Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32418147 |
Місцезнаходження: | 82482, Україна , Львівська обл., Моршин, Львівська обл., м.Моршин, вул.50-річчя УПА, 20 |
Контактна особа: |
Польова Марта Володимирівна 0326060161 POLOVA.MARTA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2021 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2022 14:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 13:30 |
Очікувана вартість: | 2 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | послуги їдалень | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 11:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 11:01 |
ТД (нова редакція).docx | |
30 грудня 2021 11:01 |
Протокол від 30.12.2021.pdf | |
23 грудня 2021 12:51 |
оголошення.pdf | |
23 грудня 2021 12:51 |
ТД.docx | |
23 грудня 2021 12:51 |
Додаток 2 (технічна специфікація).docx | |
23 грудня 2021 12:51 |
Додаток 3 (договір) (2).docx |
30 грудня 2021 11:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 грудня 2021 11:01 |
ТД (нова редакція).docx
|
|||
30 грудня 2021 11:01 |
Протокол від 30.12.2021.pdf
|
|||
23 грудня 2021 12:51 |
оголошення.pdf
|
|||
23 грудня 2021 12:51 |
ТД.docx
|
|||
23 грудня 2021 12:51 |
Додаток 2 (технічна специфікація).docx
|
|||
23 грудня 2021 12:51 |
Додаток 3 (договір) (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Визначена у Додатку 2 Тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- Згода з вимогами до порядку надання послуг (вимоги містяться в додатку №2)
- Підписане учасником меню як згода з його вихідними даними.
Дякуємо за Ваше запитання.
Відповідно до електронного аукціонуLLE001-UA-20210901-96863 – «Оренда частини нежитлового приміщення (харчоблок) площею 129,2 кв. м. з технологічним обладнанням в будівлі КНП «Моршинська міська лікарня»» від 23.09.2021 р. харчоблок з технологічним обладнанням для організації і забезпечення харчування хворих знаходиться в оренді. Строк оренди – 5 років.
Дякуємо за Ваше запитання.
Відповідно до п.1 та п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»Замовник встановлює вимоги для учасників процедури закупівлі щодо подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів). В якості аналогічних будуть прийматись будь які договори учасника, що укладенні у 2018, 2019, 2020 роках щодо надання послуг, спрямованих на організацію харчування. Дотримання кваліфікаційних критеріїв забезпечить добросовісну конкуренцію серед учасників закупівлі.
Дякуємо за Ваше запитання.
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник документально підтверджує досвід виконання аналогічного договору саме за предметом закупівлі(Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в КНП "Моршинська міська лікарня"Моршинської міської ради).Харчування стаціонарних хворих, здійснюється відповідно до принципів та методологій, визначених Порядком організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 №931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні».
Дякуємо за питання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-13-000143 ● d9028aaf68eb48bd9d824ce23fd3e5c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 22:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
48 UA-2021-12-23-004425-b 23 .12. 2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-15 07:33:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги їдалень (Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в КНП "Моршинська міська лікарня" Моршинської міської ради)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-23-004425-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чому кінцевий строк подання тендерних пропозицій відрізняється в тендерній документації зазначено 10.01.2022 року (година 11:00), а в електронній системі закупівель дата 08.01.2022 до 14:00.
4. Чому недотримані вимоги ст. 24 Закону України в частині оприлюднення в окремому документі переліку змін, що внесені до тендерної документації.
5. Відповідно до п 13 частини першої статті 17, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у процедурі закупівлі в разі, учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Відповідно до абзацу 3 п.3 частини першої статті 31, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель «Відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі» від 14.01.2022, ФОП Пельвецький Роман Андрійович має наявну заборгованість.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Пельвецький Роман Андрійович надано довідку від 12.01.2022 №11, відповідно до п.9 якої учасник не має заборгованості з податків, зборів, обов’язкових платежів.
Будь-яких документів у складі тендерної пропозиції щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості не надано.
Прошу надати пояснення щодо вищевикладеного.
6. Чому у додаток 2 до тендерної документації «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Вами вносяться зміни в частині «Страви повинні бути приготовані на території КНП «Моршинська міська лікарня» Моршинської міської ради, для збереження температурного режиму та якості їжі.» в той час у роз’яснені на звернення учасника «Чи надає замовник учаснику-переможцю харчоблоки та інше обладнання для приготування їжі та надання послуг харчування?» Ви відповідаєте, що відповідно до електронного аукціонуLLE001-UA-20210901-96863 – «Оренда частини нежитлового приміщення (харчоблок) площею 129,2 кв. м. з технологічним обладнанням в будівлі КНП «Моршинська міська лікарня»» від 23.09.2021 р. харчоблок з технологічним обладнанням для організації і забезпечення харчування хворих знаходиться в оренді. Строк оренди – 5 років.
Отже, учасники не мають змоги виконати одну із вимог щодо приготування страв на території КНП «Моршинська міська лікарня», крім ФОП Пельвецький Роман Андрійович, якій відповідно до договору оренди орендує частину нежитлового приміщення (харчоблок) КНП «Моршинська міська лікарня».
Крім того, слід зазначити, що відповідно до п. 6.3.6. Договору від 24.01.2022 №1 доставка готових страв та продуктів харчування здійснюється автотранспортом Виконавця з дотриманням гігієнічних вимог до транспортних засобів згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Кожна партія товару (з якого відбувається приготування страв) повинна супроводжуватись документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам.
Прошу надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-20 18:17:05
Послуги Їдалень
Відповідь на запит
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додаткова угода № 1 від 29.09.2022 року
2022-09-30 16:25:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
відповідно до додаткової угоди від 21.10.2022 №2 до договору від 27.01.2022 №3314 зобов"язання припиненні
2022-10-27 09:04:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Пельвецький Роман Андрійович |
2 158 800,00
UAH з ПДВ
|
2 158 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПИЛИПЕНКО РУСЛАНА МИХАЙЛІВНА |
2 159 000,00
UAH з ПДВ
|
2 159 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Пельвецький Роман Андрійович #2790222477 |
Переможець |
2 158 800,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2022 16:16
|
Дод. угода від 29.09.2022.pdf | укладений |
30 вересня 2022 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 13:46
|
Договір 1 від 24.01.2022.pdf | укладений |
24 січня 2022 13:45
|