Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Черговий автомобіль для обслуговування закладу
Очікувана вартість
1 160 023,20 UAH
UA-2021-12-23-005748-a 4dd116a1ca6c4fce85f830b3cae0bb4e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігнатенко Тетяна Іванівна

+380631419049 dzo.prozorro22@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02774119
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Контактна особа: Ігнатенко Тетяна Іванівна
+380631419049
dzo.prozorro22@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
на виконання вимог статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” перше оголошення ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-16-001562-b про проведення відкритих торгів для потреб на 2022 рік на закупівлю Черговий автомобіль для обслуговування закладу (Класифікація за ДК 021:2015: 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів), очікувана вартість 1 164 787,20 грн. оприлюднено 16.11.2021 року через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 03.12.2021 року була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону — подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення роботи КНП “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” необхідність закупівлі Черговий автомобіль для обслуговування закладу (Класифікація за ДК 021:2015: 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів) на 2022 рік залишилася і рішеням тендерного комітету 04.12.2021 року було оголошено другу процедуру відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-04-000070-c очікувана вартість 1 164 787,20 грн. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.12.2021 року було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону — подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі за предметом Черговий автомобіль для обслуговування закладу (Класифікація за ДК 021:2015: 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів) на 2022 рік залишилася та є необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту 1 частини другої статті 40 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому пердмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендернй документації) двічі документально підтверджено.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2021 20:10
Оскарження наміру укласти договір: 03 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Черговий автомобіль для обслуговування закладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія з дня отримання Акту прийняття-передачі наданих послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

23 грудня 2021 19:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство "Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я" Житомирської обласної ради
#13548722
Переможець 1 160 023,20
UAH з ПДВ
23 грудня 2021 20:10

Документи

23 грудня 2021 20:10
Електронний підпис
23 грудня 2021 20:08
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2021 20:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я" Житомирської обласної ради
#13548722
1 160 023,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2021 20:10
Електронний підпис
23 грудня 2021 20:08
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 14:36
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 14:34
Додаткова_угода_1.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:29
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:41
Договір укладений
05 січня 2022 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. №922-VIII уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі та зменшити суму договору на 98 427,00 грн. (Дев’яносто вісім тисяч чотириста двадцять сім гривень 00 копійок), зв’язку із чим пункт 3.1. Договору викласти в такій редакції: «3.1. Загальна вартість послуг становить 1 061 596,20 грн. (один мільйон шістдесят одна тисяча п’ятсот дев’яносто шість гривень 20 копійок), без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 061 596,20
UAH