Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оброблені овочі для закладів освіти
Очікувана вартість
1 234 000,00 UAH
UA-2021-12-21-002951-b ● f0a9c3c82bdc4f5aa3651d65f736cd5b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Борисенко Наталія 380444893553 N.Borisenko@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2021 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 11:54 |
Очікувана вартість: | 1 234 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26000 Одиниця
Оброблені овочі для закладів освіти
(капуста квашена ДК 021:2015-15331480-5, огірки солені ДК 021:2015-15331480-5, помідори солені ДК 15331480-5, томатна паста ДК 021:2015-15331427-6).
(капуста квашена ДК 021:2015-15331480-5, огірки солені ДК 021:2015-15331480-5, помідори солені ДК 15331480-5, томатна паста ДК 021:2015-15331427-6).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських дня після отримання Товару. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 14:31 |
Перелік змін до ТД.doc | |
30 грудня 2021 14:30 |
Нова редакція ТД.doc |
30 грудня 2021 14:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 грудня 2021 14:31 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
30 грудня 2021 14:30 |
Нова редакція ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги котрі порушують Закони України та Конституцію України.
Дата подання: 21 грудня 2021 12:42
Дата відповіді: 21 грудня 2021 14:49
Шановний Замовник!
Відповідно до додатку №2 тендерної документації п.2.4. Вами вимагається Документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації: міжнародний або внутрішній сертифікат, або іноземний сертифікат, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатку Порталу Дія (Дія) або документ про одужання особи від зазначеної хвороби.
Повідомляємо Вам, що дійсно відповідно до статті 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких може призвести до зараження цих працівників та (або) поширення ними інфекційних хвороб, підлягають обов’язковим профілактичним щепленням також від інших відповідних інфекційних хвороб.
У разі відмови або ухилення від обов’язкових профілактичних щеплень у порядку, встановленому законом, ці працівники відсторонюються від виконання зазначених видів робіт.
Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним щепленням від інших відповідних інфекційних хвороб, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я.
На початку жовтня 2021 року Міністерство охорони здоров’я України своїм наказом від 04.10.2021 № 2153, зареєстрованим у Мін’юсті 07.10.2021 за № 1306/36928 (далі — Наказ № 2153), затвердило перелік організацій, представники яких підлягають обов’язковій вакцинації проти COVID-19. Згідно з наказом, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби обов’язковій вакцинації від COVID-19 підлягають працівники:
• центральних органів виконавчої влади та їхніх територіальних органів;
• місцевих державних адміністрацій та їхніх структурних підрозділів;
• закладів вищої, післядипломної, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), загальної середньої, у тому числі спеціальних, дошкільної, позашкільної освіти, закладів спеціалізованої освіти та наукових установ незалежно від типу та форми власності.
Тобто на сьогодні перелік установ / організацій та працівників, що підлягають обов’язковій вакцинації від COVID-19, обмежений.
Слід зазначити, Міністерством економіки України на офіційному сайті розміщено лист-роз’яснення ПОСИЛАННЯ (https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=d2b45c37-686f-4a1c-bf57-2cea2f94ff00&title=ListroziasnenniaSchodoNepravomirnostiZastosuvanniaRobotodavtsemDoPratsivnikaZakhodivPrimusuTa-aboDistsiplinarnogoStiagnenniaZaVidmovuVaktsinuvatisiaVidKoronavir) щодо неправомірності застосування роботодавцем до працівника заходів примусу та / або дисциплінарного стягнення за відмову вакцинуватися від коронавірусної хвороби COVID-19, у якому зазначено, що у роботодавця відсутні правові підстави примушувати працівників вакцинуватися від коронавірусної хвороби COVID-19 та / або притягати їх до дисциплінарної відповідальності за відмову вакцинуватися від цієї хвороби.
Не слід забувати та ПОРУШУВАТИ:
1. Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я». У статті 39-1 «Право на таємницю про стан здоров’я» даного закону сказано, що пацієнт має право на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні. Забороняється вимагати та надавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування пацієнта.
2. Частину 1 статті 286 Цивільного кодексу України – фізична особа має право на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при її медичному обстеженні. Таким чином, фізична особа має право на таємницю про стан здоров’я, а також захист про її нерозголошення.
3. Статтю 32 Конституції України – ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України. Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Тільки згода самої особи дає можливість розпоряджатися інформацією про неї, за винятком випадків збирання інформації при проведенні слідства, дізнання та оперативно-розшукових заходів.
В разі порушення прав учасника та даних законодавчих статей, Відповідальна особа Замовника буде нести кримінальну відповідальність по наступним статтям Кримінального кодексу:
1. Стаття 145 Кримінального кодексу України передбачає кримінальну відповідальність за умисне розголошення лікарської таємниці особою, якій вона стала відома у зв’язку з виконанням професійних чи службових обов’язків, якщо таке діяння спричинило тяжкі наслідки.
2. Стаття 132 Кримінального кодексу України розголошення службовою особою лікувального закладу, допоміжним працівником, який самочинно здобув інформацію, або медичним працівником відомостей про проведення медичного огляду особи на виявлення зараження вірусом імунодефіциту людини чи іншої невиліковної інфекційної хвороби, що є небезпечною для життя людини, або захворювання на синдром набутого імунодефіциту (СНІД) та його результатів, що стали їм відомі у зв’язку з виконанням службових або професійних обов’язків, також тягне за собою кримінальну відповідальність.
А тому, з огляду на вищевикладене зазначаємо, що учасники та ]хні працівники не входять до організацій, представники яких підлягають обов’язковій вакцинації проти COVID-19, а тому постає питання до Замовника, а саме: «Яким нормативно правовим законодавчим документом Ви керуєтеся вимагаючи від Учасника інформацію, що стосується даних про вакцинацію працівників?». Окрім того у Вас, як у Замовника відсутні повноваження вимагати та перевіряти дані документи (якщо такі повноваження є, то надайте їх). А тому, просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, за для уникнення порушень чинних Законів та Конституції України, шляхом видалення з тендерної документації вищевказаної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З метою уникнення порушень вимог Постанови головного державного санітарного лікаря України від 25.08.2021 № 8 "Про запровадження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби ( COVID-19), допуск сторонніх осіб до закладів освіти можливий за умови дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 (зі змінами) "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2". Отже, постачальники продуктів харчування мають забезпечити своїх працівників, які безпосередньо контактують у закладах освіти наявність документів, передбачених Постановою № 1236 за відповідним рівнем епіднебезпеки.
Уточнення вимоги
Дата подання: 22 грудня 2021 11:42
Дата відповіді: 23 грудня 2021 16:53
Шановний Замовник!
Відповідно до додатку №2 тендерної документації п.2.4. Вами вимагається Документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації: міжнародний або внутрішній сертифікат, або іноземний сертифікат, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатку Порталу Дія (Дія) або документ про одужання особи від зазначеної хвороби.
Оскільки, як Ви зазначили, що постачальники продуктів харчування мають забезпечити своїх працівників, які БЕЗПОСЕРЕДНЬО контактують у закладах освіти наявність документів, передбачених Постановою № 1236 за відповідним рівнем епіднебезпеки, просимо конкретизувати в даному пункті, щодо яких працівників (професій) стосується ця вимога, тобто це працівників, які безпосередньо будуть задіяні в процесі постачання продукції та контактувати з персоналом у закладах освіти (наприклад водії та вантажники).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Вимога стосується працівників, які безпосередньо будуть задіяні в процесі постачання продукції та контактувати з персоналом у закладах освіти, а саме: водій, експедитор, водій-експедитор.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” |
1 232 000,00
UAH з ПДВ
|
1 232 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Торгпродсервіс |
1 233 500,00
UAH з ПДВ
|
1 233 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” #21620913 |
Переможець |
1 232 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2022 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 16:34
|
звіт про виконання догоору 82.pdf | укладений |
25 січня 2023 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 13:49
|
ДУ №3 до договору №82.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2022 13:46
|
ДУ №2 до дог.№82.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2022 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 14:16
|
дог 82 UA-2021-12-21-002951-b.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 13:02
|
договір №82.pdf | укладений |
24 січня 2022 13:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |