Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з тематичного оформлення місця проведення заходів за участю Президента України у зв’язку з 80-ми роковинами трагедії Бабиного Яру
Очікувана вартість
49 750,00 UAH
UA-2021-12-23-010578-b 8309b701dc5a487da16dc6d2906cc72f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванов Матвій

380442556497 ivanov@dus.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне управління справами
Код ЄДРПОУ: 00037256
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул. Банкова 11
Контактна особа: Іванов Матвій
380442556497
ivanov@dus.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79930000-2: Професійні дизайнерські послуги


Послуги з тематичного оформлення місця проведення заходів за участю Президента України у зв’язку з 80-ми роковинами трагедії Бабиного Яру (детально зазначено в Акті здачі – прийняття робіт (надання послуг) № 7, який додається).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з тематичного оформлення місця проведення заходів за участю Президента України у зв’язку з 80-ми роковинами трагедії Бабиного Яру (кошти загального фонду Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, м. Київ, м. Київ, Бабин Яр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2021  —  06 жовтня 2021
ДК 021:2015: 79930000-2 — Професійні дизайнерські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

23 грудня 2021 19:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Жданков Роман Володимирович
#2918004177
Переможець 49 750,00
UAH
23 грудня 2021 19:56

Документи

23 грудня 2021 19:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 19:57
ФОП Жданков, 7, 22.12.21.pdf укладений
23 грудня 2021 19:57