Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція нежитлового приміщення з розширенням за рахунок добудови та надбудови другого поверху під дошкільний навчальний заклад на 40 місць у с. Воля –Висоцька Жовківського району Львівської області" Коригування
Очікувана вартість
6 739 990,00 UAH
UA-2021-12-20-021473-c d36ce2659b8842dabf1019d9d0f2f5f8
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Черник

+380325221264 info@zhovkva-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖОВКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04056248
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, площа Вічева, будинок 1
Контактна особа: Анна Черник
+380325221264
info@zhovkva-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Замовником (Воле-Висоцькою сільською радою) було оголошено процедуру «відкриті торги» № UA-2019-08-30-001896-a, за результатом проведення якої було укладено договір про закупівлю №649-2019 від 09 жовтня 2019 року. Станом на сьогодні, у Замовника (Жовківська міська рада) виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого Учасника (ТОВ РОСАНА-АРХБУДКОМ). Згідно рішення Жовківської міської ради №25 від 07.12.2020 року було розпочато процес реорганізації Воле-Висоцької сільської ради Жовківського району Львівської області шляхом приєднання до Жовківської міської ради, згідно вмісту якого вбачається, що Жовківська міська рада є правонаступником усього майна, прав та обов’язків Воле-Висоцької сільської ради.
Підставою для проведення переговорної процедури є виникнення необхідності у додаткових аналогічних роботах, в тому числі:
Проектом було передбачено наявність перекриття існуючої нежитлової будівлі з круглопустотних залізобетонних плит. Під час демонтажних робіт покрівлі даху виявилося, що перекриття існуючої нежитлової будівлі дерев’яне і потребує заміни; споживана електрична потужність об’єкта згідно проектних рішень становить 122 кВт. Фактична підведена потужність 21 кВт. Проектом не передбачені витрати на збільшення електричної потужності. Також згідно вимог ПАТ «Львівобленерго» дошкільні навчальні заклади мають забезпечуватися резервною лінією електроживлення, що не передбачено проектом. У зв’язку з тим, що в даному населеному пункті немає можливості підвести резервну лінію, прийнято рішення встановити дизель-генератор потужністю 130 кВт; в проекті зазначено, що підключення каналізації необхідно виконати в існуючу каналізаційну мережу, яка значно віддалена від об’єкта. Враховуючи значну віддаленість існуючих мереж зовнішньої каналізації від об’єкта прийнято рішення встановити біологічну очисну споруду об’ємом 6 м.куб; тощо. З огляду на вищенаведене Замовником було прийнято рішення про коригування існуючого проекту та внесення до нього змін відповідно до вищевикладених обставин (скан-копія експертного звіту додається).
З метою уникнення проблем технічного характеру, беручи до уваги необхідність забезпечення сумісності технологій, обладнання і матеріалів з наявними, закупівлю додаткових робіт необхідно здійснити з попереднім виконавцем. Додаткові роботи технічно та економічно пов'язані з вищезазначеним договором. Без здійснення додаткових робіт неможливе закінчення всіх передбачених основним договором робіт, та введення об'єкту в експлуатацію.
Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
З метою організації Закупівлі, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.
Отже, зважаючи на вищенаведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2021 19:24
Оскарження наміру укласти договір: 26 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція нежитлового приміщення з розширенням за рахунок добудови та надбудови
другого поверху під дошкільний навчальний заклад на 40 місць у с. Воля –Висоцька
Жовківського району Львівської області" Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80350, Україна, Львівська область, с.Воля-Висоцька, вул.Петрова,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт кошти Державного бюджету України, кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 грудня 2021 19:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2021 19:21
ЗВІТ СС1 міц+кошт 509_ 12 воля висоцька.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-04-000082 ● 2baca82d2c7f40e08a55313b694b7d2a
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 квітня 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2022 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.02.2022 № 73

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.02.2022 № 73.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-20-021473-c, 20.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-08 10:15:21

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-20-021473-c, яка проводилась Жовківською міською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник) за переговорною процедурою (скорочена), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 20.12.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою застосування переговорної процедури закупівлі вказано необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
В обґрунтуванні застосування вказаної переговорної процедури закупівлі зазначено, що Воле-Висоцькою сільською радою (правонаступником якої є Жовківська міська рада) було оголошено процедуру відкритих торгів UA-2019-08-30-001896-a, за результатом проведення якої було укладено договір про закупівлю №649-2019 від 09.10.2019 та що підставою для проведення переговорної процедури є виникнення необхідності у додаткових аналогічних роботах.
У зазначеному обгрунтуванні здійснено посилання на проект, яким було передбачено наявність перекриття існуючої нежитлової будівлі з круглопустотних залізобетонних плит, та вказано, що під час демонтажних робіт покрівлі даху виявилося, що перекриття існуючої нежитлової будівлі дерев’яне і потребує заміни, а також що проектом не передбачені витрати на збільшення електричної потужності (споживана електрична потужність об’єкта згідно проектних рішень - 122 кВт, фактична підведена потужність - 21 кВт) та резервної лінії електроживлення. Окрім того, в обгрунтуванні зазначено про прийняття рішення встановити дизель-генератор потужністю 130 кВт; а також враховуючи значну віддаленість існуючих мереж зовнішньої каналізації від об’єкта - прийнято рішення встановити біологічну очисну споруду об’ємом 6 м.куб; тощо. З огляду на вищенаведене, відповідно до наведеного обгрунтування, Замовником було прийнято рішення про коригування існуючого проекту та внесення до нього змін відповідно до вищевикладених обставин.
Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно з нормою пункту 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Водночас, Замовником в електронній системі закупівель окрім повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-12-20-021473-c опубліковано лише документ «ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ(позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: "Реконструкція нежитлового приміщення з розширенням за рахунок добудови та надбудови другого поверху під дошкільний навчальний заклад на 40 місць у с. Воля –Висоцька Жовківського району Львівської області" Коригування» (у форматі word) без будь-яких підписів відповідальних посадових осіб.
Зазначений вище документ містить загальні відомості щодо техніко-економічних показників та кошторисної вартості будівництва та не підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстави «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника», зокрема, щодо уникнення проблем технічного характеру, необхідності забезпечення сумісності технологій, обладнання і матеріалів з наявними.
Документи, що підтверджують не передбачення окремих витрат у початковому проекті, а також щодо прийняття рішень встановити дизель-генератор потужністю 130 кВт; встановити біологічну очисну споруду об’ємом 6 м.куб; тощо разом з повідомленням про намір укласти договір про закупівлю не опубліковано.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме наявності необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника (зокрема тих, на які здійснено посилання в обгрунтуваннях у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю).

Окрім того, відповідно до норм частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником опубліковано 20 грудня 2021 року повідомлення про проведення переговорної процедури закупівлі UA-2021-12-20-021473-c (умовою застосування якої визначено пункт 5 частини 2 статті 40 Закону) як скороченої процедури та укладено договір за результатами такої процедури 28 грудня 2021 року, тобто раніше строку, визначеного частиною сьомою статті 40 Закону (не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю).

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати обгрунтоване пояснення недотримання Замовником строку укладання договору за результатами переговорної процедури закупівлі, визначеного частиною сьомою статті 40 Закону.
Також, під час моніторингу встановлено, що відповідно до умов п.2.2 укладеного за результатами переговорної процедури закупівлі UA-2021-12-20-021473-c договору від 28.12.2021 №130 коригування твердої ціни відбувається лише у випадках, передбачених законодавством, що регулює сферу державних закупівель, постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293, чинним законодавством України та цим договором.
Водночас, наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Наказ №281) визнано такими, що втратили чинність державні стандарти України, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Крім того, Наказом № 281 затверджено кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»; «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», що набрали чинності з 08.11.2021.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Надати обгрунтовану інформацію (з долученням відповідних підтверджуючих документів) на підставі яких нормативно-правових актів здійснено розрахунок договірної ціни за договором від 28.12.2021 №130 та обрахунок вартості виконаних робіт у актах виконаних робіт за вказаним договором.

Відповідно до умов укладеної сторонами договору від 28.12.2021 №130 додаткової угоди від 29.12.2021 №1 до вказаної додаткової угоди додаються календарний графік виконання робіт (Додаток 1) та Договірна ціна (Додаток 2).
Однак, вказані додатки, про які зазначено у додатковій угоді від 29.12.2021 №1, в електронній системі закупівлі не опубліковано.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
6. Надати пояснення щодо підстав та причин не опублікування Додатку 1 та Додатку 2 до додаткової угоди від 29.12.2021 №1.
7. Надати до моніторингу вищевказані додатки до додаткової угоди від 29.12.2021 №1.
8. Надати інформацію щодо продовження виконання робіт за договором від 28.12.2021 №130 у 2022 році (з врахуванням того, що додаткова угода від 29.12.2021 №1 діяла до 31.12.2021, а строк дії договору від 28.12.2021 №130 – до 31.05.2022).

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-11 16:41:16

Щодо надання пояснень по закупівлі:«Реконструкція нежитлового приміщення з розширенням за рахунок добудови та надбудови другого поверху під дошкільний навчальний заклад на 40 місць у с. Воля-Висоцька Жовківського району Львівської області» Коригування. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція).

ПОЯСНЕННЯ

У відповідь на запит від 08 лютого 2022 року щодо надання пояснень Замовником (ЖОВКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:04056248) щодо проведення переговорної процедури за предметом: "Реконструкція нежитлового приміщення з розширенням за рахунок добудови та надбудови другого поверху під дошкільний навчальний заклад на 40 місць у с. Воля –Висоцька Жовківського району Львівської області" Коригування, що оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-20-021473-c 20 грудня 2021 року, повідомляємо наступне:
Згідно інформації, що оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу вбачається надання відповідей та додаткових пояснень на наступні запитання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Замовником (Воле-Висоцькою сільською радою) було оголошено процедуру «відкриті торги» № UA-2019-08-30-001896-a, за результатом проведення якої було укладено договір про закупівлю №649-2019 від 09 жовтня 2019 року. Станом на сьогодні, у Замовника (Жовківська міська рада) виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого Учасника (ТОВ РОСАНА-АРХБУДКОМ). Згідно рішення Жовківської міської ради №25 від 07.12.2020 року було розпочато процес реорганізації Воле-Висоцької сільської ради Жовківського району Львівської області шляхом приєднання до Жовківської міської ради, згідно вмісту якого вбачається, що Жовківська міська рада є правонаступником усього майна, прав та обов’язків Воле-Висоцької сільської ради. Підставою для проведення переговорної процедури є виникнення необхідності у додаткових аналогічних роботах, в тому числі: Проектом було передбачено наявність перекриття існуючої нежитлової будівлі з круглопустотних залізобетонних плит. Під час демонтажних робіт покрівлі даху виявилося, що перекриття існуючої нежитлової будівлі дерев’яне і потребує заміни; споживана електрична потужність об’єкта згідно проектних рішень становить 122 кВт. Фактична підведена потужність 21 кВт. Проектом не передбачені витрати на збільшення електричної потужності. Також згідно вимог ПАТ «Львівобленерго» дошкільні навчальні заклади мають забезпечуватися резервною лінією електроживлення, що не передбачено проектом. У зв’язку з тим, що в даному населеному пункті немає можливості підвести резервну лінію, прийнято рішення встановити дизель-генератор потужністю 130 кВт; в проекті зазначено, що підключення каналізації необхідно виконати в існуючу каналізаційну мережу, яка значно віддалена від об’єкта. Враховуючи значну віддаленість існуючих мереж зовнішньої каналізації від об’єкта прийнято рішення встановити біологічну очисну споруду об’ємом 6 м.куб; тощо. З огляду на вищенаведене Замовником було прийнято рішення про коригування існуючого проекту та внесення до нього змін відповідно до вищевикладених обставин (скан-копія експертного звіту додається). З метою уникнення проблем технічного характеру, беручи до уваги необхідність забезпечення сумісності технологій, обладнання і матеріалів з наявними, закупівлю додаткових робіт необхідно здійснити з попереднім виконавцем. Додаткові роботи технічно та економічно пов'язані з вищезазначеним договором. Без здійснення додаткових робіт неможливе закінчення всіх передбачених основним договором робіт, та введення об'єкту в експлуатацію. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. З метою організації Закупівлі, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону. Отже, зважаючи на вищенаведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
До формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик залучалися відповідні фахівці, які відповідають за перевірку технічних і якісних показників та подальший нагляд за наданням підрядником послуг.
У державному та місцевому бюджетах були передбачені кошти (надається Рішення Сесії Жовківської міської ради Львівського району Львівської області №2 від 13 грудня 2021 року «Про уточнення місцевого бюджету Жовківської міської територіальної громади на 2021 р. (сторінка №27) згідно проектно-кошторисної документації, яка була виготовлена на замовлення Жовківська міська рада Львівського району Львівської області. Кошторисну документацію розробило та виготовило Приватне підприємство "АрхіТек".
