Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Всеволод Кузнецов +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2021 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2022 15:03 |
Очікувана вартість: | 76 201 738,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 381 008,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом /кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000 (сто тисяч) грн. 00 коп.; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник при надходженні бюджетних коштів перераховує протягом 90 (девʼяноста) календарних днів на небюджетні рахунки Генерального підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, попередню оплату/аванс на виконання/придбання __________ у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором у порядку, передбаченому постановами Кабінету Міністрів України __________________________ ____________________________________________________ (далі – Постанови КМУ), Положенням про здійснення департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації попередньої оплати товарів, робіт і послуг та надання авансу на придбання матеріалів, конструкцій та виробів у 202_ році (далі – Положення), затвердженого наказом департаменту житлового-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від _____ №____. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних Робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, але не пізніше 24 грудня поточного року. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після введення об’єкту в експлуатацію відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів» (зі змінами), по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 16:19 |
ЗТД Дніпро-Новомосковськ 30.12.doc | |
30 грудня 2021 16:19 |
Перелік змін до ТД 30.12.docx |
30 грудня 2021 16:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
30 грудня 2021 16:19 |
ЗТД Дніпро-Новомосковськ 30.12.doc
|
||||
30 грудня 2021 16:19 |
Перелік змін до ТД 30.12.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-15-000025 ● 7baf60ff581e4523984bab47e43b5319
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 11:29 |
14.02.2022 № 93
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.02.2022 № 93
Витяг з перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2021-12-22-007445-с 22.12.2021 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації / 38598277 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 13:09:23
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 16:16:16
На запит про надання пояснень, повідомляємо наступне.
1) Відповідно до п.2 Додатку 2 Тендерної документації Учасник, на підтвердження повноважень посадової особи учасника на підписання тендерної пропозиції та договору, повинен надати копію протоколу (виписки з протоколу), або копію рішення засновників (або учасників), копію наказу про призначення, довіреність (доручення), або інший документ, який підтверджує відповідні повноваження.
На виконання вказаних умов Тендерної документації Учасником ТОВ «Група Капітал Строй» в складі тендерної пропозиції надано Протокол загальних зборів учасників ТОВ «Група Капітал Строй» та Наказ про призначення директора Румянцеву І.B. Також Учасником надано копію протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Група Капітал Строй» від 01.08.2017, копію Наказу №12 від 02.08.2017 про призначення директора ТОВ «Група Капітал Строй».
Виходячи з наведеного, Учасником ТОВ «Група Капітал Строй» дотримано вимоги Тендерної документації та надано документи, які підтверджують необхідні повноваження підписання договору про закупівлю.
Також, відповідно до вимог п.5 Розділу 3 та п.4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або копію «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про їх прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути подані.
Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
На виконання даної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Група Капітал Строй» надано Баланс (Звіт про фінансовий стан) за 2020 рік, в якому зазначено про отримання чистого доходу за 2020 рік у сумі 542 485 тис. грн. та надано Баланс (Звіт про фінансовий стан) за 9 місяців 2021 року, в якому зазначено про отримання чистого доходу за 9 місяців 2021 року у сумі 486 126 тис. грн.
Що також підтверджує дотримання умов Тендерної документації та того факту, що підстави для направлення повідомлення Учаснику ТОВ «Група Капітал Строй» про усунення невідповідностей, на підставі ч.16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні.
2) Відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;
- ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні);
- календарний графік виконання робіт.
Таким чином, з урахуванням специфіки проведення закупівлі, а також неможливістю достовірно визначити відповідні ціни, що і зумовило відображення вказаної умови у Тендерній документації.
На підставі вищенаведеного, а також на підставі ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника через порушення вимог п.6 Розділу 3 Тендерної документації, а саме ненадання у складі тендерної пропозиції ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години.
3) Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено наступну вимогу «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, та мають бути, за наявності – на фірмовому бланку учасника, з відображенням вихідного (реєстраційного) номеру, дати складання, прізвища та ініціалів та посади особи та містити власноручний підпис учасника/уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції.»
Таким чином, відповідно до вимог тендерної документації всі учасники повинні надати відповідні документи, у тому числі на фірмовому бланку учасника, з відображенням вихідного (реєстраційного) номеру та дати складання.
Учасником ТОВ «Вік Технології» надано у складі тендерної пропозиції файл «2 Реєстр.pdf», в якому не дотримано усіх вимог, передбачених п.1 Розділу 3 Тендерної документації, а саме документ виготовлений не на фірмовому бланку учасника, не містить вихідного (реєстраційного) номеру та дати складання, що порушує вимоги п.1 Розділу 3 Тендерної документації.
З урахуванням наведеного у Замовника були наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
4) Відповідно до «Інших умов тендерної документації» п.2 розділу 5 Тендерної документації зазначено, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, шляхом надання копії антикорупційної програми та копії наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації зазначено, що «Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом», посада, підпис, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі використання за бажанням Учасника).»
У порушення наведеного, Учасник ТОВ «Вік Технології», надавши в складі своєї тендерної пропозиції окремий незавірений, не підписаний документ за назвою «Антикорупційна програма Товариства з обмеженою відповідальністю «Вік Технології», у зв’язку з чим у Замовника наявні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
5) Відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;
- ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні);
- календарний графік виконання робіт.
Пунктом 4 Розділу 1 Тендерної документації, у якому також встановлено, що строк виконання робіт визначається Календарним графіком до укладеного з переможцем договору на виконання робіт на об’єкті будівництва, але не пізніше 24.12.2023.
Відповідно до пункту 1.2 розділу І Настанови, договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
Відповідно до Розділу 6 проєкту договору Додатку 5 Тендерної документації встановлено, що початок та закінчення Робіт визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору. Вказане узгоджується з розділом 15 проєкту договору Додатку 5 Тендерної документації, яким також встановлено, що календарний графік виконання робіт та договірна ціна є невід’ємними частинами договору.
Так, Учасником ТОВ «Вік Технології» у складі тендерної пропозиції надано «Договірну ціну на будівництво Реконструкція водогону від м. Дніпро до м. Новомосковська Дніпропетровської області, що здійснюється в 2022 році», що містить визначену вартість виконаних будівельних робіт лише протягом 2022 року. Проте, Учасником ТОВ «Вік Технології» також надано Календарний графік виконання робіт на 2022-2023 роки, відповідно до якого роботи Учасником будуть виконуватися як у 2022 році так і у 2023 році (наприклад будівельне водозниження, улаштування піщаної основи під трубопроводи, зворотна засипка з пошаровим трамбуванням та інше).
Таким чином, Учасником ТОВ «Вік Технології» не надано необхідної Договірної ціни на 2023 рік (з інформацією щодо вартості відповідних робіт на 2023 рік). Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до ч.4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, що також підтверджує правомірність прийнятого Замовником рішення про відхилення Учасника відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 15:40:28
Припинення моніторингу
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 №34 припиняє проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-22-007445-с .
Сканована копія додається.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-29 14:50:59
Про поновлення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.03.2022 № 49
Київ
Про здійснення заходів державного фінансового контролю
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю
НАКАЗУЮ:
1. Поновити та закінчити зупинені відповідно до наказу Держаудитслужби від 24 лютого 2022 року № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» заходи державного фінансового контролю за умови реального функціонування об’єктів контролю, сервісів та інформаційних платформ (майданчиків), можливості забезпечення збереження життя та здоров’я працівників.
2. Поновлення чи проведення заходів державного фінансового контролю здійснюється органами державного фінансового контролю з урахуванням особливостей функціонування органів державної влади в умовах воєнного стану.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, поновлені / розпочаті заходи державного фінансового контролю підлягають зупиненню до усунення / зникнення таких обставин.
Голова Геннадій ПЛІС
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-04-19-000008 ● 3327d28d71ac4a0cb4739735a1cee256
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 15:17 |
18.04.2022 № 134
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2022 № 134
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-12-22-007445-c
22.12.2021 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38598277) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не згоден з інформацією викладеною у висновку про результати моніторингу по даній закупівлі, у тому числі, щодо встановлених порушень вимог пункту 2 частини 16 статті 29 Закону, абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 1 частини1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України), вимог Постанови №710. Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України вказаний висновок, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду
2022-05-13 15:21:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ встановлено порушення вимог Постанови №710.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | До Адміністративного окружного адміністративного суду подана позовна заява про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу. |
Дата публікації: | 23 травня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 160/7233/22 |
Дата відкриття провадження: | 25 травня 2022 |
Документи:
27 травня 2022 18:39
|
Електронний підпис |
27 травня 2022 18:39
|
Електронний підпис |
23 травня 2022 16:27
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2022 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" |
73 840 908,11
UAH з ПДВ
|
73 840 908,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" |
76 045 132,00
UAH з ПДВ
|
76 045 132,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
76 102 417,32
UAH з ПДВ
|
76 102 417,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" #36486467 |
Відхилено |
73 840 908,11
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 11:08
|
|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702 |
Переможець |
76 045 132,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 11:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 14:01
|
д.у.3 -4.pdf | укладений |
10 лютого 2023 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2022 12:50
|
2-4.pdf | зміни до договору |
31 травня 2022 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 18:56
|
д.у.1 - дог.4.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 18:55
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 16:39
|
Договір №4 водогін Дніпро.pdf | укладений |
03 лютого 2022 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.3.1, 16 договору |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.6.1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |