Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-12-22-003925-b ● 94bdcbfc937946e39d20f4df42917e2e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "ЦПМСД Чижівської сільської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 38006758 |
Місцезнаходження: | 11725, Україна , Житомирська обл., село Чижівка, вулиця Соборності 6 |
Контактна особа: |
Бондарчук Анна Володимирівна +380414120919 bondarchukanna1992@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2021 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 14:38 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11700, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Н.Оржевської 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2021 12:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2021 12:05 |
Тендер Бензин 90000.00.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-22-003925-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард", Код ЄДРПОУ:43603592
Дата подання: 23 грудня 2021 10:37
Вимога
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
А)
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Доповнити Проект Договору в Розділ I. Предмет договору:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
Б) Просимо доповнити Розділ V. Поставка Товару Проекту Договору наступною інформацією:
Термін дії талонів (бланків-дозволів) становить 12 календарних місяців з дати підписання відповідної видаткової накладної на товар. Талони (бланки - дозволи) є діючими (активованими) на момент передачі та підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі талонів (бланків-дозволів) та підписання уповноваженими представниками Сторін приймання-передачі (бензинів, дизельного палива, газу скрапленого) на безкоштовне відповідальне зберігання шляхом їх відпуску через мережу АЗС Учасника в день їх отримання, які діють в мережах АЗС по всій території України.
В)
Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
Внести зміни в Розділ VII . Відповідальність Сторін :
7.2.У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
7.3. У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.
Розгорнути
Згорнути
А)
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Доповнити Проект Договору в Розділ I. Предмет договору:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
Б) Просимо доповнити Розділ V. Поставка Товару Проекту Договору наступною інформацією:
Термін дії талонів (бланків-дозволів) становить 12 календарних місяців з дати підписання відповідної видаткової накладної на товар. Талони (бланки - дозволи) є діючими (активованими) на момент передачі та підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі талонів (бланків-дозволів) та підписання уповноваженими представниками Сторін приймання-передачі (бензинів, дизельного палива, газу скрапленого) на безкоштовне відповідальне зберігання шляхом їх відпуску через мережу АЗС Учасника в день їх отримання, які діють в мережах АЗС по всій території України.
В)
Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
Внести зміни в Розділ VII . Відповідальність Сторін :
7.2.У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
7.3. У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2021 13:26
Вимога (скарга) прийнята до уваги.
Номер вимоги: UA-2021-12-22-003925-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард", Код ЄДРПОУ:43603592
Дата подання: 23 грудня 2021 10:44
Вимога
Шановний Замовник, просимо зробити уточнення шодо строків поствки (передачі) товару (талонів) : до 24.12.2021 р.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2021 13:28
Вимога (скарга) прийнята до уваги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
71 725,00
UAH з ПДВ
|
71 725,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
72 500,00
UAH з ПДВ
|
72 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" #43603592 |
Рішення скасоване |
71 725,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 14:20
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" #43603592 |
Відхилено |
71 725,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 15:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
72 500,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 15:30
|
Дод.угода.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 14:36
|
Повідомлення.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 14:50
|
Договір | укладений |
01 лютого 2022 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | СК0042/0036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |