Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПІЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40213972 |
Вебсайт: | https://pishanska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-10-13-24-04-03-2021/ |
Місцезнаходження: | 39701, Україна , Полтавська обл., Кременчуцький р-н, с. Піщане, вул. Київська, 104 |
Контактна особа: |
Олена Левченко +380536758308 otpischane@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2022 13:17 |
Очікувана вартість: | 2 235 676,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 356,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2021 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2021 15:52 |
ТД_мясо.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000062 ● 564822570fc5497fa6a5c53e56233d86
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2022 № 30-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 03 жовтня 2022 року № 30-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2021-12-20-016271-c від 20.12.2021 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-18 10:00:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «М'ясо (філе куряче охолоджене, яловичина охолоджена, четверть куряча охолоджена, свинина охолоджена)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-016271-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-18 15:51:05
Надання пояснень
Надання пояснень щодо моніторингу закупівлі за предметом «М'ясо (філе куряче охолоджене, яловичина охолоджена, четверть куряча охолоджена, свинина охолоджена)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-016271-c
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Замовник у визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі на електричну енергію (надалі – товару) керувався Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та Листом Мінекономрозвитку «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі», у якому зазначено «Оскільки оптимальне визначення очікуваної вартості закупівлі є передумовою ефективного планування, успішного проведення процедур закупівель та досягнення максимальної економії, зазначений Проект методики може використовуватись замовниками на власний розсуд як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі», «Разом з тим на даний час нормативно не врегульовано питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Тому, Замовник для оптимального визначення вартості закупівлі використовував інструменти, які зазначені в «проекті примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Мінекономрозвитку»:
1. Визначення потреби в закупівлі - здійснювалось на підставі аналізу фактичного використання для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
2. Аналіз ринку - на цьому етапі використовували як загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у т. ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель “ProZorro“ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані офіційних статистичних видань тощо). Водночас замовник під час збору інформації враховував, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, враховував інші можливі чинники, що впливають на ціну товару, як, наприклад, сезонні коливання цін на даний предмет закупівлі.
3. Проводився метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель. Як основа для встановлення очікуваної вартості використовувались ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) Замовника на закупівлю ідентичного/аналогічного товару, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель “Prozorro“, з урахуванням індексу інфляції. Як інформаційні джерела використовували: для індексу інфляції сайт Державної служби статистики України – http://www.ukrstat.gov.ua/(тобто закупівельні ціни попередніх закупівель приводили до поточного рівня цін шляхом застосування коефіцієнта індексації, розрахованого за допомогою калькулятора індексації на сайті Державної служби статистики України – http://www.ukrstat.gov.ua/. Базисним місяцем, який застосовувався для розрахунку коефіцієнта індексації, є місяць, наступний за місяцем укладання угоди у минулому періоді; коефіцієнт розраховували відносно місяця, що передує місяцю, у якому здійснюється розрахунок очікуваної вартості. Очікувану вартість на підставі закупівельних цін попередніх закупівель визначали за такою формулою: (ОВі = V х Цм.п. хki, де ОВі – очікувана вартістьна підставі закупівельних цін минулих періодів, V – обсяг товарів/послуг, щозакуповується, Цм.п. – ціна минулого періоду, Ki - коефіцієнт індексації).
4. Враховували розрахунок очікуваної вартості товару, щодо якого проводиться державне регулювання цін і тарифів - очікувана вартість закупівлі товару, щодо якого проводиться державне регулювання цін і тарифів (постанови, накази, інші нормативні правові акти органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу товару та затвердженої відповідним нормативно-правовим актом ціни (тарифу).
Отже, формування очікуваної вартості предмету закупівлі замовник сформував на підставі інформації щодо потреби на 2022рік та середньозваженої ціни на ринку станом на момент оголошення закупівлі, використовуючи вищезазначені інструменти, керуючись розробленим проектом примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Мінекономрозвитку.
Замовник у здійсненні публічної закупівлі керувався принципами, які визначені Законом України "Про публічні закупівлі"- максимальна економія і ефективність.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Постанови КМУ № 305 від 24.03.2021р. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Посилання на сторінку власного вебсайту https://osvitapotg.at.ua/index/zakupivli_za_derzhavni_koshti/0-25
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель замовником було прийнято рішення розірвати договір від 21.01.2022 № 19 з учасником ТОВ «БС-ФУД» шляхом укладення додаткової угоди, відповідна інформація буде оприлюднена на сайті Уповноваженого органу
2022-10-31 15:02:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини першої статті 4 Закону при відображенні закупівлі у річному плані)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини першої статті 4 Закону при відображенні закупівлі у річному плані) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2022-11-02 08:29:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2022 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД" |
2 233 655,60
UAH з ПДВ
|
2 233 655,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Охріменко Марія Леонідівна |
2 235 676,00
UAH з ПДВ
|
2 235 676,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД" #44371778 |
Переможець |
2 233 655,60
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2022 16:28
|
Додаткова угода №3 від 01.11.2022р..pdf | укладений |
01 листопада 2022 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2022 15:19
|
Додаткова угода №2 від 28.03.2022р..pdf | зміни до договору |
28 березня 2022 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 14:23
|
Додаткова угода №1 від 21.01.2022р..pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 14:12
|
Договір №19 від 21.01.2022р..pdf | укладений |
21 січня 2022 14:11
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
філе куряче охолоджене | 5500 | кілограми |
123,96
UAH з ПДВ
|
яловичина охолоджена | 5120 | кілограми |
246,48
UAH з ПДВ
|
четверть куряча охолоджена | 3800 | кілограми |
68,16
UAH з ПДВ
|
свинина охолоджена | 206 | кілограми |
149,95
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
філе куряче охолоджене | 5500 | кілограм |
123,96
UAH з ПДВ
|
яловичина охолоджена | 5120 | кілограм |
246,48
UAH з ПДВ
|
четверть куряча охолоджена | 3800 | кілограм |
68,16
UAH з ПДВ
|
свинина охолоджена | 206 | кілограм |
149,95
UAH з ПДВ
|