Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Першочергові протиаварійні роботи на пам’ятці національного значення (охоронний номер 260097/1) – будівлі «Гостинний двір» (літ. «А») на Контрактовій площі, 4 м. Києва
Очікувана вартість
33 203 881,00 UAH
UA-2021-12-21-021104-c 96e32d9362e443418d56690832043340
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Рома

+0442780217 bpp_sophia@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний заповідник "Софія Київська"
Код ЄДРПОУ: 02498145
Вебсайт: https://st-sophia.org.ua/uk/golovna/
Місцезнаходження: 01034, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Володимирська, 24
Контактна особа: Тетяна Рома
+0442780217
bpp_sophia@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
При обранні підстави проведення переговорної процедури, передбаченої абзацом 2 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону «Про публічні закупівлі» – у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру - тендерний комітет керувався Експертним звітом (Позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво № 01-0455-21/ЦБ від 17.12.2021р. реєстраційний номер ЕХ01:0752-2942-9439-0284.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2021 18:41
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Першочергові протиаварійні роботи на пам’ятці національного значення (охоронний номер 260097/1) – будівлі «Гостинний двір» (літ. «А») на Контрактовій площі, 4 м. Києва».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, площа Контрактова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2022
ДК 021:2015: 45453100-8 — Реставраційні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

21 грудня 2021 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2021 18:39
протокол переговорів.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-21-000012 ● 44aa6be200554cf8bdef1ab018b2f213
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2022 12:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.02.2022
Ужгород
№ 106

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.02.2022 №003100-18/1510-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2022 № 106

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-12-21-021104-c
21.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-22 16:48:29

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Першочергові протиаварійні роботи на пам’ятці національного значення (охоронний номер 260097/1) – будівлі «Гостинний двір» (літ. «А») на Контрактовій площі, 4 м. Києва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-21-021104-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Національним заповідником «Софія Київська» підставою для застосування переговорної процедури закупівлі зазначено – виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. При цьому, відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене, прошу пояснити чому в електронну систему закупівель не завантажено експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Окрім того, до пояснення долучити документальне підтвердження наявності умов для застосування переговорної процедури як виняток на закупівлю «Першочергові протиаварійні роботи на пам’ятці національного значення (охоронний номер 260097/1) – будівлі «Гостинний двір» (літ. «А») на Контрактовій площі, 4 м. Києва».
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-24 15:22:50

Про припинення моніторингів процедур закупівель

Відповідно до пункту 2 Наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» припинити проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 33 203 881,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 18:41

Документи

21 грудня 2021 18:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2021 18:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
33 203 881,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2021 18:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 12:42
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 17:06
Ду1.PDF укладений
30 грудня 2021 17:05
ду4.PDF укладений
30 грудня 2021 17:05
ду3.PDF укладений
30 грудня 2021 17:05
ду2.1.PDF укладений
30 грудня 2021 17:05
ду2.PDF укладений
30 грудня 2021 17:05
Договір.PDF укладений
30 грудня 2021 17:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 9 945 966,85
UAH (в тому числі ПДВ 1 657 661,14 UAH)