Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Добробут полтавської громади Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43965125 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Соборності 36 |
Контактна особа: |
Гарбар Катерина Олексіївна +380673884280 dobrobyt.poltava@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2021 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 11:08 |
Очікувана вартість: | 3 889 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 447,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2021 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2021 14:54 |
Оголошення хліб.doc | |
22 грудня 2021 14:54 |
Договір хліб.docx | |
22 грудня 2021 14:54 |
Добробут -ТД хліб.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-17-000011 ● e832719c25e840e3a369cce1048dffe6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.05.2022 № 11-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.05.2022 № 11-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2021-12-22-013333-c, 22.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-17 13:41:21
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (ДК 021:2015: 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби), очікуваною вартістю 3889400,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-22-013333-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із наступних питань:
Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договору 10.01.2022 і до теперішнього часу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель будь-яка інформація щодо укладення договору відсутня.
1. Чи укладався замовником договір з переможцем процедури закупівлі UA-2021-12-22-013333-c?
2. У разі, якщо договір був укладений, чому замовником такі договір не був оприлюднений в електронній системі закупівель?
3. У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-19 10:40:37
відповідь на запит
У відповідь на запит ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ на закупівлю UA-2021-12-22-013333-c за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 - 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби повідомляємо наступне.
«В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (ДК 021:2015: 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби), очікуваною вартістю 3889400,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-22-013333-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із наступних питань: Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договору 10.01.2022 і до теперішнього часу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель будь-яка інформація щодо укладення договору відсутня. 1. Чи укладався замовником договір з переможцем процедури закупівлі UA-2021-12-22-013333-c? 2. У разі, якщо договір був укладений, чому замовником такі договір не був оприлюднений в електронній системі закупівель? 3. У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі? Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту..».
Пояснюємо:
У відповідь на ваш запит повідомляємо, що замовником договір з переможцем процедури закупівлі UA-2021-12-22-013333-c не укладався та відповідно не був оприлюднений.
В період укладення договору з учасником, якого було визначено переможцем, було проведено повторний моніторинг цін на продукцію, що є предметом закупівлі, відповідно до якого було виявлено, що ціни знизилися, порівняно з періодом коли була оголошена закупівля. Відповідно, було прийнято рішення укласти додаткову угоду з переможцем про зменшення ціни за одиницю товару, а відповідно і до зменшення суми договору. Процес укладення додаткової угоди на зменшення суми договору затягнувся у зв’язку з прийняттям рішення переможцем, а тому, було прийнято рішення про продовження строку укладення договору до 60 днів, відповідно до положень ст. 33 Закону. Вказане рішення оформлене протоколом №37-р від 28.01.2022 року. Відповідно до вимог Закону дане рішення не публікувалося, до того ж функціоналом електронних майданчиків не передбачена технічна можливість внесення такої інформації. Таким чином кінцевим строком укладення даного договору було 10.03.2022 року.
Активна фаза військової агресії Російської Федерації та повномасштабний наступ проти України, стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами, що унеможливлюють виконання норм Закону. Враховуючи ситуацію в країні не було зрозуміло чи будуть відновлювати роботу установи, в тому числі заклади загальної середньої освіти, тому, прийняття рішення про відміну торгів було відкладено.
Враховуючи розвиток ситуації в країні, зрозуміло, що виконання даного договору, не буде потрібним та доцільним, оскільки найближчим часом заклади загальної середньої освіти не планують відновлювати роботу, за першої можливості відповідне рішення про відміну торгів було прийнято та є опублікованим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМБІНАТ ХЛІБОПЕЧЕННЯ "КУЛИНИЧІ" |
3 878 400,00
UAH з ПДВ
|
3 878 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГЕЛЕЦЬКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА " |
3 888 640,00
UAH з ПДВ
|
3 888 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД" |
3 888 960,00
UAH з ПДВ
|
3 888 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Охріменко Марія Леонідівна |
3 889 400,00
UAH з ПДВ
|
3 889 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМБІНАТ ХЛІБОПЕЧЕННЯ "КУЛИНИЧІ" #35672132 |
Відхилено |
3 878 400,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 15:51
|
ФОП "ГЕЛЕЦЬКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
" #2900812528 |
Відхилено |
3 888 640,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 15:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД" #44371778 |
Переможець |
3 888 960,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 15:57
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 травня 2022 14:28 |
Кінець періоду оскарження: | 29 травня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 18 травня 2022 14:28 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | В ходi проведення Закупiвлi встановлено наступнi обставини непереборної сили, зокрема надзвичайнi, невiдворотнi та об'єктивнi обставини для Замовника, що пiдтверлженi листом Торгово-промисловоi палати України вiд 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Росiйськоi Федерацii проти України, що стала пiдставою введення воєнного стану iз 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року, вiдповiдно до Указу Президента України вiд 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зi змiнами, що унеможливлюють виконання норм Закону. Вiдповiдно до вищевказаноi iнформацiї у замовника вiдсутня подальша потреба в закупiвлi товару, що є предметом закупiвлi. Вiдповiдно до пункту 1 частини 1 статті 32 Закону замовник вiдмiняє тендер у разi вiдсутностi подальшої потреби в закупiвлi товару, що є предметом закупiвлi |
18 травня 2022 14:28
|
Електронний підпис |
18 травня 2022 14:25
|
Лист ТПП щодо форс-мажору.PDF |