Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Очікувана вартість
333,00 UAH
UA-2021-12-23-007266-c 19213339d6ba4ebaa823880050be4ab6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколюк Лариса Василівна

380505041010 nedoboivtsitg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НЕДОБОЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04416884
Місцезнаходження: 60035, Україна , Чернівецька обл., с. Недобоївці, село Недобоївці Хотинського району Чернівецької області вул. Головна,28-а
Контактна особа: Соколюк Лариса Василівна
380505041010
nedoboivtsitg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Згідно умов Договору та Специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
ДК 021:2015 33760000-5 туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60035, Україна, Чернівецька область, с. Недобоївці, Головна, 28А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

23 грудня 2021 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іванчук Майя Михайлівна
#2862220043
Переможець 333,00
UAH
23 грудня 2021 11:58

Документи

23 грудня 2021 11:58
Електронний підпис
23 грудня 2021 11:58
Договір № 600.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 14:22
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 11:59
Договір № 600.pdf укладений
23 грудня 2021 11:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 333,00
UAH