Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
198 760,50 UAH
UA-2021-12-20-022261-c dcde673120c84bd085679b5462f6eb15
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Котов

+380993439830 zakupivli.artyom.s.kotov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21782461
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lg/
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 9
Контактна особа: Артем Котов
+380993439830
zakupivli.artyom.s.kotov@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
За результатами проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Електрична енергія» (ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія), оголошених Замовником - Головним управлінням Пенсійного фонду України в Луганській області, ідентифікатори закупівлі: UA-2021-11-08-016090-b та UA-2021-11-26-014863-a, двічі було відмінено торги через недостатню кількість учасників/ Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника за даними процедурами не відрізняються між собою.
Інформація про наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі в частини відміни вищезазначених процедур розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-08-016090-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-26-014863-a
Таким чином, на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника виникла можливість застосувати переговорну процедуру закупівлі за предметом закупівлі «Папір формату А4» (ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне) із дотриманням положень даної норми.
У відповідності до ч. 7 ст. 40 Закону, у разі закупівлі електричної енергії Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 5 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2021 21:18
Оскарження наміру укласти договір: 26 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Категорія: Орган соціального страхування

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції.
Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45000 кіловат-година
Електрична енергія Ціна Товару включає оплату послуг з передачі електричної енергії та не включає вартість послуг з розподілу і забезпечення перетікань реактивної електричної енергії. Місце поставки: ВОГ № 1 (сервісний центр) за адресою: смт. Біловодськ, вул. Центральна, 77, ЕІС - 62Z1690520639127; ВОГ № 1 (сервісний центр) за адресою: смт. Мілове, вул. Миру, 37, ЕІС - 62Z3820459270953 адміністративна будівля, ЕІС - 62Z8950082966784 гараж; ВОГ № 2 (сервісний центр) за адресою: смт. Новопсков, вул. Айдарська, 13, ЕІС - 62Z412681512711; ВОГ № 5 (сервісний центр) за адресою: смт. Марківка, вул. Центральна, 20, ЕІС - 62Z2594515261274; ВОГ № 6 (сервісний центр) за адресою: смт. Новоайдар, вул. Незалежності, 20к, ЕІС - 62Z0600669537836; ВОГ № 9 (сервісний центр) за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, 9, ЕІС - 62Z0186156618159; ВОГ № 11 (сервісний центр) за адресою: смт. Станиця Луганська, вул. 1 Травня, 20, ЕІС - 62Z7440960297427
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п'яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

20 грудня 2021 21:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2021 21:15
ПРОТОКОЛ ПЕРЕГОВОРІВ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА СХІД"
#42010964
Переможець 198 760,50
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 21:18

Документи

20 грудня 2021 21:18
Електронний підпис
20 грудня 2021 21:16
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 21:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА СХІД"
#42010964
198 760,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2021 21:18
Електронний підпис
20 грудня 2021 21:16
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 13:23
СЛУЖБОВА виконання по ЕНЕРІ.pdf укладений
01 лютого 2022 13:23
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 20:07
Договір 260 1-СД-ВЦ.PDF укладений
28 грудня 2021 20:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 60 635,21
UAH (в тому числі ПДВ 10 105,86 UAH)