Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони адміністративної будівлі за адресою: м.Суми, площа Незалежності, 2
Очікувана вартість
4 732 316,96 UAH
UA-2021-12-22-006497-c 8bb0598fe2834350a87e298e1ba03734
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заболотна Світлана Василівна

+380542621202 KUSOR@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ СОР з експлуатації адмінбудівлі
Код ЄДРПОУ: 37524864
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, площа Незалежності, 2
Контактна особа: Заболотна Світлана Василівна
+380542621202
KUSOR@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно пунктів 2 та 3 Постанови № 975 від 21.11.2018 року «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», а саме охороні органами поліції охорони підлягають: - «п.2. Об’єкти, де розміщуються органи державної влади (за пропозиціями/зверненнями керівництва)…»; - «п.3. Об’єкти, де розміщуються органи місцевого самоврядування (за пропозиціями/зверненнями керівництва)». Адміністративна будівля за адресою : м. Суми, пл. Незалежності, 2 підпадає під обидві пункти, оскільки у даній будівлі розміщено як органи законодавчої влади (обласна рада, міська рада, відділ по реєстру виборців та інш.), так і органи виконавчої влади (обласна адміністрація та її управління). Внаслідок відсутності конкуренції на відповідному ринку, Управління поліції охорони є єдиним суб’єктом, який може виконувати функції охорони адміністративної будівлі, таким чином виконується умова щодо відсутності конкуренції на зазначену послугу, яка може бути поставлена тільки певним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Враховуючи викладене та на підставі пункту 2 статті 40 Закону «Про публічні закупівлі», до закупівлі послуг з охорони адміністративної будівлі можливе застосування переговорної процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2021 12:17
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


закупівля під очікувану вартість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22836 людино-год.
Послуги з охорони адміністративної будівлі за адресою: м.Суми, площа Незалежності, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, пл.Незалежності,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з охорони адміністративної будівлі за адресою: м.Суми, площа Незалежності, 2 Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

22 грудня 2021 11:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-13-000079 ● ad20724f4eb64c33865f083c092f28e1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022 11:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.09.2022 № 226
Київ

Про початок моніторингупроцедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатиймоніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби від 13.09.2022 № 226

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2021-12-22-006497-с
КУ СОР з експлуатації адмінбудівлі Послуги з охорони адміністративної будівлі за адресою: м.Суми, площа Незалежності, 2 4 732 316,96 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-15 12:27:32

Запит про надання пояснень

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-19 07:58:55

Запит про надання пояснень

Просимо надати документальне підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини п'ятої статті 8 Закону № 922.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Сумській області
#40108871
Переможець 4 732 316,96
UAH з ПДВ
22 грудня 2021 12:17

Документи

22 грудня 2021 12:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2021 12:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Сумській області
#40108871
4 732 316,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2021 12:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2023 16:56
Електронний підпис укладений
03 лютого 2023 11:41
document2023-01-18-074447.pdf зміни до договору
03 лютого 2023 11:40
Електронний підпис укладений
03 лютого 2023 11:33
document2023-01-17-092626.pdf зміни до договору
03 лютого 2023 07:32
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 11:04
File Протокол 2022р.PDF зміни до договору
25 січня 2022 11:01
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 14:57
протокол 46 зміни до договору
24 січня 2022 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення автоматичної помилки
Номер договору про закупівлю: п17-3-2153-22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 46 від 25.01.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору до 28.02.2023 року
Номер договору про закупівлю: п17-3-2153-22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору у зв’язку з його продовженням
Номер договору про закупівлю: п17-3-2153-22-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 4 982 955,77
UAH (в тому числі ПДВ 830 492,63 UAH)