Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області на 2022 рік)
Очікувана вартість
4 019 466,24 UAH
UA-2021-12-23-004239-b ● 8a3858e674bf4886aba62b1db1fe7fba
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 38571999 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова, 38 |
Контактна особа: |
Гудзь Алла 380459795212 imc.pmsd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2021 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2022 11:32 |
Очікувана вартість: | 4 019 466,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 194,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії : 10 000 грн. ( десять тисяч грн. 00 коп.); Оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15.12.2004 № 639, із безумовним та безвідкличним зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції. Банківські реквізити Замовника: Реквізити замовника для оформлення забезпеченої безвідкличної та безумовної банківської гарантії: Комунальне некомерційне підприємство «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області 08200, м. Ірпінь, вул. Садова,38 Київська область ЄДРПОУ 38571999 р/р UA 543052990000026003020100537 р/р UA 413052990000026001000110497 в АТ КБ «ПриватБанк» МФО 305299 ІПН 385719910319 При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим файлом. Документ підписаний ЕЦП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.) Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з довідкою про її грошове покриття. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про те, що банком надано безвідкличну та безумовну банківську гарантію та банком отримано грошове покриття в розмірі суми банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозиції, з зазначенням у довідці строку дії гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції, оформлені не у відповідності до даної документації, відхиляються Замовником. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області на 2022 рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За надані послуги Замовник перераховує Виконавцю суму місячної вартості послуг, на підставі наданого Виконавцем Акту прийому-передачі наданих послуг, протягом 10 (десяти) календарних днів після його підписання Сторонами. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2022 13:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2022 13:21 |
Перелік змін 25.01.docx | |
25 січня 2022 13:20 |
Тендерна документація прибирання 22 зі змінами.docx | |
20 січня 2022 14:40 |
Перелік змін 20.01.2022.docx | |
20 січня 2022 14:39 |
Додаток 1 22 зі змінами.docx | |
23 грудня 2021 12:47 |
проект договору 3 22.docx | |
23 грудня 2021 12:47 |
Інформація про необхідні технічні 22.docx |
25 січня 2022 13:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 січня 2022 13:21 |
Перелік змін 25.01.docx
|
||||||
25 січня 2022 13:20 |
Тендерна документація прибирання 22 зі змінами.docx
|
||||||
20 січня 2022 14:40 |
Перелік змін 20.01.2022.docx
|
||||||
20 січня 2022 14:39 |
Додаток 1 22 зі змінами.docx
|
||||||
23 грудня 2021 12:47 |
проект договору 3 22.docx
|
||||||
23 грудня 2021 12:47 |
Інформація про необхідні технічні 22.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-12-23-004239-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 29 грудня 2021 12:42
Дата подання: 29 грудня 2021 12:42
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 грудня 2021 14:44
рішення від 31.12.2021 № 28834.pdf
Дата публікації: 31 грудня 2021 14:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2022 № 791.pdf
Дата публікації: 17 січня 2022 17:15
рішення від 14.01.2022 № 791.pdf
Дата публікації: 19 січня 2022 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Детально розглянувши рішення Колегії від 14.01.2022 №791-р/пк-пз за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» від 29 грудня 2021 №29-12/23/29-10-0500, Закупівлі № UA-2021-12-23-004239-b та тендерну документацію по предмету закупівлі "Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП "Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області на 2022 рік)".
ВИРІШИЛА:
На виконання рішення Колегії від 14.01.2022 №791-р/пк-пз внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП "Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області на 2022 рік)" за №UA-2021-12-23-004239-b.
Дата виконання рішення замовником: 20 січня 2022 14:42
Номер скарги: UA-2021-12-23-004239-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 11 лютого 2022 16:20
Дата подання: 11 лютого 2022 16:20
Скарга на рішення замовника
№ __ від __________ року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита В. Липківського, 45
м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ПІДПРИЄМСТВО ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД»
(код ЄДРПОУ 40075836)
Адреса: 03186, місто Київ, вулиця Авіаконструктора Антонова, 5А, офіс 303
Телефон 1: +38(097)-668-52-88,
Адреса електронної пошти: SERVISLENDB@GMAIL.COM
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області
(код ЄДРПОУ 38571999)
Адреса: 08200, Україна , Київська обл.,
м.Ірпінь, Садова, 38
електронна пошта: imc.pmsd@gmail.com
Телефон: 380459795212
Інформація про закупівлю
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-23-004239-b
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –03 лютого 2022 року
СКАРГА
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
на рішення Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-23-004239-b. ПІДПРИЄМСТВО ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області на 2022 рік), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій №03/02-17 від 03 лютого 2022 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«1) Учасником надано акт огляду який не містить дати його складання, а отже зі змісту акту не можливо зробити висновок, що він був складений перед подачею тендерної пропозиції. Пропозиція не відповідає вимогам ТД.
2) Учасником надано акт огляду який не містить дати його складання, а отже зі змісту акту не можливо зробити висновок, що він був складений перед подачею тендерної пропозиції. Пропозиція не відповідає вимогам ТД.
3) Надана учасником банківська гарантія встановлює умову , що за цією Гарантією Гарант безвідклично та безумовно зобов'язаний сплатити Бєнефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - «Вимога»), Надано банківську гарантію, яка не відповідає вимогам ТД.
4) Учасником у складі пропозиції не надано гарантійний лист не надано гарантійний лист про те що Учасник несе відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства про працю, охорону праці, пожежну безпеку, санітарно-гігієнічних норм при наданні послуг. Пропозиція не відповідає вимогам ТД.»
Внаслідок чого Замовником прийнято рішення про невідповідність тендерної пропозиції ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» вимогам тендерної документації.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає рішення Замовника таким, що порушують його права та інтереси, також таке рішення порушє норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно акту огляду
Слід зазначити, що у протоколі наведено 4 підстави для відхилення пропозиції Скаржника дві з яких повністю ідентичні (1 та 2).
Так, Замовником зазначено, що «Учасником надано акт огляду який не містить дати його складання, а отже зі змісту акту не можливо зробити висновок, що він був складений перед подачею тендерної пропозиції. Пропозиція не відповідає вимогам ТД».
Слід зазначити, що у тендерній документації (п.6 Розділу 3) чітко зазначено, що «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник зобов’язаний провести попередній огляд об’єктів Замовника перед подачею тендерної пропозиції, а також надати в складі своєї пропозиції акт огляду медичних закладів підписаний Замовником».
Отже, вимоги до наявності у Акті огляду дати його проведення не передбачено тендерною документацією. З урахуванням того, що Замовник при відхиленні тендерної пропозиції Скаржника ставить під сумнів складання вказаного Акту «перед подачею тендерної пропозиції», то в даному випадку слід зазначити, що тендерна пропозиція Скаржника разом з усіма документами була завантажена до системи ПроЗорро 01 лютого 2022 о 22:24, що підтверджується інформацією, розміщеною на веб-порталі публічних закупівель. Оскільки вказані документи були відскановані з паперового оригіналу, то очевидним є той факт, що вказаний акт огляду було складено перед подачею тендерної пропозиції, а не після неї. Стосовно того, за який час перед подачею тендерної пропозиції учасник повинен скласти акт огляду у тендерній документації не зазначено, отже в даній частині рішення Замовника щодо невідповідності Акту огляду, наданого Скаржником у складі тендерної пропозиції вимогам тендерної документації не відповідає дійсності та є протиправним, оскільки порушує право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
Стосовно банківської гарантії
Так, Замовником зазначено, що «Надана учасником банківська гарантія встановлює умову, що за цією Гарантією Гарант безвідклично та безумовно зобов'язаний сплатити Бєнефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - «Вимога»), Надано банківську гарантію, яка не відповідає вимогам ТД».
При цьому, Замовником здійснено посилання на наступні положення тендерної документації: «Пункт 6 розділу 3 Тендерної документації встановлює, вимогу, що Учасник зобов’язаний провести попередній огляд об’єктів Замовника перед подачею тендерної пропозиції, а також надати в складі своєї пропозиції акт огляду медичних закладів підписаний Замовником;
П.2 розділу 3 Тендерної документації встановлює, що банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15.12.2004 No 639, із безумовним та безвідкличним зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом З цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації.;
П.З розділу 3 Тендерної документації Встановлено вимоги - За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.»
Слід зазначити, що банківська гарантія, надана Скаржником у складі тендерної пропозиції повністю відповідає вказаним вимогам з урахуванням того, що ні у п.2, ні у п.3 розділу 3 тендерної пропозиції не зазначено строк, протягом якого банк повинен здійснити оплату за гарантією.
Натомість, банківська гарантія підготовлена відповідно до вимог чинного законодавства в цій частині, а саме наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції).
Так, відповідно до п. 3 вищевказаного Наказу реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії.
У пп. 10 п. 4 вищевказаного Наказу, зазначено, що «у реквізитах гарантії: строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях».
Отже, як бачимо, зазначення строку сплати у робочих або банківських днях є обов’язковим реквізитом гарантії як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог чинного законодавства України, а оскільки Замовник у тендерній документації такого строку не визначав, то його визначення залишається на розсуд учасника, який подає тендерну пропозицію або банку.
Крім того, хотілося б зазначити, що у банківській гарантії №205389-Г-0330 від 01 лютого 2022 року, поданій Скаржником у складі тендерної пропозиції у п.3 зазначено: «За цією гарантією Гарант безвідклично та безумовно зобов'язаний сплатити Бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі – «Вимога»)». Замовник вважав, що в такому вигляді вказана банківська гарантія не відповідає ТД.
Разом з тим, відповідно до рішення Замовника, розміщеного на веб-порталі ПроЗорро, оформленого протоколом №04-02/19 від 04 лютого 2022 року, зазначено: «Відповідно до норм ст. 17 Закону та умов тендерної документації було здійснено перевірку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких вільним, щодо наявності/відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону. Підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" , що зазначені в ст. 17 Закону відсутні.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" повністю відповідає вимогам документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Враховуючи викладене наявні підстави для визнання ТОВ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" переможцем щодо Код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирания приміщень га прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико - санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області на 2022 рік)
Тому вирішено визнати TOB "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" переможцем щодо закупівлі Код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирании (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КПП «Іртиський міський центр первинної медико - санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області на 2022 рік)».
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника TOB "МЕДІКАЛ ФАСІЛТІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" подано банківську гарантію №205900-Г-0318 від 25 січня 2022 року, відповідно до п.3 якої зазначено: «За цією гарантією Гарант безвідклично та безумовно зобов'язаний сплатити Бенефіціару суму гарантії протягом 5 днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі – «Вимога»)».
Отже банківська гарантія, надана учасником, якого Замовник визнав переможцем не містила обов’язкового реквізиту гарантії, - зазначення банківських або робочих днів строку сплати коштів і Замовника, що дуже дивно, вказана гарантія повністю влаштувала.
При цьому слід зазначити, що окрім відсутності обов’язкового реквізиту (банківських або робочих днів строку сплати коштів) банківська гарантія TOB "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" в п.3 повністю ідентична з банківською гарантією ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД».
Слід також зазначити, що п.3 розділу 3 Тендерної документації, на якій послався Замовник, є цитатою ч.5 ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті».
І стосується вказаний строк саме повернення забезпечення, а не оплати Замовнику.
Отже, в даній частині рішення Замовника щодо невідповідності банківської гарантії, наданої Скаржником у складі тендерної пропозиції вимогам тендерної документації також не відповідає дійсності та є протиправним, оскільки порушує право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, а дії Замовника, які виразилися у визнанні переможцем учасника, банківська гарантія якого є ідентичній банківській гарантії Скаржника є явно антиконкурентними.
Стосовно гарантійного листа
Так, Замовником зазначено, що: «Учасником у складі пропозиції не надано гарантійний лист не надано гарантійний лист про те що Учасник несе відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства про працю, охорону праці, пожежну безпеку, санітарно-гігієнічних норм при наданні послуг. Пропозиція не відповідає вимогам ТД».
Вказане продиктовано наступним: «Абзац 12 сторінки 8 додатку 2 до ГД встановлює наступну вимогу - «Учасник несе відповідальність у разі виникнення збитків неякісного надання послуг, що призвело до виникнення аварійних ситуацій на об’єкті або пошкодження майна Замовника. Учасник на вимогу Замовника відшкодовує збитки у повному обсязі. Учасник також несе відповідальність за неякісне та несвоєчасне надання послуг, що призвело до травмування людей на об’єкті з прибирання, згідно з чинним законодавством. Учасник несе відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства про пращо, охорону праці, пожежну безпеку, санітарно-гігієнічних норм при наданні послуг, що підтверджує гарантійним листом у складі пропозиції».
Слід зазначити, що вказане твердження спростовується відомостями з електронного майданчику закупівлі. Так, у складі тендерної пропозиції Скаржника надано файл « 27 Гарантійний лист ОП.pdf.p7s», який завантажено 01 лютого 2022 року о 22:24. Даний файл підписаний електронним підписом учасника та містить в собі дані про підпис та сам файл. Його можна переглянути шляхом перевірки підпису на державному сайті https://czo.gov.ua/verify. У випадку перевірки підпису, що міститься в одному файлі з даними у форматі CAdES для одного файлу (один файл з розширенням .p7s):
1. Натисніть клавішу «Оберіть».
2. З’явиться вікно вибору файлу з файлової системи комп’ютера, у якому потрібно обрати необхідний файл для перевірки підпису (один файл з розширенням .p7s).
3. Сервіс надасть результати перевірки підпису.
4. Натискаєте клавішу «Зберегти», після чого переглядач завантажує оригінальний файл, на який був створений кваліфікований електронний підпис. Принцип збереження відбувається так само, як й у звичайному випадку завантаження файлу переглядачем.
Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» , зазначено: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію;
3) якщо ж такі документи
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 лютого 2022 08:34
рішення від 15.02.2022 № 3071.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2022 08:34
інформація про резолютивну частину рішення від 24.02.2022 № 3883.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2022 15:20
рішення від 24.02.2022 № 3883.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2022 12:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 24.02.2022 № 3883-р/пк-пз скасувати рішення від 03.02.2022 №03/02-17 про відхилення тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" та рішення від 04.02.2022 №04/02-19 про визначення ТОВ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" переможцем процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області на 2022 рік) UA-2021-12-23-004239-b.
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2022 16:07
Номер скарги: UA-2021-12-23-004239-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "І Н В А Й Т", Код ЄДРПОУ:37701437
Дата подання: 07 лютого 2022 20:49
Дата подання: 07 лютого 2022 20:49
Скарга на рішення замовника
СКАРГА
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області (надалі – Замовник) оголосило закупівлю в системі PROZORRO за ідентифікатором закупівлі
UA-2021-12-23-004239-b за предметом закупівлі Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області на 2022 рік).
Свої пропозиції на участь в зазначеній закупівлі подали наступні учасники:
Відповідно до Протоколу № 03/02-16 від 03 лютого 2022р. пропозицію ТОВ «І Н В А Й Т» було Замовником відхилено на підставі абз.2 п.2 ч.1 ст 31 та абз. 2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
У той же час протоколом № 04/02-19 від 04.02.2022р. Замовник визначив переможцем закупівлі ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ».
ТОВ «ІНВАЙТ» не погоджується з зазначеними рішенням, вважає їх необґрунтованим, хибним та таким, що не відповідають дійсним обставинам справи та є незаконними відповідно до наступних підстав:
Уважно вивчивши документи Переможця, робимо висновок, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам ТД та повинна бути відхилена Замовником. Проте, Замовник грубо порушивши наші права як Учасника закупівлі, а також один із основних принципів публічних закупівель закріплених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - не дискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію, що повністю відповідала умовам ТД та визнав Переможцем ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» пропозиція якого не відповідала вимогам ТД, що спричинило дискримінацію нас як Учасника закупівлі та відповідно не однакове ставлення до нас як Учасника, документи якого повністю відповідають вимогам ТД.
Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «І Н В А Й Т»
Однією з підстав неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «І Н В А Й Т» Замовник вказує не відповідність наданої банківської гарантії учасника, вимогам ТД.
Спростовуючи вказане хибне твердження Замовника зазначаємо, що Замовник не вірно розтлумачив вимоги своєї ж Тендерної документації.
Умовами тендерної документації не передбачено жодних вимог до строку щодо зобов’язання сплатити Бенефіціару суми гарантії. ТОВ «І Н В А Й Т» дотримуючись норм наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» від 14.12.2020р. № 2628, а саме в п. 10 ч. 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції зазначено, що строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях, вказав строк сплати Гарантом Бенефіціару протягом 5 банківських днів після отримання Гарантом письмової вимоги від Бенефіціара.
У той же час, в п. 3 розділу 3 «Умови повернення чи не повернення забезпечення пропозиції» ТД міститься вимога, що за зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.
Порядок надання забезпечення тендерної пропозиції регулюється ст. 25 Закону та відповідно до ч. 4 цієї статті забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
А згідно ч.5 ст. 25 Закону за зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.
Таким чином, вимога п. 3 розділу 3 «Умови повернення чи не повернення забезпечення пропозиції» ТД стосується саме строку повідомлення замовником установи, що видала учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції учаснику, а не строку протягом якого гарант має сплатити бенефіціару суму гарантії.
Крім того, у наданій ТОВ «І Н В А Й Т» банківській гарантії, на виконання вимог ТД зазначене наступне:
Таким чином, вимога ТД викладена в п. 3 розділу 3 «Умови повернення чи не повернення забезпечення пропозиції» повністю виконана Учасником та банківська гарантія складена у відповідності до вимог ТД.
Щодо хибного твердження Замовника щодо того, що надана ТОВ «І Н В А Й Т» банківська гарантія не є безумовною, адже
повідомляємо про те, що ТОВ «І Н В А Й Т» повністю дотримано норми наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» від 14.12.2020р. № 2628, яким затверджена форма забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції п.3 якої перебачено, що вимога бенефіціара про сплату суми гарантії повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. А тому, банківська гарантія не містить умови її виплати, а ТОВ «І Н В А Й Т» надало банківську гарантію з дотриманням норм чинного законодавства та вимог ТД зокрема.
Наступна підстава для відхилення ТОВ «І Н В А Й Т» - відсутність інформації щодо фінансової звітності Учасника на порталі відкритих даних та ненадання Учасником відповідного листа з поясненням.
Відповідно до п. 4.1. «Наявність фінансової звітності» Додатку 1 до ТД фінансова спроможність учасника підтверджується фінансовою звітністю за 20__ рік згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Замовник перевіряє фінансову звітність учасника на Порталі відкритих даних за посиланням https://data.gov.ua/dataset/24069422-5825-41f6-81f7-89567e5e2ac9 самостійно відповідно до частини 5 статті 17 та частини 4 статті 22 Закону.
У випадку відсутності інформації щодо фінансової звітність учасника на Порталі відкритих даних за посиланням https://data.gov.ua/dataset/24069422-5825-41f6-81f7-89567e5e2ac9 учасник надає у складі тендерної пропозиції лист з відповідним поясненням.
На порталі data.gov.ua за посиланням https://data.gov.ua/dataset/24069422-5825-41f6-81f7-89567e5e2ac9 наявна інформація про фінансову звітності ТОВ «І Н В А Й Т» за 2020 рік, що підтверджується рядком 200282G файлу під назвою «J0901107(S0110011) Finzvit malogo pidpr forma 1-m.csv».
Оскільки, на Порталі відкритих даних за посиланням https://data.gov.ua/dataset/24069422-5825-41f6-81f7-89567e5e2ac9 наявна інформація про фінансову звітності ТОВ «І Н В А Й Т», відповідно до ТД учаснику не потрібно надавати лист з відповідним поясненням.
У додатку до цієї скарги надаємо скрін, що наочно демонструє хибне твердження Замовника та безпідставне відхилення ТОВ «І Н В А Й Т».
Щодо невідповідності ТП ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» умовам ТД та безпідставного визначення цього Учасника переможцем
Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» від 14.12.2020р. № 2628, а саме п. 10 ч. 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиці, визначає строк сплати коштів за гарантією, що має зазначається в робочих або банківських днях. Затверджена зазначеним наказом Форма забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції в п. 3 також визначає безвідкличне зобов’язання гаранта сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Отже, нормами діючого законодавства взагалі не передбачена можливість визначення строку виконання зобов’язання Гарантом в календарних днях.
У той же час, Учасник ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» у порушення норм чинного законодавства та відповідно і вимог ТД у своїй банківській гарантії №205900-Г-0318 від 26.01.2022р. визначає строк сплати коштів за гарантією в календарних днях, а саме:
Крім того, зазначений строк в гарантії викладений з порушенням і умов самої ж гарантії, оскільки в гарантії прописано, що вона оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628, в якому зазначено, що сплата бенефіціару суму гарантії здійснюється протягом 5 робочих / банківських днів.
Відповідно до п. 1.1. розділу 1. додатку №1 до ТД на підтвердження трудових відносин із зазначеними в довідці особами учасник повинен надати копії наступних документів: трудові книжки (перша та остання сторінки) та накази (розпорядження) про прийняття на роботу працівників.
У порушення вказаної вимоги Учасник взагалі не завантажив до системи жодної копії останніх сторінок трудових книжок.
У той же час Учасник надав накази на працівників Булавук Ніна Петрівна, Козаченко Зоя Борисівна, Салова Галина Іванівна, Саранцина Олена Іванівна, Федорова Наталія Вікторівна, Шилова Вікторія Вікторівна строком дії до 31.12.2021р. Тобто, на час завантаження в систему трудові відносини з вказаними працівниками вже припинено на підставі відповідних наказів. А тому, Учасник ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» не підтвердив наявність 11 працівників у учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином вважаємо, що ТП Учасника ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» не відповідає умовам ТД, та повинна була бути відхиленою Замовником.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5, 18, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення законодавства Замовником при проведенні процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-12-23-004239-b .
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «І Н В А Й Т».
4. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення про визнання переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ».
5. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» у зв’язку з невідповідністю Тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
6. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.
Додатки:
1. Скрін з сторінки за посиланням https://data.gov.ua/dataset/24069422-5825-41f6-81f7-89567e5e2ac9.
2. Скрін сторінки з файлу під назвою J0901107(S0110011) Finzvit malogo pidpr forma 1-m.csv.
3. Файл J0901107(S0110011) Finzvit malogo pidpr forma 1-m.csv.
Директор Тетяна ДАВИДОВИЧ
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 лютого 2022 18:33
рішення від 09.02.2022 №2650.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2022 18:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2022 №3543.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2022 16:39
рішення від 21.02.2022 № 3543.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2022 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 21.02.2022 № 3543-р/пк-пз скасувати рішення від 03.02.2022 №03/02-16 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "І Н В А Й Т" та рішення від 04.02.2022 №04/02-19 про визначення ТОВ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" переможцем процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області на 2022 рік) UA-2021-12-23-004239-b.
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2022 15:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" |
2 249 334,87
UAH з ПДВ
|
2 249 334,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
2 781 460,00
UAH з ПДВ
|
2 498 991,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
2 804 825,00
UAH з ПДВ
|
2 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" |
3 199 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" #40075836 |
Рішення скасоване |
2 498 991,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 14:34
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41788608 |
Рішення скасоване |
2 499 000,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 14:57
|
ТОВ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" #43839842 |
Рішення скасоване |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 08:56
|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Рішення скасоване |
2 249 334,87
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2022 15:43
|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Очікує рішення |
2 249 334,87
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2022 15:43
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2022 17:50 |
Кінець періоду оскарження: | 26 квітня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 15 квітня 2022 17:50 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Згідно пункту 1 частини 5 статті 32 Закону Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 (додається), а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, що унеможливлюють виконання норм Закону. Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Враховуючи викладене, Закупівля повинна бути визнаною такою, що не відбулася. Визнання процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області на 2022 рік) такою, що не відбулася, на підставі пункту 1 частини 5 статті 32 Закону. |
Документи:
15 квітня 2022 17:50
|
Електронний підпис |
15 квітня 2022 17:44
|
Лист ТПП України.pdf |
15 квітня 2022 17:43
|
Протокол про визнання торгів такими що невідбулись через обставини непереборної сили.pdf |
15 квітня 2022 17:42
|
протокол виконання рішення АМКУ від 20.01.2022 (1).pdf |