Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та містобудування Глухівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24022710 |
Місцезнаходження: | 41400, Україна , Сумська обл., Глухів, вул. Шевченка, 4 |
Контактна особа: |
Пархоменко Роман Сергійович +380544422356 roman.parkhomenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 11:49 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 09:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 09:31 |
Перелік змін до тендерної документації 1 | |
30 грудня 2021 09:31 |
Тендерна документація (зі змінами 1) |
30 грудня 2021 09:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 грудня 2021 09:31 |
Перелік змін до тендерної документації 1
|
|||
30 грудня 2021 09:31 |
Тендерна документація (зі змінами 1)
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000063 ● 96f953de63bf433ba8cc9587c976470d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2022 № 30-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 03 жовтня 2022 року № 30-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-12-20-015673-c від 20.12.2021 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-17 16:05:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з щоденного прибирання та підмітання вулиць» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-015673-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екосервіс20», за наявності таких обставин:
3.1. всупереч вимогам пункту 8 розділу V тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції не надав інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю);
3.2. учасник у складі своєї пропозиції надав (у якості аналогічного) Договір від 05.04.2021 № 3-2021 не у повному обсязі, а саме без додатків (локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, перелік об’єктів Замовника), які відповідно до пункту 11.8 цього договору є невід’ємною його частиною;
4. Станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасник ТОВ «Екосервіс20» всупереч вимогам Додатку № 2 до тендерної документації не надав гарантійний лист про те, що залучена до надання послуг техніка знаходиться в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг за предметом закупівлі (далі – Гарантійний лист).
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екосервіс20», а розміщено Повідомлення з вимогою про усунення зокрема такої невідповідності: «серед документів тендерної пропозиції відсутній Гарантійний лист», в той час коли таке Повідомлення розміщується не за відсутності документів, а лише при наявності невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією?
5. Чому Вами разом із Договором від 25.01.2022 № 2-2022 не оприлюднено додатки (протокол узгодження договірної ціни, перелік об’єктів Замовника, на яких надаються послуги), які є відповідно до пункту 11.8 цього договору є невід’ємною його частиною?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-19 15:24:40
Про надання пояснень по закупівлі
Надаємо пояснення у порядку поставлених питань:
1. Плановий розмір бюджетного призначення на фінансування житлово-комунального господарства на благоустрій міста та територій, що приєднались, на 2022 рік передбачено у розмірі 8881,7 тис. грн, що встановлено рішенням виконавчого комітету Глухівської міської ради від 18.11.2021 № 307 «Про схвалення проєкту бюджету Глухівської міської територіальної громади на 2022 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені на підставі фактичних потреб минулих років та обумовлюються вимогами Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991р. №1264-XII (із змінами і доповненнями), Закону України «Про відходи» від 05.03.1998р. №187/98-ВР (із змінами і доповненнями), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994р. №4004-XII (із змінами і доповненнями), Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами).
Очікувана вартість предмета закупівлі становить – 1 500 тис. грн (прибирання 5,6 млн м2 територій; поливання вулиць за допомогою техніки загальною площею 250 тис. м2).
Очікувану вартість визначено на підставі факту витрат 2021 року за ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць, що становить 1 152,7 тис.грн (щоденне прибирання 5,6 млн м2 територій), аналізу ринку послуг на поливання вулиць(аналогічних), Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://hlukhiv-rada.gov.ua/upravlinnya-zhitlovo-komunalnogo-gospodakstva/74-upravlinnya-zhitlovo-komunalnogo-gospodakstva/5650-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoji-vartosti-ta-abo-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya
3. Тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екосервіс20», не було відхилено за наявності таких обставин:
3.1. Інформація сформована та висвітлена на сайті майданчика закупівель «www.dzo.com.ua» у розділі «Реєстр пропозицій», у вкладці «пропозиція», а саме: «Інформація про субпідрядника: Не залучається», була врахована як інформація у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.
3.2. Учасник ТОВ «Екосервіс20» у складі своєї пропозиції надав (у якості аналогічного) Договір від 05.04.2021 № 3-2021 не у повному обсязі, а саме: не всі додатки. Проте у файлі «Досвід виконання аналогічних договорів.PDF» у Довідці Учасник зазначив ідентифікатор закупівлі у системі «Прозорро», у рамках якої був укладений та опублікований вищезазначений договір (отже є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель), та був переглянутий Уповноваженою особою на предмет додатків, яких не вистачало.
4. Уповноваженою особою не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екосервіс20», а розміщено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності (відсутність Гарантійного листа), у зв’язку з тим, що зазначений Гарантійний лист вбачається не як окремий документ, а як інформація, що є складовою «Інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» згідно вимог підпункту 1 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, яка надана у складі тендерної пропозиції Учасника з невідповідностями.
5. Повідомляємо, що додатки до Договору від 25.01.2022 № 2-2022, а саме: Протокол узгодження договірної ціни та Перелік об’єктів Замовника, було опубліковано у системі «Прозорро» окремо. Публікація зазначених додатків була реалізована через «зміни» у зв’язку з встановленим функціоналом майданчика «www.dzo.com.ua».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-20-015673-c від 24 жовтня 2022 року, зобов’язуємося врахувати виявлені порушення вимог пункту десятого частини першої статті 10 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та не допускати їх в подальшому. З метою усунення порушень вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, договір від 25.01.2022 № 2-2022 із ТОВ «Екосервіс20» було розірвано з 28.10.2022.
2022-10-28 14:03:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2022-10-31 08:56:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТПВ |
1 097 834,00
UAH з ПДВ
|
1 097 834,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Екосервіс20 |
1 288 358,00
UAH з ПДВ
|
1 149 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Житловий комунальний центр" Глухівської міської ради |
1 398 811,39
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТПВ #43734470 |
Відхилено |
1 097 834,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 16:17
|
|
ТОВ Екосервіс20 #43714653 |
Переможець |
1 149 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2022 10:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2022 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2022 13:38
|
Додаткова угода 2 | укладений |
28 жовтня 2022 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2022 15:12
|
Додатки 2 та 3 до Договору | зміни до договору |
19 жовтня 2022 13:56
|
Договір (оновлено) | зміни до договору |
19 жовтня 2022 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 11:33
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
25 січня 2022 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 10:56
|
Договір | укладений |
25 січня 2022 10:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з щоденного прибирання та підмітання вулиць | 1 | послуга |
1 149 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Публікація додатків до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з щоденного прибирання та підмітання вулиць | 1 | послуга |
1 089 297,00
UAH
|