана Замовник співставив Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу № СХТ 801000 із Дозволом на вантажопідіймальні крани 511.17.51.
Букви «КС» на більшості вітчизняних кранів позначають вид пристрою і розшифровуються як «кран стріловий самохідний».
Загальне маркування зазвичай складається з уже згаданих двох букв «КС» і 4-5 цифр. Перша цифра позначає тип крана за вантажопідйомністю. Всього існує вісім груп вантажопідйомності. Друга пояснює тип ходового пристрою. Воно може бути гусеничним - це цифра 1, гусеничним розширеним - позначається двійкою, пневмоколісних - це цифра 3. Кран на спеціальному шасі автомобільного типу буде містити в маркуванні цифру 4, а найбільш поширене шасі стандартного вантажівки нумерується цифрою 5. Якщо ходовим пристроєм для крана служить шасі серійного трактора, воно відзначається в індексі цифрою 6. Цифра 7 позначає причіпний ходовий пристрій - це може бути, наприклад, залізничний кран на шасі вагона, покликаний причепленим попереду локомотивом. 8 і 9 - резервні цифри, залишені «про запас», на випадок винаходу якогось нового типу ходового пристрою. Третя цифра індексу говорить нам, яке у крана виконання підвіски робочого устаткування. Якщо виконання підвіски гнучке, вказується цифра 6, якщо жорстке - цифра 7. Четверта і п'ята відображають порядковий номер моделі, а наступна за ними - номер модифікації. Якщо модель піддалася не просто невеликих змін, а модернізації, на це вкажуть літери: А, Б, В і так далі.
Таким чином Замовник, вивчивши Дозвіл на вантажопідіймальні крани 511.17.51, підтверджує відповідність автокрана наданого у тендерній пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Процедуру відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: "Капітальний ремонт фасаду та благоустрій території будівлі літер "А1" КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 182/1 (стаціонарне відділення КНП "ДОЛ" "ООР")" (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) за номером оголошення UA-2021-12-23-014242-c, з підстави, що передбачена згідно п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, згідно висновку моніторингу від 03.02.2022р. відмінено 07.02.2022р. згідно Протоколу №13 від 07.02.2022р.
2022-02-18 15:38:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082. Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082. Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710.) • усунуто
.
2022-02-21 14:33:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Роднік |
14 860 500,00
UAH з ПДВ
|
14 860 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРІМА-СТРОЙ" |
14 870 469,16
UAH з ПДВ
|
14 870 469,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Роднік #30323216 |
Переможець |
14 860 500,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2022 13:53
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2022 13:55 |
Кінець періоду оскарження: | 18 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 07 лютого 2022 13:55 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Процедуру відмінено з підстави, що передбачена згідно п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, згідно висновку моніторингу від 03.02.2022р. |
07 лютого 2022 13:55
|
Електронний підпис |
07 лютого 2022 13:54
|
Протокол про скасування. Кап.рем..PDF |