Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лист перфорований
Очікувана вартість
83 416,90 UAH
UA-2021-12-22-003494-a 41933af3ecde45c382008c0cfb488db6
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савінський Олександр

380686042782 VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"
Код ЄДРПОУ: 08029701
Місцезнаходження: 43006, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Савінський Олександр
380686042782
VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2021 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2022 15:00
Очікувана вартість: 83 416,90 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 417,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14710000-1: Залізо, свинець, цинк, олово та мідь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт.
Лист Rv 5-8 0,8х 1000 х 2000 \\ 08пс ГОСТ 16523-97
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022  —  14 лютого 2022
ДК 021:2015: 14710000-1 — Залізо, свинець, цинк, олово та мідь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Продукції здійснюється після підписання видаткової накладної, на підставі виставлених рахунків, шляхом перерахування 100% вартості Продукції протягом 15 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної на Продукцію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2021 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2021 14:59
Конкурсна докментація.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій