Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 20:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2022 12:19 |
Очікувана вартість: | 30 333 082,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 151 665,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 151665 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом надання банківської гарантії у розмірі 5 % від суми Договору, шляхом передачі електронного документу Замовнику. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2022 12:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2022 12:09 |
Перелік змін Хажин (від 12.01.22).pdf | |
12 січня 2022 12:09 |
ТД Хажинський ліцей (зміни від 12.01.22).pdf | |
05 січня 2022 18:33 |
Перелік змін Хажин від 05.01.2022.pdf | |
30 грудня 2021 12:20 |
Перелік змін Хажин від 30.12.2021.pdf | |
28 грудня 2021 18:24 |
Перелік змін Хажин від 28.12.2021.pdf | |
28 грудня 2021 18:24 |
Додаток 2. Технічне завдання Хажинський ліцей.pdf | |
20 грудня 2021 20:14 |
Додаток 7. Проект Договору (2).rar |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Однак Національний стандарт України. Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 СКАСОВАНИЙ 01.09.2021 року (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0055609-03#Text)
Тому вимагаємо привести тендерну документацію відповідно до вимог чинного законодавства і вказати нормативно правовий акт, що регламентує оформлення документів, який є чинним на момент проведнення процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Норма Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції» є нормою прямої дії, тому жодна зі сторін закупівельного процесу, тобто і Замовник і учасники не наділені повноваженнями згідно яких вони, в тих чи інших випадках, змогли б її не виконувати.
Замовник в будь-якому випадку зобов’язаний звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції у визначених випадках.
В свою чергу Учасник не може зашкодити і не має права зашкодити такому зверненню Замовника, оскільки це не передбачено ні Конституцією України, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні іншими законодавчими чи нормативно-правовими актами.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 22 Конституції України, Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Отже учасник не має права обмежити наданням/ненаданям такого листа-згоди у тендерної складі пропозиції законне права замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, оскільки учасник тим самим звужує права замовника встановлені Законом і Основним законом.
Диспозитивна норма Закону України «Про публічні закупівлі» щодо права Замовника на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за своєю суттю є дискретною для замовника, а для учасника - імперативною щодо її застосування до учасника.
Відмова від цього права замовника, чи непогодження з таким правом замовника, а також більше – перешкоджання здійснення цього права з боку учасників не допускається і непередбачено в силу закону.
Більш того, вимога такого листа-згоди Замовником також неправомірна, оскільки діючи на підставі Конституції України, Законів України Замовник неправомірно вимагає дозволу (це нонсенс!) на здійснення своїх повноважень від учасників, які навіть і не є вищестоящою за рівнем організацією для замовника.
І тим більше що така згода ( у т.ч. у вигляді листа-згоди) не передбачена чинним законодавством.
Частиною 3 ст. 22 Закону України, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
З урахуванням вищевикладеного, з метою приведення тендерної документації до вимог діючого законодавства, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію і виключити наступний абзац «Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-25-000057 ● d0853f4b7da34f8e80a9cd81dcb594fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2022 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2022
№ 18-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.07.2022 №18-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-12-20-021866-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок за результатами моніторингу
2022-08-23 17:13:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом припинення зобов'язань за договором про закупівлю.
2023-12-19 09:23:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2022 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІ. ТІ. ДЖИ." |
30 207 328,20
UAH з ПДВ
|
30 055 662,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" |
30 199 259,04
UAH з ПДВ
|
30 199 259,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІ. ТІ. ДЖИ." #38624013 |
Відхилено |
30 055 662,78
UAH з ПДВ
|
25 січня 2022 15:11
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" #38329812 |
Переможець |
30 199 259,04
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 18:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2022 18:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 14:46
|
Додаткова угода №3 від 27.10.2023 р..pdf | укладений |
30 жовтня 2023 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2023 09:47
|
Додаткова угода_2 до Договору_4_22 від 10.02.2022.pdf | зміни до договору |
04 травня 2023 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 09:50
|
Додаткова угода №1 від 26.12.2022р..pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 12:51
|
Договір №4-22 від 10.02.2022р..pdf | укладений |
10 лютого 2022 12:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень із створенням Нового Освітнього Простору та облаштування благоустрою території в Хажинському ліцеї Семенівської сільської ради за адресою: вул. Двірська, 42, с. Хажин Бердичівського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роботи |
30 199 259,04
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії договору до 01.05.2023р. Пункт 3.9 викласти в новій редакції. Додаток №2 та Додаток №3 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №4-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 20.12.2023. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти вновій редакції, що додається |
Номер договору про закупівлю: | №4-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень із створенням Нового Освітнього Простору та облаштування благоустрою території в Хажинському ліцеї Семенівської сільської ради за адресою: вул. Двірська, 42, с. Хажин Бердичівського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роботи |
30 199 259,04
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 лютого 2022 — 27 жовтня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Строни домовились розірвати Договір будівельного підряду №4-22 від 10.02.2022 року за згодою сторін. |