Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Послуги з централізованого спостереження за системою охоронної сигналізації та реагування на засоби тривожної сигналізації за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом груп реагування та технічного обслуговування охоронної сигналізації)
Очікувана вартість
2 753 000,00 UAH
UA-2021-12-21-021335-c ● b15b0400f396480da42c51fe6450ac57
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19139858 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Автопаркова, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олександр Риндін +380934633731 kp.bio@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2021 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2022 15:13 |
Очікувана вартість: | 2 753 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 765,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 82000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
913 послуга
Послуги з централізованого спостереження за системою охоронної сигналізації та реагування на засоби тривожної сигналізації за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом груп реагування та технічного обслуговування охоронної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2021 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2021 17:41 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
22 грудня 2021 17:41 |
Додаток_3_Технічна_специфікація нова редакція.docx | |
22 грудня 2021 17:41 |
Протокол 22_12-01 тд .pdf | |
21 грудня 2021 19:02 |
Додаток_6_Проект_договору.docx |
22 грудня 2021 17:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 грудня 2021 17:41 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
22 грудня 2021 17:41 |
Додаток_3_Технічна_специфікація нова редакція.docx
|
|||
22 грудня 2021 17:41 |
Протокол 22_12-01 тд .pdf
|
|||
21 грудня 2021 19:02 |
Додаток_6_Проект_договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутність продовження строків подання пропозицій
Дата подання: 23 грудня 2021 14:57
Дата відповіді: 28 грудня 2021 15:02
Шановний Замовнику!
Протоколом (рішенням) уповноваженої особи "Про внесення змін до тендерної документації № 22_12-01 від 22.12.2021 р. до тендерної документації внесено зміни.
Пунктом 2 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку оргвну державного фінансового контролю відповідно до ст. 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Скажіть будь ласка, чому, у зв"язку зі змінами, внесеними до тендерної документації, Замовником не продовжено строк для подання тендерних пропозицій? Враховуючи вимоги законодавства, а також те, що період оскарження та подання пропозицій припадає на безліч вихідних та всяткових днів, період подання пропозицій повинен бути продовжений.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною 2 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни до тендерної документації були внесені 22.12.2021р. (за 14 днів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-21-021335-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ", Код ЄДРПОУ:38981412
Дата подання: 15 січня 2022 21:35
Вимога щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Відповідно до Протоколу (рішення) уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції № 13_01-01 пр від 13.01.2022 р. визначено, що пропозиція учасника ТОВ “ОХОРОНА “РЕСПЕКТ” (ЄДРПОУ 38981412) не відповідає умовам документації та Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме:на виконання вимог п. 12 Додатку 3 до тендерної документації “Технічна специфікація до предмета закупівлі” учасником ТОВ “ОХОРОНА “РЕСПЕКТ” в складі пропозиції надано копії наступних платіжних доручень: № 2065 від 10.12.2021 р., призначення платежу “Сплата за радіочастотний моніторинг та забезпечення радіозв’язку згідно дог. № 3898/292м-20 від 17.11.2020 у сумі 24,00 грн., пдв-20% 4,80 грн., та № 2096 від 22.12.2021 р. призначення платежу “Сплата за радіочастотний моніторинг та забезпечення радіозв’язку за грудень 21 згідно дог. № 3898/292ь-20 від 17.11.2020 у сумі 24,00 грн., пдв 20% 4,80 грн. Учасником ТОВ “ОХОРОНА “РЕСПЕКТ” в складі пропозиції не надано копії платіжних доручень, що підтверджують сплату за використання за листопад 2021 р. та грудень 2021 р. до договору на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів № 3898/292ь20 від 01.10.2020 р. у зв’язку з чим, уповноваженою особою замовника було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника ТОВ “ОХОРОНА “РЕСПЕКТ” (ЄДРПОУ 38981412) відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Товариство не згодне з даною позицією Замовника, оскільки вважає, що платіжні доручення № 2096 від 22.12.2021 р. та № 2065 від 10.12.2021 р. у розділі “призначення платежу” мають повну інформацію про платіж та відповідають вимогам законодавства. Товариство