Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт майданчика для збору ТПВ з влаштуванням підземних контейнерів на вул. М.Заньковецької в районі кінотеатру "Чернівці" (відновлення елементів благоустрою) в м.Чернівці
Очікувана вартість
1 262 062,80 UAH
UA-2021-12-22-008193-c 616f8ff002b04a9fbbbab05dc462a8ac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372524076 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372524076
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2021 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 262 062,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 310,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 відсотки від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: грошова сума, яка перераховується на розрахунковий рахунок Замовника р/р № UA 108201720355159002001188136, Державна казначейська служба України в м. Києві, одержувач: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів після отримання письмового звернення Підрядника у таких випадках: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання умов Договору забезпечення не повертається. У разі виконання Підрядником умов Договору, однак таке виконання було здійснене з порушеннями, у зв’язку з чим до Підрядника було застосовано штрафні санкції, Замовник повертає забезпечення виконання Договору за мінусом суми нарахованих санкцій, якщо вони не були добровільно сплачені Підрядником

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт майданчика для збору ТПВ з влаштуванням підземних контейнерів на вул. М.Заньковецької в районі кінотеатру "Чернівці" (відновлення елементів благоустрою) в м.Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. М.Заньковецької в районі кінотеатру "Чернівці"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 3 місяців. У разі укладання Договору після 20 грудня, Замовник може здійснювати авансовий платіж тільки у новому бюджетному році з урахуванням річного ліміту асигнувань, передбаченого на відповідний рік. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 3-х місячного терміну (але в будь якому випадку не пізніше 20 грудня бюджетного року) з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Прийняття та оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту асигнувань на поточний рік (у разі його встановлення). Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 відсотки від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: грошова сума, яка перераховується на розрахунковий рахунок Замовника р/р № UA 108201720355159002001188136, Державна казначейська служба України в м. Києві, одержувач: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів після отримання письмового звернення Підрядника у таких випадках: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання умов Договору забезпечення не повертається. У разі виконання Підрядником умов Договору, однак таке виконання було здійснене з порушеннями, у зв’язку з чим до Підрядника було застосовано штрафні санкції, Замовник повертає забезпечення виконання Договору за мінусом суми нарахованих санкцій, якщо вони не були добровільно сплачені Підрядником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Еко сіті технолоджі" 1 257 929,85
UAH з ПДВ
1 257 929,85
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 січня 2022 14:43
Електронний підпис
04 січня 2022 14:39
Техпаспорт самоскид.pdf
04 січня 2022 14:39
10.3. Диплом.pdf
04 січня 2022 14:39
10.2.1. ЦПУ Мендришора.pdf
30 грудня 2021 13:38
Електронний підпис
30 грудня 2021 13:21
11. Довідка про досвід.pdf
30 грудня 2021 13:21
9. Довідка про МТБ.pdf
30 грудня 2021 13:21
3.2. ОПИС зміна кведів.pdf
30 грудня 2021 13:21
11.1. Договір Комарова 34.pdf
30 грудня 2021 13:21
10.3. Копія диплому.pdf
30 грудня 2021 13:21
6.1. Наказ на директора.pdf
30 грудня 2021 13:21
5. Паспорт директора.pdf
30 грудня 2021 13:21
9.2. Договір оренди кран.pdf
30 грудня 2021 13:21
10.1.4ДФ за ІІІ кв2021р.pdf
30 грудня 2021 13:21
4. Цінова пропозиція.pdf
30 грудня 2021 13:21
10.2.1.ЦПУ Мендришора.pdf
30 грудня 2021 13:21
10.4. Диплом Мендришора.pdf
30 грудня 2021 13:21
10.2.5.ЦПУ екскаватор.pdf
30 грудня 2021 13:21
12. Лист про аванс.pdf
30 грудня 2021 13:21
11.3. Відгук Департамент.pdf
30 грудня 2021 13:21
3.1. ОПИС з статутом.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Еко сіті технолоджі"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Еко сіті технолоджі"
#44296544
Переможець 1 257 929,85
UAH з ПДВ
06 січня 2022 09:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2022 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Еко сіті технолоджі"
#44296544
1 257 929,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 11:08
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 11:28
КР майданчика ТПВ на вул.М.Заньковецької.pdf укладений
24 січня 2022 11:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 635 386,20
UAH (в тому числі ПДВ 105 897,70 UAH)