Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Очікувана вартість
266 400,00 UAH
UA-2021-12-20-017866-c 1b00d8b20cc548d4a02081c13bed249a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкадюк Юлія Андріївна

+380414135450 novogradKZPMSD@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новоград-Волинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38341562
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської, будинок 13
Контактна особа: Шкадюк Юлія Андріївна
+380414135450
novogradKZPMSD@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема – відсутність конкуренції з технічних причин. Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новоград-Волинської міської ради не має змоги з технічних причин здійснити процедуру закупівлі послуг телефонного зв’язку у іншого Учасника. Припинення надання зазначених послуг (навіть короткочасне) недопустиме та може призвести до негативних соціальних процесів, зокрема щодо дотримування таких організаційних вимог як забезпечення функціонування обслуговування пацієнтів лікарями в системі МІС та колл-центру нашого закладу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2021 16:42
Оскарження наміру укласти договір: 31 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Телекомунікаційні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Наталії Оржевської, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 грудня 2021 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2021 16:29
Обгрунтування.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВФ УКРАЇНА"
#14333937
Переможець 266 400,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 16:42

Документи

20 грудня 2021 16:41
Електронний підпис
20 грудня 2021 16:38
Протокол ВФ Україна.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 16:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВФ УКРАЇНА"
#14333937
266 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2021 16:41
Електронний підпис
20 грудня 2021 16:38
Протокол ВФ Україна.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 17:24
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 17:20
ДУ Водафон.PDF зміни до договору
02 січня 2023 17:19
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:55
Договір Водафон.PDF зміни до договору
04 січня 2022 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 157 939,89
UAH (в тому числі ПДВ 26 323,31 UAH)