Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Сегрегатор А4,швидкозшивач картонний А4,файл А4,папка для паперів на зав'язках А4)
Очікувана вартість
922,20 UAH
UA-2021-12-21-001970-c a0827a1dd7de4f178ed545e3ced37755
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ішина

+380988953209 zakupivli_cpmd_ilarionove@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІЛАРІОНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42318513
Місцезнаходження: 52520, Україна , Дніпропетровська обл., Синельниківський р-н, смт Іларіонове, вул. Янтарна, буд. 10
Контактна особа: Світлана Ішина
+380988953209
zakupivli_cpmd_ilarionove@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Сегрегатор А4,швидкозшивач картонний А4,файл А4,папка для паперів на зав'язках А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Сегрегатор А4,швидкозшивач картонний А4,файл А4,папка для паперів на зав'язках А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська область, смт.Іларіонове, Янтарна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

21 грудня 2021 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 922,20
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 09:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:30
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 922,20
UAH (в тому числі ПДВ 153,70 UAH)