Кошторисна документація ПП "АрхіТек" була направлення на експертизу в ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА». За результатами експертизи було отримано позитивний Експертний звіт №509/12/21від 20 грудня 2021 року (додається). На підставі цього експертного звіту, з урахуванням сум інших витрат, на які укладалися окремі угоди та які не включені у загальну очікувану вартість закупівлі, було визначено фінальну очікувану вартість закупівлі у розмірі 6 739 990,00 грн.
Очікувана вартість предмета даної закупівлі визначалася з урахуванням чинних на момент оголошення процедури закупівлі кошторисних норм, цін та тарифів. Очікувана вартість закупівлі визначалася у чіткій відповідності та з дотриманням вимого відповідно до Наказу № 281, яким затверджено кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»; «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», що набрали чинності з 08.11.2021 р.
Вартість робіт та кошти на покриття інших витрат, які планувалися на об’єкті, визначалися на підставі положень чинного законодавств України, даних проекту, вихідних даних щодо здійснення реконструкції.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Керуючись нормами Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», нами Жовківською міською радою Львівського району Львівської області з метою з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, було розміщено огрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Жовківської міської ради за посиланням в мережі Інтернет https://zhovkva-rada.gov.ua/dijalnist-radi/derzhavni-zakupivli.html.
3. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме наявності необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника (зокрема тих, на які здійснено посилання в обґрунтуваннях у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю).
З огляду на вищенаведене вважаємо за необхідне повідомити наступне:
Згідно п.5 ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Відповідно до п.8 ч.6 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», повідомлення про намір укласти договір має містити, в тому числі, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. З огляду на вищенаведене повідомляємо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначає конкретного вичерпного переліку документів, які вважаються експертними чи технічними, а відтак надання нами експертного звіту є цілком достатнім підтвердженням по зазначеному пункту ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо надання експертного звіту у форматі Word – помилково було завантажено документ у даному форматі (експертний звіт у форматі pdf з підписами та печатками додаємо).
Щодо підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених п.5 ч.2 ст.40 – дане обґрунтування міститься у додатку до експертного звіту, що додається.
4. Надати обґрунтоване пояснення недотримання Замовником строку укладання договору за результатами переговорної процедури закупівлі, визначеного частиною сьомою статті 40 Закону.
Щодо даного питання повідомляємо наступне: У зв'язку з критичною необхідністю продовження робіт на об'єкті та реальною загрозою збоїв в технологічних процесах, проведених на даному об'єкті попередньо, які безпрецедентно наступили б у випадку припинення робіт (в тому числі не укладення договору на продовження робіт з тим самим Учасником), нами було прийняте рішення щодо скорочення термінів на укладення договору.
5. Надати обґрунтовану інформацію (з долученням відповідних підтверджуючих документів) на підставі яких нормативно-правових актів здійснено розрахунок договірної ціни за договором від 28.12.2021 №130 та обрахунок вартості виконаних робіт у актах виконаних робіт за вказаним договором:
Розрахунок договірної ціни за договором №130 ВІД 28.12.2021 та обрахунок вартості виконаних робіт у актах виконаних робіт за вказаним договором було здійснено на підставі Наказу № 281, яким затверджено кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»; «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», що набрали чинності з 08.11.2021 р.
6. та 7. Надати пояснення щодо підстав та причин не опублікування Додатку 1 та Додатку 2 до додаткової угоди від 29.12.2021 №1. Надати до моніторингу вищевказані додатки до додаткової угоди від 29.12.2021 №1.
Підстава не опублікування вищенаведених – технічна помилка. Додаємо додатки до пояснення.
8. Надати інформацію щодо продовження виконання робіт за договором від 28.12.2021 №130 у 2022 році (з врахуванням того, що додаткова угода від 29.12.2021 №1 діяла до 31.12.2021, а строк дії договору від 28.12.2021 №130 – до 31.05.2022).
З приводу цього питання повідомляємо наступне:
У зв’язку зі зміною обсягу фінансування на 2021 рік зміст Додаткової угоди №1 від 29.12.2021 р. було некоректно сформульовано, а саме було невірного заначено інформацію щодо ціни договору - зазначена сума у розмірі 2 945 921,92 грн та строки її дії до 31.12.2021 року.
Разом з тим повідомляємо, що фінансування у розмірі 2 945 921,92 грн передбачалася лише на 2021 рік, а решту коштів – відповідно на 2022 рік, а строк дії додаткової угоди повинен становити не менше строк дії основаного договору - до 31.05.2022 р.
З метою усунення вищенаведеного питання, зобов’язуємося внести відповідні зміни та опублікувати їх в системі закупівлі.


Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2022-02-17 14:05:00

Щодо зобов'язання усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель

У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-20-021473-c повідомляємо наступне:
Нами, Жовківською міською радою, було прийнято рішення щодо усунення порушень у встановленому законодавством порядку, а саме вжито заходи щодо розірвання укладеного за результатами проведеної переговорної процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, шляхом направлення письмового звернення до ТОВ «РОСАНА АРХБУДКОМ» щодо розірвання договору (копія додається).
Крім того, зобов’язуємось здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) колективу щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, вимог пункту 11 частини першої статті 10 та пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунення порушень за результатами висновку Держаудитслужби про проведення моніторингу закупівлі. Розірвання договору

2022-02-22 16:53:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 (в частині не оприлюднення відповідної інформації про закупівлю) та вимог частини сьомої статті 40 Закону (в частині порушення строків укладання договору про закупівлю))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 (в частині не оприлюднення відповідної інформації про закупівлю) та вимог частини сьомої статті 40 Закону (в частині порушення строків укладання договору про закупівлю)) • усунуто

Усунення порушень за результатами моніторингу шляхом розірвання договору

2022-04-08 15:21:57

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСАНА-АРХБУДКОМ"
#36761689
Переможець 6 739 990,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 19:24

Документи

20 грудня 2021 19:24
Електронний підпис
20 грудня 2021 19:24
Повідомлення-намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 19:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСАНА-АРХБУДКОМ"
#36761689
6 739 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2021 19:24
Електронний підпис
20 грудня 2021 19:24
Повідомлення-намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 16:46
Д.Угода №2.pdf укладений
22 лютого 2022 16:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:24
дод уг №1.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:24
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 17:09
130.pdf укладений
28 грудня 2021 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною обсягу фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 22 лютого 2022
Сума оплати за договором: 2 945 921,92
UAH (в тому числі ПДВ 490 986,98 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із рішенням Держаудитслужби після проведення моніторингу закупівлі