звертає увагу, що вимоги до заповнення обов’язкових реквізитів платіжного доручення визначаються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, яка затверджена постановою Правління НБУ від 21.01.2004 р. № 22 (далі - Інструкція), де п. 3.7. Інструкції передбачено, що Реквізит "Призначення платежу" платіжного доручення заповнюється платником так, щоб надавати повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України”. Додаткових, більш точних вимог щодо заповнення розділу “призначення платежу” - Інструкція № 22 не має, до того ж, у п. 2.5. Інструкції вказано, що « Якщо розрахункові документи, у яких перевірено реквізити, заповнено з порушенням вимог цієї глави, глав 5, 6 і 12 та додатка 9 до цієї Інструкції, то банк, що здійснив перевірку, повертає їх без виконання згідно з пунктами 2.15 і 2.18 цієї глави та пунктом 11.11 глави 11 цієї Інструкції”. Отже, якщо платіжні доручення не були відхилені банком, вважається, що реквізити платіжного доручення в розділі “призначення платежу” відповідають вимогам законодавства, адже заповнюються у довільному порядку з вимогою “повноти інформації про платіж”, що і було дотримано учасником при заповненні даних платіжних доручень. До того ж, окрім вимог які містяться у п. 12 Додатку 3 до тендерної документації “Технічна специфікація до предмета закупівлі” щодо підтвердження дійсності Договору необхідно було надати квитанцію (платіжне доручення), що підтверджує сплату за використання за останні два місяці, Замовником не зазначено жодних додаткових вимог щодо заповнення розділу платіжного доручення “призначення платежу”.
Товариство зазначає, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до п.п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону- Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 цього Закону. Відповідно до п. 4 частини 2 ст. 16 Закону, до інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відноситься інформація щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, до якої також можна віднести і підтвердження платежу за Договором № 3898/292м-20 від 17.11.2020 р.
Отже, Замовник повинен був надати учаснику час для усунення недоліків, чого зроблено не було. Керуючись частиною 3 ст. 31 Закону, вважаючи аргументацію Замовника у Протоколі (рішенні) уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції № 13_01-01 від 13.01.2022 року недостатньо аргументованою, Товариство звертається з вимогою про надання додаткових пояснень про причини відхилення пропозиції, зокрема, в частині підтвердження Замовником законного джерела щодо правильності заповнення реквізитів платіжного доручення у розділі “призначення платежу”, яким він керувався відхиляючи пропозицію учасника ТОВ “ОХОРОНА “РЕСПЕКТ” (ЄДРПОУ 38981412), а також просить вказати причини, чому не було надано час для виправлення недоліків. Звертаємо увагу, що Скарга на дії Замовника буде направлена до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Товариство не згодне з даною позицією Замовника, оскільки вважає, що платіжні доручення № 2096 від 22.12.2021 р. та № 2065 від 10.12.2021 р. у розділі “призначення платежу” мають повну інформацію про платіж та відповідають вимогам законодавства. Товариство звертає увагу, що вимоги до заповнення обов’язкових реквізитів платіжного доручення визначаються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, яка затверджена постановою Правління НБУ від 21.01.2004 р. № 22 (далі - Інструкція), де п. 3.7. Інструкції передбачено, що Реквізит "Призначення платежу" платіжного доручення заповнюється платником так, щоб надавати повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України”. Додаткових, більш точних вимог щодо заповнення розділу “призначення платежу” - Інструкція № 22 не має, до того ж, у п. 2.5. Інструкції вказано, що « Якщо розрахункові документи, у яких перевірено реквізити, заповнено з порушенням вимог цієї глави, глав 5, 6 і 12 та додатка 9 до цієї Інструкції, то банк, що здійснив перевірку, повертає їх без виконання згідно з пунктами 2.15 і 2.18 цієї глави та пунктом 11.11 глави 11 цієї Інструкції”. Отже, якщо платіжні доручення не були відхилені банком, вважається, що реквізити платіжного доручення в розділі “призначення платежу” відповідають вимогам законодавства, адже заповнюються у довільному порядку з вимогою “повноти інформації про платіж”, що і було дотримано учасником при заповненні даних платіжних доручень. До того ж, окрім вимог які містяться у п. 12 Додатку 3 до тендерної документації “Технічна специфікація до предмета закупівлі” щодо підтвердження дійсності Договору необхідно було надати квитанцію (платіжне доручення), що підтверджує сплату за використання за останні два місяці, Замовником не зазначено жодних додаткових вимог щодо заповнення розділу платіжного доручення “призначення платежу”.
Товариство зазначає, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до п.п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону- Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 цього Закону. Відповідно до п. 4 частини 2 ст. 16 Закону, до інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відноситься інформація щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, до якої також можна віднести і підтвердження платежу за Договором № 3898/292м-20 від 17.11.2020 р.
Отже, Замовник повинен був надати учаснику час для усунення недоліків, чого зроблено не було. Керуючись частиною 3 ст. 31 Закону, вважаючи аргументацію Замовника у Протоколі (рішенні) уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції № 13_01-01 від 13.01.2022 року недостатньо аргументованою, Товариство звертається з вимогою про надання додаткових пояснень про причини відхилення пропозиції, зокрема, в частині підтвердження Замовником законного джерела щодо правильності заповнення реквізитів платіжного доручення у розділі “призначення платежу”, яким він керувався відхиляючи пропозицію учасника ТОВ “ОХОРОНА “РЕСПЕКТ” (ЄДРПОУ 38981412), а також просить вказати причини, чому не було надано час для виправлення недоліків. Звертаємо увагу, що Скарга на дії Замовника буде направлена до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 січня 2022 10:56
Замовником отримано Вашу вимогу від 15.01.2021 за результатами розгляду якої повідомляємо наступне.
Вимогами П. 12. Додатку 3 Технічної специфікації до предмета закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з централізованого спостереження за системою охоронної сигналізації та реагування на засоби тривожної сигналізації за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом груп реагування та технічного обслуговування охоронної сигналізації) визначено, що Учасник повинен забезпечити: Надати діючий договір з ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності». У разі використання Учасником спеціального зв’язку або спеціальної частоти, і не можливості надати Договір з ДП «Українським державним центром радіочастот», Учасник повинен надати письмове обґрунтоване пояснення-роз’яснення з посиланням на закон та нормативно-правові акти. На підтвердження дійсності Договору надати квитанцію (платіжне доручення) тощо, що підтверджує сплату за використання за останні два місяці).
Учасником у складі тендерної пропозиції було надано договір від 01.10.2020 року № 3898/292м-20 на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів».
Також Учасником було надано довідку від 04.01.2022 № 49 у якої Учасник зазначає, що договір № 3898/292м-20 на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів від 01.10.2020 є дійсним.
Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано жодної квитанції (платіжного доручення) тощо, що підтверджує сплату за використання по договору від 01.10.2020 № 3898/292м-20 за останні два місяці.
П. 1 розділу I. Загальні положення до тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон).
Вимогами ч. 16 ст. 26 Закону опозиції визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Аналогічна інформація наявна у п. 2 Розділу V Тендерної документації.
Оскільки Учасником ( ТОВ «ОХОРОНА РЕСПЕКТ») не виконані умови зазначені у Додатку 3 до тендерної документації, Замовник не має підстав для надання вимоги щодо виправлення невідповідностей.
Вимогами П. 12. Додатку 3 Технічної специфікації до предмета закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з централізованого спостереження за системою охоронної сигналізації та реагування на засоби тривожної сигналізації за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом груп реагування та технічного обслуговування охоронної сигналізації) визначено, що Учасник повинен забезпечити: Надати діючий договір з ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності». У разі використання Учасником спеціального зв’язку або спеціальної частоти, і не можливості надати Договір з ДП «Українським державним центром радіочастот», Учасник повинен надати письмове обґрунтоване пояснення-роз’яснення з посиланням на закон та нормативно-правові акти. На підтвердження дійсності Договору надати квитанцію (платіжне доручення) тощо, що підтверджує сплату за використання за останні два місяці).
Учасником у складі тендерної пропозиції було надано договір від 01.10.2020 року № 3898/292м-20 на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів».
Також Учасником було надано довідку від 04.01.2022 № 49 у якої Учасник зазначає, що договір № 3898/292м-20 на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів від 01.10.2020 є дійсним.
Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано жодної квитанції (платіжного доручення) тощо, що підтверджує сплату за використання по договору від 01.10.2020 № 3898/292м-20 за останні два місяці.
П. 1 розділу I. Загальні положення до тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон).
Вимогами ч. 16 ст. 26 Закону опозиції визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Аналогічна інформація наявна у п. 2 Розділу V Тендерної документації.
Оскільки Учасником ( ТОВ «ОХОРОНА РЕСПЕКТ») не виконані умови зазначені у Додатку 3 до тендерної документації, Замовник не має підстав для надання вимоги щодо виправлення невідповідностей.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-12-21-021335-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ", Код ЄДРПОУ:38981412
Дата подання: 21 січня 2022 15:53
Дата подання: 21 січня 2022 15:53
Скарга щодо виявлених порушень в сфері публічних закупівель (у порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
21 грудня 2021 року Комунальним підприємством «Безпечна інноваційна освіта» Дніпропетровської міської ради оголошено процедуру закупівлі за ДК 21:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій відбулось 06 січня 2022 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» (ЄДРПОУ 38981412);
2. Приватне Підприємство «ЛЄОН» (ЄДРПОУ 34366803).
Відповідно до Протоколу (рішення) уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції № 13_01-01 пр від 13.01.2022 р. визначено, що пропозиція учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» (ЄДРПОУ 38981412) не відповідає умовам документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: на виконання вимог п. 12 Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі» учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» в складі пропозиції надано копії наступних платіжних доручень: № 2065 від 10.12.2021 р., призначення платежу “Сплата за радіочастотний моніторинг та забезпечення радіозв’язку згідно дог. № 3898/292м-20 від 17.11.2020 у сумі 24,00 грн., пдв-20% 4,80 грн., та № 2096 від 22.12.2021 р. призначення платежу «Сплата за радіочастотний моніторинг та забезпечення радіозв’язку за грудень 21 згідно дог. № 3898/292ь-20 від 17.11.2020 у сумі 24,00 грн., пдв 20% 4,80 грн». Учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» в складі пропозиції не надано копії платіжних доручень, що підтверджують сплату за використання за листопад 2021 р. та грудень 2021 р. до договору на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів № 3898/292ь20 від 01.10.2020 р. у зв’язку з чим, уповноваженою особою замовника було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» (ЄДРПОУ 38981412) відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Не погоджуючись з прийнятим Рішенням, керуючись частиною 3 ст. 31 Закону, вважаючи аргументацію уповноваженої особи Замовника у Протоколі (рішенні) про відхилення тендерної пропозиції № 13_01-01 від 13.01.2022 року недостатньо аргументованою, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ», 15 січня 2022 року звернулося до Замовника з Вимогою про надання додаткових пояснень про причини відхилення пропозиції, зокрема, в частині підтвердження Замовником законного джерела щодо правильності заповнення реквізитів платіжного доручення у розділі «призначення платежу», яким він керувався відхиляючи пропозицію учасника ТОВ «ОХОРОНА “РЕСПЕКТ» (ЄДРПОУ 38981412).
Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію Договору №3898/292м-20 від 17.11.2020 р., та у підтвердження його дії платіжні доручення за останні два місяці – Платіжне доручення № 2065 від 10 грудня 2021 року, у призначенні платежу якого зазначається: «Сплата за радіочастотний моніторинг та забезпечення радіозв’язку згідно Дог. № 389 8/292м-20 від 17.11.2020 р. у сумі 24,00 грн., ПДВ - 20% 4.80 грн.»; та Платіжне доручення № 2096 від 22 грудня 2021 року, у призначенні платежу якого зазначається: «Сплата за радіочастотний моніторинг та забезпечення радіозв’язку за грудень 21 згідно Договору № 389 8/292м-20 від 17.11.2020 р. у сумі 24,00 грн., ПДВ – 20% 4,80 грн».
Отже, Товариство зазначає, що, виконуючи п. 12 Додатку 3 тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі», «На підтвердження дійсності Договору» надало квитанції (платіжні доручення), що підтверджують сплату за використання радіочастотного ресурсу за останні два місяці за Договором № 389 8/292м-20 від 17.11.2020 р., а в реквізитах «призначення платежу» платіжних доручень № 2065 від 10 грудня 2021 р. та № 2096 від 22 грудня 2021 року, чітко зазначено, що оплата здійснюється у підтвердження дійсності Договору № 3898/292м-20 від 17.11.2020 р., як і вимагається тендерною Документацією Замовника. До того ж, періодичність обох здійснених платежів за вище визначеними платіжними дорученнями у грудні 2021 року теж підтверджують виконання умов Договору саме за останні два місяці.
Товариство просить звернути увагу, що Замовником у відповідь на вимогу учасника надати додаткові пояснення щодо причин відхилення тендерної пропозиції було підтверджено, що квитанції (платіжні доручення) потрібно було надати саме на підтвердження дії вище визначеного Договору. Інших пояснень щодо правильності заповнення реквізитів «призначення платежу» платіжних доручень, наданих учасником у складі тендерної пропозиції Замовник, відповідаючи на Вимогу, не надав, до того ж, такі вимоги були відсутні і у п. 12 Додатку 2 Тендерної документації Замовника.
Товариство вважає необґрунтованим рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» на підставі того, що «Учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» в складі пропозиції не надано копії платіжних доручень, що підтверджує сплату за використання за листопад 2021 та за грудень 2021 р. до договору на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом за забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів № 3898/8292м-20 від 01.10.2020 р.». Товариство вважає, що Замовником не доведено об’єктивних причин та додаткових пояснень, інших обґрунтувань щодо того, якими законодавчими та/або нормативними актами він керувався, відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» в частині правильності заповнення реквізитів у платіжному дорученні «призначення платежу».
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати Рішення Замовника - Комунального підприємства «Безпечна інноваційна освіта» Дніпропетровської міської ради (ЄДРПОУ 19139858), вул. Автопаркова, буд. 7, м. Дніпро викладене у Протоколі (рішенні) уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції № 13_01-01 пр від 13.01.2022 р. встановлення порушень процедури закупівлі Код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги, ідентифікатор закупівлі - UA-2021-12-21-021335-c, ІD – b15b0400f396480da42c51fe6450ac57 – неправомірним, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника - Комунальне підприємство «Безпечна інноваційна освіта» Дніпропетровської міської ради (ЄДРПОУ 19139858), вул. Автопаркова, буд. 7, м. Дніпро, скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» ЄДРПОУ 38981412, зазначене у Протоколі (рішенні) про відхилення тендерної пропозиції № 13_01-01 пр від 13.01.2022 р. ідентифікатор закупівлі - UA-2021-12-21-021335-c, ІD – b15b0400f396480da42c51fe6450ac57
4. Зобов’язати Замовника - Комунальне підприємство «Безпечна інноваційна освіта» Дніпропетровської міської ради (ЄДРПОУ 19139858), вул. Автопаркова, буд. 7, м. Дніпро, прийняти нове рішення, згідно з яким відновити процедуру закупівлі Код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги, ідентифікатор закупівлі - UA-2021-12-21-021335-c, ІD – b15b0400f396480da42c51fe6450ac57, та допустити ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» (ЄДРПОУ 38981412) до участі в закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 січня 2022 11:09
рішення від 25.01.2022 № 1411.pdf
Дата публікації: 26 січня 2022 10:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.02.2022 № 2142.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2022 14:42
рішення від 02.02.2022 № 2142.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2022 13:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2022 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" |
2 552 748,00
UAH з ПДВ
|
2 552 748,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЛЄОН |
2 737 082,70
UAH з ПДВ
|
2 737 082,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
08 лютого 2022 20:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі