Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960мм х 1500мм) та Дорожнє огородження металеве бар’єрного типу (колесовідбійний брус) (ДК 021:2015:34920000-2-Дорожнє обладнання)
Road barrier (galvanized sections 1960 mm x 1500 mm) and Road barrier metal barrier (wheel bar) (DK 021: 2015: 34920000-2-Road equipment)
Road barrier (galvanized sections 1960 mm x 1500 mm) and Road barrier metal barrier (wheel bar) (DK 021: 2015: 34920000-2-Road equipment)
Очікувана вартість
8 731 548,60 UAH
UA-2021-12-22-016640-c ● c9d4f7db1d1c4c25a0322ca8f1733973
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34811376 |
Місцезнаходження: | 50057, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, майдан Праці, буд. 1 |
Контактна особа: |
Інна Кулешина +380679591848 innakyleshina@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Вегера Руслан +380675147943 innakyleshina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "PARKOVKA TA REKLAMA" KRYVORIZKOYi MISKOYi RADY |
National ID: | 34811376 |
Contact point: |
Inna Kuleshyna +380679591848 innakyleshina@gmail.com |
Additional contacts: |
Вегера Руслан +380675147943 innakyleshina@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2021 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2022 13:39 |
Очікувана вартість: | 8 731 548,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 657,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 260000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору на визначений замовником рахунок . Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 3 (три) відсотки від вартості договору про закупівлю. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інших та надається Замовнику в паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі договору про закупівлю;: 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом про публічні закупівлі, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Publication date: | 22 грудня 2021 16:10 |
Enquiries until: | 17 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 січня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 8 731 549 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 43 658 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2325 штуки
Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960мм х 1500мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Road protection (galvanized sections of 1960 mm x 1500 mm)
CPV: 34920000-2
Період постачання:
по 30 листопада 2022
420 погонний метр
Дорожнє огородження металеве бар’єрного типу (колесовідбійний брус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Road protection metal barrier type (wheel bar)
CPV: 34920000-2
Період постачання:
по 30 листопада 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок за Товар здійснюється шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунку на оплату та після отримання Товару, безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 180 календарних днів з дати поставки Товару належної якості. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2022 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2022 10:29 |
Перелік змін та протокол УО від 19.01.22.pdf | |
19 січня 2022 10:29 |
Тендерна документація зі змінами 4.doc | |
17 січня 2022 15:04 |
Додаток №4 Проєкт договору зі змінами.doc | |
17 січня 2022 15:04 |
Перелік змін , протокол УО від 17.01.22.pdf | |
14 січня 2022 15:36 |
Додаток №2 до тендерної документації зі змінами.docx | |
14 січня 2022 15:36 |
Додаток №3. технічне завдання зі змінами.docx | |
14 січня 2022 15:36 |
Перелік змін 14.01.22.pdf | |
06 січня 2022 15:51 |
Перелік змін, протокол УО 06.01.22.pdf | |
28 грудня 2021 14:16 |
Протокольне рішення №188 від 28.12.21.pdf | |
28 грудня 2021 14:09 |
Перелік змін 28.12.21.pdf | |
22 грудня 2021 16:10 |
Додаток №1 до тендерної документації.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 28 грудня 2021 14:39
Дата відповіді: 28 грудня 2021 18:41
Уточніть, будь ласка, які методи кріплення мають бути між секціями?
А також чи потрібні стовпчики між секціями?
Відповідь: Згідно інформації, наведеної в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в Тендерній документації, видом предмету закупівлі є товар, однією з позицій є постачання Дорожнього огородження (оцинкованих секцій 1960мм х 1500мм). Змовник не виставляє в своїй документації вимог щодо необхідності кріплень секцій між собою та постачання міжсекційних стовбчиків.
Термін дії пропозиції
Дата подання: 06 січня 2022 14:09
Дата відповіді: 06 січня 2022 14:40
Шановний Замовник просимо надати роз'яснення щодо терміну дії тендерних прпозицій. Так як на сторінці 8 Тендерної документації Розділу III, пункту 2 (Забезпечення тендерної пропозиції) вказано наступне "2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій".
Але на сторінці 10 Тендерної документації Розділу III, пункту 4 (Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними) вказано, що "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій".
Тож від якої дати тендерні пропозиції вважаються дійсними?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій згідно п.11 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Невідповідності будуть виправлені шляхом внесення змін.в тендерну документацію. Дякую за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-22-016640-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011", Код ЄДРПОУ:37838013
Дата подання: 11 січня 2022 17:49
Внесення змін до Тендерної документації
1) В Додатку №2 Тендерної документації в розділі "4. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)." зазначено вимогу: "Учасник повинен надати лист-гарантію про те, що на складі учасника є в наявності не менше ніж 1 (один)% товару (по 0,5% кожного з найменувань), що є предметом даної закупівлі згідно зразкам, наведеним в розділах І та ІІ Додатку №3 до ТД та гарантувати наявність такого обсягу Товару протягом всього періоду розгляду пропозиції учасника, крім того гарантувати надання доступу представникам Замовника до складських приміщень Учасника для перевірки наявності гарантованого Учасником обсягу Товару, що відповідає предмету закупівлі з можливістю фіксувати результати перевірки Замовником в Акті огляду та обов’язковим підписанням такого Акту Учасником (представником Учасника). Невиконання даних умов з боку Учасника, в тому числі відмова від підписання Акту огляду або незабезпечення доступу до складських приміщень, буде свідчити про зазначення недостовірної інформації та це буде підставою для відхилення пропозиції такого Учасника". Данна вимога є дискримінаційною, оскільки товар, що є предметом закупівлі не являється серійною продукцією, а виготовляється відповідно до креслень наданих Замовником, тому не може зберігатись на складі Учасника закупівлі. Крім того Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає вимог, щодо наявності товару на складі Учасника закупівлі. З огляду на вище зазначене просимо видалити дану вимогу з Тендерної документації.
2) В Додатку №2 Тендерної документації в розділі "4. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)." зазначено вимогу: "Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (за наявності печатки) про те, що у разі визнання його переможцем аукціону Учасник погоджується протягом 2-х робочих днів з дати визнання переможцем, не пізніше ніж до 16:00 год. Надати Замовнику по одному зразку кожного найменування товару, які є предметом закупівлі. Доставка зразків товару здійснюється будь-яким зручним способом та за рахунок Учасника". Данна вимога є протизаконною, оскільки Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає надання будь-яких зразків в процесі проведення державних закупівель. Тому просимо видалити дану вимогу з Тендерної документації.
3) В додатку №3 Тендерної документації є вимога: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують нанесення цинку на металеві вироби, конструкції та прокат згідно з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2008, ISO 1461:2009 та технічних норм, запроваджених в Україні». Звертаємо вашу увагу що стандарт ISO 9001 може бути попередньої або наступної версії, в порівнянні із зазначеним у вимозі, наприклад ISO 9001:2015. Тому просимо доповнити дану вимогу уточненням «… ISO 9001:2008 (або стандарту ISO 9001 попередніх/наступних версій системи управління якістю)…»
4) В додатку №3 Тендерної документації зазначено :«Строк поставки окремої партії Секцій – протягом 3-х днів з дня подання Замовником заявки на поставку». На виготовлення, оцинкування та доставку товару з дотриманням технології та вимог до якості, потрібно значно більше часу, ніж три дні.
Просимо внести зміни до тендерної документації та збільшити строк поставки до 20 робочих днів, оскільки товар, що є предметом закупівлі не являється серійною продукцією, а виготовляється відповідно до креслень наданих Замовником.
Розгорнути
Згорнути
2) В Додатку №2 Тендерної документації в розділі "4. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)." зазначено вимогу: "Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (за наявності печатки) про те, що у разі визнання його переможцем аукціону Учасник погоджується протягом 2-х робочих днів з дати визнання переможцем, не пізніше ніж до 16:00 год. Надати Замовнику по одному зразку кожного найменування товару, які є предметом закупівлі. Доставка зразків товару здійснюється будь-яким зручним способом та за рахунок Учасника". Данна вимога є протизаконною, оскільки Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає надання будь-яких зразків в процесі проведення державних закупівель. Тому просимо видалити дану вимогу з Тендерної документації.
3) В додатку №3 Тендерної документації є вимога: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують нанесення цинку на металеві вироби, конструкції та прокат згідно з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2008, ISO 1461:2009 та технічних норм, запроваджених в Україні». Звертаємо вашу увагу що стандарт ISO 9001 може бути попередньої або наступної версії, в порівнянні із зазначеним у вимозі, наприклад ISO 9001:2015. Тому просимо доповнити дану вимогу уточненням «… ISO 9001:2008 (або стандарту ISO 9001 попередніх/наступних версій системи управління якістю)…»
4) В додатку №3 Тендерної документації зазначено :«Строк поставки окремої партії Секцій – протягом 3-х днів з дня подання Замовником заявки на поставку». На виготовлення, оцинкування та доставку товару з дотриманням технології та вимог до якості, потрібно значно більше часу, ніж три дні.
Просимо внести зміни до тендерної документації та збільшити строк поставки до 20 робочих днів, оскільки товар, що є предметом закупівлі не являється серійною продукцією, а виготовляється відповідно до креслень наданих Замовником.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 січня 2022 12:08
Дякуємо за Вашу зацікавленість даною закупівлею та на Ваші вимоги, щодо внесення змін в умови тендерної документації повідомляємо наступне.
Замовник приймає до уваги та погоджується з вимогами, наведеними в пунктах 1,2,3 .
Щодо вимоги, наведеної в пункті 4, стосовно зміни строків поставки з 3-х робочих днів до 20 робочих днів зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Положеннями п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону, встановлено вимоги до відомостей, які обов’язково зазначаються у тендерній документації, до яких відносяться відомості про строки поставки товарів.
Частиною 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, виключне право на встановлення зокрема строків поставки предмета Закупівлі в тендерній документації належить Замовнику.
Крім того зазначаємо, що процедурою закупівлі визначено обсяги товару, які необхідно буде виготовити учаснику у разі визнання його переможцем та укладення з ним договору, товар буде поставлятися на підставі заявок Замовника частинами протягом всього строку дії договору, тобто протягом 2022 року. Вважаємо, що у Учасника достатньо часу для виготовлення та оцинкування товару.
Але, враховуючи час на доставку товару, вважаємо за доцільне врахувати зауваження щодо зміни строку поставки та встановити більш тривалий строк, а саме 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання заявки Замовника.
З огляду на вищевикладене, відповідні зміни в тендерну документацію будуть внесені найблизчим часом..
Замовник приймає до уваги та погоджується з вимогами, наведеними в пунктах 1,2,3 .
Щодо вимоги, наведеної в пункті 4, стосовно зміни строків поставки з 3-х робочих днів до 20 робочих днів зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Положеннями п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону, встановлено вимоги до відомостей, які обов’язково зазначаються у тендерній документації, до яких відносяться відомості про строки поставки товарів.
Частиною 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, виключне право на встановлення зокрема строків поставки предмета Закупівлі в тендерній документації належить Замовнику.
Крім того зазначаємо, що процедурою закупівлі визначено обсяги товару, які необхідно буде виготовити учаснику у разі визнання його переможцем та укладення з ним договору, товар буде поставлятися на підставі заявок Замовника частинами протягом всього строку дії договору, тобто протягом 2022 року. Вважаємо, що у Учасника достатньо часу для виготовлення та оцинкування товару.
Але, враховуючи час на доставку товару, вважаємо за доцільне врахувати зауваження щодо зміни строку поставки та встановити більш тривалий строк, а саме 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання заявки Замовника.
З огляду на вищевикладене, відповідні зміни в тендерну документацію будуть внесені найблизчим часом..
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 лютого 2022
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34811376 |
Місцезнаходження: | 50057, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, майдан Праці, буд. 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИСОТБУДЕКСТРА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРО-Л" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2022 11:02
|
ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2022 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРО-Л" |
7 956 363,60
UAH з ПДВ
|
7 497 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ |
8 316 003,60
UAH з ПДВ
|
7 498 000,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС" |
8 632 885,50
UAH з ПДВ
|
7 522 285,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРО-Л" #39881694 |
Переможець |
7 497 900,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 14:26
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 березня 2022 16:54 |
Кінець періоду оскарження: | 29 березня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 18 березня 2022 16:54 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та у зв’язку з продовженням воєнн |
Документи:
18 березня 2022 16:54
|
Електронний підпис |
18 березня 2022 16:53
|
Протокольне рішення №67 від 18.03.22 тендер не відбувся.docx |