Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення концептуального рішення щодо поводження з великими обсягами радіоактивної води, яка може утворитися при важких аваріях (з обґрунтовуючими матеріалами)
Development of a conceptual solution for the large volumes of radioactive water management that can be formed in severe accidents (with supporting materials)
Development of a conceptual solution for the large volumes of radioactive water management that can be formed in severe accidents (with supporting materials)
Очікувана вартість
5 370 000,00 UAH
UA-2021-12-23-001295-a ● e950daa5b1684f5cad54090e6df87839
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Андруховець Микола Федорович 380442069756 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Провідний інженер відділу нейтронно-фізичних розрахунків та інноваційних паливних циклів ВП «Науково-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом» Грицаєнко Євген Леонідович +380442069728 e.grycaenko@ntc.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Andrukhovets Mykola 380442069756 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Провідний інженер відділу нейтронно-фізичних розрахунків та інноваційних паливних циклів ВП «Науково-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом» Грицаєнко Євген Леонідович +380442069728 e.grycaenko@ntc.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2021 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 12:35 |
Очікувана вартість: | 5 370 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 грудня 2021 10:54 |
Enquiries until: | 17 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 січня 2022 11:00 |
Information
Estimated total value: | 5 370 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 26 850 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
Розроблення концептуального рішення щодо поводження з великими обсягами радіоактивної води, яка може утворитися при важких аваріях (з обґрунтовуючими матеріалами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, Київська область, Київ, Гоголівська, 22-24
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні
Development of a conceptual solution for the large volumes of radioactive water management that can be formed in severe accidents (with supporting materials)
CPV: 71330000-0
Період постачання:
по 30 вересня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуги за кожним Актом здачі-приймання наданої послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ в строк 60 (шістдесяти) календарних днів з дати його підписання Сторонами. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати послуги. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2022 16:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2022 15:52 |
ТД - 6956-1.doc | |
18 січня 2022 15:52 |
6956 - перелік ЗТД-1.doc | |
23 грудня 2021 10:51 |
Додаток 9 до ТД - довідка ст. 17.- для об'єднання учасників.docx | |
23 грудня 2021 10:51 |
Додаток 8 до ТД - Довідка про досвід виконання аналогічного договору.doc | |
23 грудня 2021 10:51 |
Додаток 7 до ТД - Перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
23 грудня 2021 10:51 |
Додаток 6 до ТД - Довідка про відсутність підстав, визначених у частині ....doc | |
23 грудня 2021 10:51 |
Додаток 5 до ТД - Проект договору.doc | |
23 грудня 2021 10:51 |
Додаток 4 до ТД - Технічна специфікація до предмета закупівлі.PDF | |
23 грудня 2021 10:51 |
Додаток 3 до ТД - Інформація про технічні, якісні хар.pdf | |
23 грудня 2021 10:51 |
Додаток 2 до ТД - Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші хар....doc | |
23 грудня 2021 10:51 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова).doc | |
23 грудня 2021 10:51 |
6956 - procurement notice.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-23-001295-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ КІЕП, Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 13 січня 2022 20:52
Досвід виконання аналогічних договорів
В пп. 1.2 п. А частини 2 розділу 3 ТД встановлено вимогу щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічних договорів на надання послуг щодо розрахунково-аналітичного обґрунтування аналізу важких аварій та/або розроблення матеріалів обґрунтування керівництв з управління важкими аваріями при виконанні двох і більше договорів за останні 5 років для АЕС з ВВЕР. Аналогічна вимога встановлена в частині наявності досвіду у персоналу учасника (пп. 1.1 п. А частини 2 розділу 3 ТД).
Вимога щодо наявності аналогічних договорів з вищевказаної тематики за останні 5 років є дискримінаційною та такою, що встановлює обмежені часові параметри щодо аналогічних договорів. Встановлюючи таку вимогу замовник порушує один з принципів публічних закупівель, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. На нашу думку очевидні дії замовника з метою «штучно» ліквідувати потенційних учасників та знизити рівень конкуренції, тим самим дати можливість прийняти участь у даних торгах штучно обмеженому колу учасників та/або «своїм учасникам».
Наприклад, діяльність з розробки матеріалів обґрунтування керівництв з управління важкими аваріями для енергоблоків АЕС з ВВЕР в Україні розпочата на початку 2010 року, тому незрозуміло чому встановлено часове обмеження за останні 5 років. Основний обсяг з розробки матеріалів обґрунтування керівництв з управління важкими аваріями організаціями технічної підтримки, в тому числі нашим підприємством, припадав на 2010-2015 роки.
Наше підприємство є досвідченим виконавцем з розробки різних розрахунково-аналітичних обґрунтувань для АЕС України, який має успішний досвід розрахунково-аналітичного обґрунтування аналізу важких аварій та розроблення матеріалів обґрунтування керівництв з управління важкими аваріями починаючи з 2011 року, але вимогу щодо підтвердження наявності аналогічних договорів за останні 5 років виконати ми не в змозі через штучні обмеження. Переконливо просимо вилучити вимогу щодо обмеження часовими параметрами щодо виконання аналогічних договорів.
Розгорнути
Згорнути
Вимога щодо наявності аналогічних договорів з вищевказаної тематики за останні 5 років є дискримінаційною та такою, що встановлює обмежені часові параметри щодо аналогічних договорів. Встановлюючи таку вимогу замовник порушує один з принципів публічних закупівель, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. На нашу думку очевидні дії замовника з метою «штучно» ліквідувати потенційних учасників та знизити рівень конкуренції, тим самим дати можливість прийняти участь у даних торгах штучно обмеженому колу учасників та/або «своїм учасникам».
Наприклад, діяльність з розробки матеріалів обґрунтування керівництв з управління важкими аваріями для енергоблоків АЕС з ВВЕР в Україні розпочата на початку 2010 року, тому незрозуміло чому встановлено часове обмеження за останні 5 років. Основний обсяг з розробки матеріалів обґрунтування керівництв з управління важкими аваріями організаціями технічної підтримки, в тому числі нашим підприємством, припадав на 2010-2015 роки.
Наше підприємство є досвідченим виконавцем з розробки різних розрахунково-аналітичних обґрунтувань для АЕС України, який має успішний досвід розрахунково-аналітичного обґрунтування аналізу важких аварій та розроблення матеріалів обґрунтування керівництв з управління важкими аваріями починаючи з 2011 року, але вимогу щодо підтвердження наявності аналогічних договорів за останні 5 років виконати ми не в змозі через штучні обмеження. Переконливо просимо вилучити вимогу щодо обмеження часовими параметрами щодо виконання аналогічних договорів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2022 16:16
Вимога щодо підтвердження наявності аналогічних договорів за останні 5 років є обґрунтованою, зважаючи на те, що послуга може бути виконана лише кваліфікованим виконавцем, що має сучасний досвід з надання аналогічних послуг за останні 5 років.
За цей час низкою компаній було надано послуги з розрахунково-аналітичного обґрунтування аналізу важких аварій та розроблення матеріалів обґрунтування керівництв з управління важкими аваріями, включаючи обґрунтування в рамках впровадження заходів КзПБ (наприклад, заходи №16101, 16203, 16205, 11305, 13307, 13511, 16201 тощо), розробки матеріалів КУВА (наприклад, для енергоблоків ХАЕС-1,2) тощо.
Таким чином, відсутність сучасного досвіду у скаржника не є підставою для внесення змін до тендерної документації.
Також, у вимозі у якості прикладу наведено лише «діяльність з розробки матеріалів обґрунтування керівництв з управління важкими аваріями для енергоблоків АЕС з ВВЕР», досвід щодо цього у скаржника за останні 5 років відсутній (судячи з тексту вимоги), але учасники закупівлі не обмежені лише необхідністю наявності такого досвіду, тому скаржник може прийняти участь у закупівлі підтвердивши наявність досвіду надання послуг з розрахунково-аналітичного обґрунтування аналізу важких аварій.
За цей час низкою компаній було надано послуги з розрахунково-аналітичного обґрунтування аналізу важких аварій та розроблення матеріалів обґрунтування керівництв з управління важкими аваріями, включаючи обґрунтування в рамках впровадження заходів КзПБ (наприклад, заходи №16101, 16203, 16205, 11305, 13307, 13511, 16201 тощо), розробки матеріалів КУВА (наприклад, для енергоблоків ХАЕС-1,2) тощо.
Таким чином, відсутність сучасного досвіду у скаржника не є підставою для внесення змін до тендерної документації.
Також, у вимозі у якості прикладу наведено лише «діяльність з розробки матеріалів обґрунтування керівництв з управління важкими аваріями для енергоблоків АЕС з ВВЕР», досвід щодо цього у скаржника за останні 5 років відсутній (судячи з тексту вимоги), але учасники закупівлі не обмежені лише необхідністю наявності такого досвіду, тому скаржник може прийняти участь у закупівлі підтвердивши наявність досвіду надання послуг з розрахунково-аналітичного обґрунтування аналізу важких аварій.
Номер вимоги: UA-2021-12-23-001295-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ КІЕП, Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 13 січня 2022 22:09
Досвід виконання аналогічного договору
В пп. 1.2 п. А частини 2 розділу 3 ТД встановлено вимогу щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічних договорів на надання послуг щодо розрахунково-аналітичного обґрунтування аналізу важких аварій та/або розроблення матеріалів обґрунтування керівництв з управління важкими аваріями при виконанні двох і більше договорів за останні 5 років для АЕС з ВВЕР. Аналогічна вимога встановлена в частині наявності досвіду у персоналу учасника (пп. 1.1 п. А частини 2 розділу 3 ТД).
Вимога щодо наявності аналогічних договорів з вищевказаної тематики в кількості двох і більше є дискримінаційною та такою, що встановлює кількісні обмеження та не відповідає (суперечить) положенням, встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 16 п. 2 пп. 3, де зазначено: замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до положень вищевказаного Закону, замовником повинна встановлюватися вимога щодо підтвердження учасником виконання аналогічного (-их) договору (-ів) – одного і більше, а не двох і більше.
Встановлюючи таку вимогу замовник порушує один з принципів публічних закупівель, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. На нашу думку очевидні дії замовника з метою «штучно» ліквідувати потенційних учасників та знизити рівень конкуренції, тим самим дати можливість прийняти участь у даних торгах штучно обмеженому колу учасників та/або «своїм учасникам».
Також звертаємо увагу, що в пп. 1.2 п. А частини 2 розділу 3 ТД (абзац 4) зазначено, що учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше одного.
Переконливо просимо вилучити вимогу щодо кількісного обмеження в частині наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в кількості двох і більше.
Розгорнути
Згорнути
Вимога щодо наявності аналогічних договорів з вищевказаної тематики в кількості двох і більше є дискримінаційною та такою, що встановлює кількісні обмеження та не відповідає (суперечить) положенням, встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 16 п. 2 пп. 3, де зазначено: замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до положень вищевказаного Закону, замовником повинна встановлюватися вимога щодо підтвердження учасником виконання аналогічного (-их) договору (-ів) – одного і більше, а не двох і більше.
Встановлюючи таку вимогу замовник порушує один з принципів публічних закупівель, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. На нашу думку очевидні дії замовника з метою «штучно» ліквідувати потенційних учасників та знизити рівень конкуренції, тим самим дати можливість прийняти участь у даних торгах штучно обмеженому колу учасників та/або «своїм учасникам».
Також звертаємо увагу, що в пп. 1.2 п. А частини 2 розділу 3 ТД (абзац 4) зазначено, що учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше одного.
Переконливо просимо вилучити вимогу щодо кількісного обмеження в частині наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в кількості двох і більше.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2022 16:19
Відповідно до положень Закону України, а саме ст. 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» п. 2 «Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв» один з яких є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів».
Таким чином вимога щодо підтвердження учасником кваліфікаційного критерію «двох і більше аналогічних договорів» цілком відповідає положенням встановленим у Законі України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт.
Четвертий абзац п. 1.2 розділу ІІІ частини ІІ А «Перелік документів, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації буде викладено у новій редакції, а саме: «Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання договорів, зазначених у довідці, але не менше двох».
Таким чином вимога щодо підтвердження учасником кваліфікаційного критерію «двох і більше аналогічних договорів» цілком відповідає положенням встановленим у Законі України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт.
Четвертий абзац п. 1.2 розділу ІІІ частини ІІ А «Перелік документів, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації буде викладено у новій редакції, а саме: «Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання договорів, зазначених у довідці, але не менше двох».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 лютого 2022
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2022 11:28
|
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2022 11:29
|
АТ КІЕП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2022 11:29
|
ТОВ "КАМІ НТК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС" |
4 027 500,00
UAH з ПДВ
|
1 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ КІЕП |
4 699 200,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" |
5 316 300,00
UAH з ПДВ
|
5 262 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАМІ НТК" |
5 262 600,00
UAH з ПДВ
|
5 262 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" |
5 365 000,00
UAH з ПДВ
|
5 365 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Бюро аналітичних досліджень безпеки АЕС" #39243239 |
Відхилено |
1 799 999,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2022 12:21
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 лютого 2022 00:00
|
АТ КІЕП #16392628 |
Відхилено |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2022 12:17
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 березня 2022 00:00
|
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" #37269255 |
Переможець |
5 262 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2022 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2024 11:14
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2024 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2024 14:41
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
27 червня 2024 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:17
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2023 12:21
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2023 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 14:40
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2022 13:59
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2022 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 15:01
|
23-141-01-22-00384.pdf | укладений |
11 квітня 2022 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення календарного плану надання послуги у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 23-141-01-22-00384 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення у новій редакції календарного плану надання послуги. |
Номер договору про закупівлю: | 23-141-01-22-00384 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення у новій редакції календарного плану надання послуги. |
Номер договору про закупівлю: | 23-141-01-22-00384 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору в частині продовження терміну надання послуги за етапами Календарного плану. |
Номер договору про закупівлю: | 23-141-01-22-00384 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення календарного плану надання послуги у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23-141-01-22-00384 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №6 від 19.11.2024 у новій редакції викладені: календарний план надання послуги |
Номер договору про закупівлю: | 23-141-01-22-00384 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |