Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142336 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3 |
Контактна особа: |
Борщаговська Антоніна Олексіївна +380957707291 nikopol.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2021 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 11:57 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2021 14:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2021 14:02 |
проєкт договору 2022.docx | |
23 грудня 2021 14:02 |
Додаток 6 розклад заїздів 2022.docx | |
23 грудня 2021 14:02 |
Додатки 2_3_4 до ТД 2022.docx | |
23 грудня 2021 14:02 |
Тендерна документація 2022.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-12-000016 ● bd9fcf1f905e42b6b86e44dbf1da4720
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2022 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2022 № 35-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 12.10.2022 № 35-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-23-005497-b від 23.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-13 13:59:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги перевезень учнів 2-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів до басейну за ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-23-005497-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-10-17 00:17:03
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення надано
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано . з співробітниками проведена робота по недопущенню аналогічних помилом в майбутньому
2022-10-20 20:36:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кошелєв Микола Георгійович |
499 999,50
UAH з ПДВ
|
497 499,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Автопригород |
499 999,50
UAH з ПДВ
|
499 999,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВКП"Мотодор" |
499 999,50
UAH з ПДВ
|
499 999,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кошелєв Микола Георгійович #2424812092 |
Переможець |
497 499,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2022 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2022 15:09
|
1204-9.pdf | укладений |
19 жовтня 2022 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 09:18
|
44.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 13:00
|
ду1.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 12:50
|
44.pdf | укладений |
01 лютого 2022 12:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | оновлений договір |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |