Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43968702 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Шевченка 107 |
Контактна особа: |
Вовчук Христина Богданівна +380686265235 christinavovchuk09@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2021 21:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2022 13:19 |
Очікувана вартість: | 26 841 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 355,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 50 000 (П’ядесят тисяч) грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі до такого забезпечення відхиляються Замовником на підставі ч.1 ст. 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків капітальному ремонту в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2022 09:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2022 08:43 |
зміни.doc | |
06 січня 2022 08:43 |
ТД-оновлена.doc | |
31 грудня 2021 09:55 |
Перелік змін 1.docx |
06 січня 2022 09:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 січня 2022 08:43 |
зміни.doc
|
|||||||||
06 січня 2022 08:43 |
ТД-оновлена.doc
|
|||||||||
31 грудня 2021 09:55 |
Перелік змін 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-11-000093 ● 8ecc0c6747854e1195e5a71b33ee057e
- Статус: завершено ● Дата: 24 червня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 15:27 |
11.02.2022 № 88
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.02.2022 № 88
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2021-12-22-010853-b 22.12.2021 Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (ЄДРПОУ 43968702) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-18 08:16:39
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua) Замовник є розпорядником бюджетних коштів на якого поширюються норми пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). З огляду на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 09:14:43
Відповідь на моніторинг
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснюється відповідно до Рішення Виконавчого комітету Стрийської міської ради №418 від 16 грудня 2021р. « Про погодження змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської територіальної громади на 2021р.». Відповідно до п.3.1. «Програми капітального будівництва об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення, благоустрою міста і капітального ремонту об’єктів Стрийської міської територіально громади на 2022р.», затвердженого рішенням XVI сесії VIII демократичного скликання від 23грудня 2021р.№791 було визначено кошторисну вартість на 2021-2022рр. на Будівництво тренувального футбольного поля стадіону «Сокіл».
Управління освіти Стрийської міської ради є органом місцевого самоврядування. Відповідно, вказівка щодо можливості оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення носить для замовника не обов’язковий, а рекомендаційних характер. У зв’язку з відсутністю на момент оголошення власного веб-сайту замовник не міг оприлюднити інформацію стосовно технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось на підставі розробленої проектно-кошторисної документації «Будівництво тренувального футбольного поля стадіону «Сокіл» по вул. Шашкевича, 18 у м. Стрию, Львівської області», розробленої ФОП Синиський Ю.З. 13.12.2021р.
Зазначена проектна документація отримала позитивний експертний звіт від 13 грудня 2021р. №350/11/21, виданий ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 15:49:12
Про припинення проведення моніторингу процедури закупівлі
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 № 34 припиняє проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-22-010853-b. Сканована копія Наказу від 24.02.2022 № 34 "Про зупинення заходів державного фінансового контролю" додається.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-30 16:37:58
Про здійснення заходів державного фінансового контролю
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 поновлює проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-22-010853-b. Копія наказу додається.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-04-14-000024 ● 7acaace215774ed0b8a4cb6d802c97b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2022 16:47 |
13.04.2022 № 133
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022 та звернення Павлоградської окружної прокуратури вих. №04/63-1332 вих-22 від 23.03.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2022 № 133
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
31 UA-2021-12-22-010853-b
22.12.2021 Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (код ЄДРПОУ 43968702) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Під час завантаження Договору №04-22 сталася технічна полика через що не була відображена дана сторінка договору. Примірник договору є у паперовій формі, він містить 16 сторінок, 14 розділів. На етапі Аукціону закупівлі Будівництво тренувального футбольного поля стадіону “Сокіл” по вул. Шашкевича, 18 у м. Стрию, Львівської області уповноваженою особою було виявлено формальну помилку в Розділі I. Загальні положення п.2.3. посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками – де не була вказана інформація про таку особу. У зв’язку з цим відповідальною уповноваженою особою було оформлене протокольне рішення про виправлення технічної (формальної) помилки від 14.01.2022р. так як з технічних причин внести зміни на даному етапі процедури до тендерної документації не було змоги. Спираючись на те що контактні дані відповідальної особи замовника є оприлюднені в системі публічних закупівель Прозорро та є пріоритетними. Відповідно дана технічна помилка у тендерній документації не повпливала на проведення та завершення процедури закупівлі, адже дані замовника його юридична адреса та контактні дані відповідальної особи: ПІП, номер телефону та електронна адреса є доступними учасникам в електронній системі закупівель.
2022-05-09 13:38:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2022 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" |
26 816 826,00
UAH з ПДВ
|
24 964 778,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" |
24 964 779,00
UAH з ПДВ
|
24 964 779,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПОРТ ТЕХНІКА" |
25 963 630,07
UAH з ПДВ
|
25 963 630,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Львів-Буд |
26 749 132,20
UAH з ПДВ
|
26 609 132,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ "Неодім Захід" |
26 776 733,00
UAH з ПДВ
|
26 776 733,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" #41467865 |
Відхилено |
24 964 778,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2022 14:38
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" #41729921 |
Відхилено |
24 964 779,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 09:10
|
|
ТОВ "СПОРТ ТЕХНІКА" #43129810 |
Відхилено |
25 963 630,07
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 16:01
|
|
ТОВ Львів-Буд #38740550 |
Переможець |
26 609 132,20
UAH з ПДВ
|
31 січня 2022 10:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2022 19:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2022 17:45
|
File0001.PDF | укладений |
26 липня 2022 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2022 14:07
|
Протокол виправлення помилки.PDF | зміни до договору |
09 березня 2022 14:05
|
План фінансування.PDF | зміни до договору |
09 березня 2022 14:05
|
План фінансування 2022р.PDF | зміни до договору |
09 березня 2022 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2022 10:35
|
Протокольне рішення.PDF | зміни до договору |
07 березня 2022 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2022 16:05
|
5.PDFКалендарний графік 2023р. | зміни до договору |
24 лютого 2022 16:04
|
4.PDFДоговірна ціна 2023р. | зміни до договору |
24 лютого 2022 16:04
|
3.PDFКалендарний графік 2022р. | зміни до договору |
24 лютого 2022 16:04
|
2.PDFДоговірна ціна 2022р. | зміни до договору |
24 лютого 2022 16:03
|
1.PDFДоговірна ціна 2022-2023рр. | зміни до договору |
24 лютого 2022 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2022 09:13
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
24 лютого 2022 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2022 08:59
|
Договір підряду.PDF | укладений |
24 лютого 2022 08:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 04/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток |
Номер договору про закупівлю: | 04/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол випралення помилки |
Номер договору про закупівлю: | 04/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | План фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 04/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б.н. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |