Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво системи відеоконтролю в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Ягодин» Волинської митниці
Очікувана вартість
81 996 024,00 UAH
UA-2021-12-20-011410-c ● 8a9d4513422241b6b99b8196a477dab5
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна митна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г |
Контактна особа: |
Загородня Олена Володимирівна +380442472676 tender-dms@customs.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 14:42 |
Очікувана вартість: | 81 996 024,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 819 960,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕД. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов'язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, (далі – Положення), затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Банківські реквізити Державної митної служби України (Замовник): рахунок IBAN UA588201720355179002002101079 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 43115923. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення тендерної пропозиції обов’язково вказати: «Будівництво системи відеоконтролю в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Ягодин» Волинської митниці» код ДК 021:2015 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (45310000-3 Електромонтажні роботи) Розмір забезпечення тендерної пропозицій - 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. У сі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути поданий лист в довільній формі. Бенефіціар – Державна митна служба України; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601). Гарантія подається у форматі електронного документа: - гарантія має містити умови, визначені в пункті 26 розділу ІІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії згідно з цим пунктом тендерної документації; - гарантія подається у складі тендерної пропозиції у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту; - подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності банку та не знаходження його в стадії ліквідації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути подане у виді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених цим пунктом, перерахувати на рахунок Державної митної служби України кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю. Банківські реквізити Державної митної служби України (Замовник): рахунок IBAN UA588201720355179002002101079 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 43115923. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення виконання договору про закупівлю обов’язково вказати: «Будівництво системи відеоконтролю в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Ягодин» Волинської митниці» код ДК 021:2015 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (45310000-3 Електромонтажні роботи) Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: до 30.11.2022 включно. Бенефіціар – Державна митна служба України; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601). Гарантія подається у форматі електронного документа: - гарантія має містити умови, визначені в пункті 26 розділу ІІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії згідно з цим пунктом тендерної документації; - гарантія подається не пізніше дати укладення договору про закупівлю у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту; - подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються у разі невиконання або неналежно виконання Виконавцем умов договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до Державного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Код ДК 021:2015 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (45310000-3 Електромонтажні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво системи відеоконтролю в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Ягодин» Волинської митниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44332, Україна, Волинська область, Ковельський район, село Старовойтове, Міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Ягодин» Волинської митниці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2022
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються відповідно до Плану фінансування (Додаток № 3 до Договору) при наявностi вiдповiдних бюджетних коштiв на зазначеніi цiлi на розрахунковому рахунку Замовника. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника відповідно до рахунку, виставленого Підрядником. Кінцева оплата здійснюється Замовником за виконані Роботи у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, у тому числі завершення всіх пуско-налагоджувальних робіт, та підписання Сторонами кінцевого Акту приймання виконаних будівельних робіт на весь об’єм Робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на весь об’єм Робіт, передбачений цим Договором та проєктною документацією, отримання документу про готовність об’єкта до експлуатації та надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі (за настанням останньої події). Розрахунки за виконані Роботи здійснюються відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Кінцева оплата здійснюється Замовником за виконані Роботи у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, у тому числі завершення всіх пуско-налагоджувальних робіт, та підписання Сторонами кінцевого Акту приймання виконаних будівельних робіт на весь об’єм Робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на весь об’єм Робіт, передбачений цим Договором та проєктною документацією, отримання документу про готовність об’єкта до експлуатації та надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі (за настанням останньої події). Розрахунки за виконані Роботи здійснюються відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України. Джерелом фінансування є кошти загального фонду Державного бюджету України, КПКВ 3506010, КЕКВ 3122. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Посилання на відсутній додаток
Дата подання: 28 грудня 2021 15:02
Дата відповіді: 30 грудня 2021 10:58
Шановний Замовник!
Додатком 4 до Тендерної документації, наведено перелік кваліфікаційних критеріїв, відповідно до до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Підпунктом 4.2 до Додатку 4 наведені вимоги до працівників Учасника процедури закупівлі. Однак наступна вимога містить у собі протиріччя, а саме:
"Щодо працівників, що будуть залучені до пусконалагоджувальних робіт (не менше шести працівників):
лист (-и) (довідка, сертифікат, тощо) компанії-виробника (-ів) (або офіційного представництва виробника (-ів) в Україні) наступного обладнання: серверів, відеокамер та терміналів з функцією розпізнавання облич та відбитків пальців та програмного забезпечення, які пропонуються відповідно до Додатків 3 та 3.1 до тендерної документації, якими підтверджується, що працівники Учасника пройшли навчання та отримали відповідні знання для монтажу, пусконалагодження та налаштування зазначеного обладнання та програмного забезпечення зі збереженням гарантійних зобов’язань виробника."
У наведеному вище пункті, міститься посилання на Додаток 3 та 3.1 до Тендерної документації, однак Додаток 3 - це "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", а додаток 3.1 - взагалі відсутній.
Просимо Вас, усунути наведені вище невідповідності у тендерній документації. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни, а саме в Додатку 4 посилання на Додаток 3 та 3.1 до Тендерної документації буде замінено на Додаток 9
щодо нормативних документів розрахунку ціни тендерної пропозиції
Дата подання: 05 січня 2022 13:48
Дата відповіді: 06 січня 2022 10:35
У Додатку №8 "Розрахунок ціни пропозиції" вказано, що ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Згідно Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281, який набрав чинності 08.11.2021року, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 р. № 293 скасовано.
Згідно того ж наказу №281 затверджено КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Просимо уточнити відповідно до якого з нормативних документів, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 чи КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва", має бути розрахована ціна тендерної пропозиції Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»). В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Визначення предмету закупівлі
Дата подання: 06 січня 2022 18:02
Дата відповіді: 12 січня 2022 16:17
1. В тендерній документації визначений предмет закупівлі: Будівництво системи відеоконтролю в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Ягодин» Волинської митниці. При цьому в тексті Технічного завдання (Додаток №9, надалі скорочено – ТЗ) визначено, що в рамках цього тендеру будується не тільки система відеоконтролю, но і системи СКУД, Wi-Fi з інформаційними кіосками тощо в ПП «Ягодин», а також часткове створення базового компоненту ЦІП в будівлі Держмитслужби в м. Києві, у вигляді «пілоту дворівневої моделі функціонування ІПМІ шляхом взаємодії ЦІП та ІПКТ». Крім того по тексту ТЗ багато посилань на системи, що не входять до системи відеоконтролю і з якими повинна бути забезпечена її інтеграція (наприклад в п.2.7 ТЗ) в подальшому розглядаються як складові Системи (включені в проектну специфікацію) або суміжні системи (не включені в проєктну специфікацію)
Ми вважаємо, що це є введенням в оману можливих учасників цього тендеру, і просимо Замовника внести відповідні коригування предмету закупівлі та описів вимог до складу Системи і її необхідних інтеграцій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.22 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі”
22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до ч.10 ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
В межах цієї закупівлі опубліковано вид робіт, що є предметом закупівлі, які повністю охоплюються кодом ДК 021:2015 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (45310000-3 Електромонтажні роботи).
Предмет закупівлі охоплює основну систему, оскільки вся система загалом має значний перелік елементів. Повністю весь перелік робіт та елементів міститься у Додатку №9 до тендерної документації, який є також складовою тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, не вбачається підстав для внесення змін.
22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до ч.10 ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
В межах цієї закупівлі опубліковано вид робіт, що є предметом закупівлі, які повністю охоплюються кодом ДК 021:2015 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (45310000-3 Електромонтажні роботи).
Предмет закупівлі охоплює основну систему, оскільки вся система загалом має значний перелік елементів. Повністю весь перелік робіт та елементів міститься у Додатку №9 до тендерної документації, який є також складовою тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, не вбачається підстав для внесення змін.
Відсутність можливості подання альтернативного рішення
Дата подання: 06 січня 2022 18:05
Дата відповіді: 12 січня 2022 16:18
2. В наданому Технічному завданні в розділі Відомість обсягів робіт передбачається можливість подання тільки пропозиції, що базується на конкретному технічному рішенні, хоча надана :
Примітка: У разі використання посилань на конкретні торговельну марку, фірму, назву або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент"
Формально присутня, Технічні вимоги наведені в п. 4.2.3.- 4.2.6. дають можливість надати альтернативу лише окремим приладам, а не функціонування комплексу в цілому, що унеможливлює надання повноцінного альтернативному технічного рішення.
Дуже прикро, що це зроблено зумисто, щоб обмежити тільки вартістю комерційної пропозиції заздалегідь преференцированих виробників та обмежити дійсно можливість конкуренційних пропозицій потенційних учасників тендеру, тобто унеможливує подання альтернативного технічного рішення. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п.13.2. ПОРЯДКУ розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затверджених Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45:
13.2. Проектні рішення на стадіях проектування, які підлягають затвердженню, розробляються з максимальною деталізацією, необхідною для достовірного визначення кошторисної вартості будівництва, що дозволить реалізувати проект будівництва за цією вартістю.
Відповідно до п.15.3. ПОРЯДКУ розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затверджених Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45: 15.3. Вимоги щодо імпортного обладнання і креслення на обладнання індивідуального виготовлення проектувальнику надаються замовником до початку розроблення стадії Р, якщо інше не передбачено умовами договору підряду та/або завданням на проектування.
Розроблення проектно-конструкторської документації на обладнання і конструкції індивідуального виготовлення, включаючи нетипове та нестандартизоване обладнання, виконується виробником на підставі вихідних даних і технічного завдання, розробленого генпроектувальником. Розроблення проектно-конструкторської документації на вказане обладнання і конструкції може виконуватися генпроектувальником за окремим договором підряду.
Відповідно до п.4 ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275:
4. Розрахунок очікуваної вартості робіт.
Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Разом з тим у зв’язку з прийняттям наказу Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 втратив чинність.
Таким чином необхідно застосовувати кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказу Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281.
Відповідно до п.3.1. «Настанова з визначення вартості будівництва»:
3.1. Кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі
інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Відповідно до п.3.2. «Настанова з визначення вартості будівництва»:
3.2. Кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт,
вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Відповідно до п.3.9. «Настанова з визначення вартості будівництва»:
3.9. Інвесторська кошторисна документація, складена на стадії П (затверджувальна частина стадії РП), затверджена у складі проектної документації, повинна достовірно визначати кошторисну вартість об’єкта будівництва та давати можливість забезпечити реалізацію рішень, що відображені у проектній документації.
На стадії Р можуть уточнюватись окремі об’єктні та локальні кошториси (на види робіт, об’єми по яких не було можливості достовірно визначити (див. пункт 3.27 цієї Настанови)) та відомості ресурсів до них.
До інвесторської кошторисної документації додається пояснювальна записка, в якій наводяться показники, прийняті в інвесторській кошторисній документації.
Якщо кошторисна вартість будівництва визначається за одним локальним кошторисом - об’єктний кошторис, відомість ресурсів до об’єктного кошторису та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не складаються.
Якщо кошторисна вартість будівництва визначається за одним об’єктним кошторисом,відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва не складається.
У складі інвесторської кошторисної документації складаються відомості кошторисної вартості об’єкта будівництва та робіт з охорони довкілля (за необхідності).
Звертаємо вашу увагу, що замовником були включені технічні вимоги до тендерної документації у відповідності до проекту, який виготовлений згідно ДБН А.2.2-3-2014, згідно якого розділи проекту(П) необхідно подавати у складі та обсязі, достатньому для обґрунтування проектних рішень, визначення обсягів основних будівельних робіт, потреб в обладнанні, будівельних матеріалах та конструкціях, положень з організації будівництва, а також визначення кошторисної вартості будівництва.
Також звертаємо вашу увагу, що у Додатку №9 до тендерної документації зазначено, що Переможець торгів зобов’язується розробити проект стадії «Р» , де усі кількісні характеристики обладнання, програмного забезпечення та матеріалів уточнюються на етапі розробки проекту стадії «Р».
Таким чином замовник зобов’язаний враховувати номенклатуру певного обладнання, оскільки зазначене обладнання береться для проектування та стає складовою проекту, оскільки відтворює конкретні технічні рішення, береться для визначення вартості будівництва та визначення очікуваної вартості будівництва.
Враховуючи наведене замовник не вбачає обмеження конкуренції, оскільки всі учасники знаходяться у рівних умовах, однаково можуть ознайомитися з технічними вимогами для їх виконання.
Окремо звертаємо вашу увагу, що у Додатку №9 до тендерної документації зазначено “У разі використання посилань на конкретні торговельну марку, фірму, назву або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент"".
Таким чином учасники не обмежені у виборі обладнання, якщо таке обладнання відтворює необхідні технічні характеристики.
Відповідно до п.13.2. ПОРЯДКУ розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затверджених Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45:
13.2. Проектні рішення на стадіях проектування, які підлягають затвердженню, розробляються з максимальною деталізацією, необхідною для достовірного визначення кошторисної вартості будівництва, що дозволить реалізувати проект будівництва за цією вартістю.
Відповідно до п.15.3. ПОРЯДКУ розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затверджених Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45: 15.3. Вимоги щодо імпортного обладнання і креслення на обладнання індивідуального виготовлення проектувальнику надаються замовником до початку розроблення стадії Р, якщо інше не передбачено умовами договору підряду та/або завданням на проектування.
Розроблення проектно-конструкторської документації на обладнання і конструкції індивідуального виготовлення, включаючи нетипове та нестандартизоване обладнання, виконується виробником на підставі вихідних даних і технічного завдання, розробленого генпроектувальником. Розроблення проектно-конструкторської документації на вказане обладнання і конструкції може виконуватися генпроектувальником за окремим договором підряду.
Відповідно до п.4 ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275:
4. Розрахунок очікуваної вартості робіт.
Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Разом з тим у зв’язку з прийняттям наказу Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 втратив чинність.
Таким чином необхідно застосовувати кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказу Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281.
Відповідно до п.3.1. «Настанова з визначення вартості будівництва»:
3.1. Кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі
інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Відповідно до п.3.2. «Настанова з визначення вартості будівництва»:
3.2. Кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт,
вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Відповідно до п.3.9. «Настанова з визначення вартості будівництва»:
3.9. Інвесторська кошторисна документація, складена на стадії П (затверджувальна частина стадії РП), затверджена у складі проектної документації, повинна достовірно визначати кошторисну вартість об’єкта будівництва та давати можливість забезпечити реалізацію рішень, що відображені у проектній документації.
На стадії Р можуть уточнюватись окремі об’єктні та локальні кошториси (на види робіт, об’єми по яких не було можливості достовірно визначити (див. пункт 3.27 цієї Настанови)) та відомості ресурсів до них.
До інвесторської кошторисної документації додається пояснювальна записка, в якій наводяться показники, прийняті в інвесторській кошторисній документації.
Якщо кошторисна вартість будівництва визначається за одним локальним кошторисом - об’єктний кошторис, відомість ресурсів до об’єктного кошторису та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не складаються.
Якщо кошторисна вартість будівництва визначається за одним об’єктним кошторисом,відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва не складається.
У складі інвесторської кошторисної документації складаються відомості кошторисної вартості об’єкта будівництва та робіт з охорони довкілля (за необхідності).
Звертаємо вашу увагу, що замовником були включені технічні вимоги до тендерної документації у відповідності до проекту, який виготовлений згідно ДБН А.2.2-3-2014, згідно якого розділи проекту(П) необхідно подавати у складі та обсязі, достатньому для обґрунтування проектних рішень, визначення обсягів основних будівельних робіт, потреб в обладнанні, будівельних матеріалах та конструкціях, положень з організації будівництва, а також визначення кошторисної вартості будівництва.
Також звертаємо вашу увагу, що у Додатку №9 до тендерної документації зазначено, що Переможець торгів зобов’язується розробити проект стадії «Р» , де усі кількісні характеристики обладнання, програмного забезпечення та матеріалів уточнюються на етапі розробки проекту стадії «Р».
Таким чином замовник зобов’язаний враховувати номенклатуру певного обладнання, оскільки зазначене обладнання береться для проектування та стає складовою проекту, оскільки відтворює конкретні технічні рішення, береться для визначення вартості будівництва та визначення очікуваної вартості будівництва.
Враховуючи наведене замовник не вбачає обмеження конкуренції, оскільки всі учасники знаходяться у рівних умовах, однаково можуть ознайомитися з технічними вимогами для їх виконання.
Окремо звертаємо вашу увагу, що у Додатку №9 до тендерної документації зазначено “У разі використання посилань на конкретні торговельну марку, фірму, назву або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент"".
Таким чином учасники не обмежені у виборі обладнання, якщо таке обладнання відтворює необхідні технічні характеристики.
Технічні питання
Дата подання: 06 січня 2022 18:05
Дата відповіді: 12 січня 2022 16:19
4. В Завданні на проектування (Додаток №1 до Договору №46 від 03.11.2021 Номер тендерної процедури https://dozorro.org/tender/UA-2021-11-08-003096-c?_ref=search#tender) в п.15 була визначена необхідність розроблення індивідуальних технічних вимог з технічного захисту інформації, але в тендерній документації на впровадження зазначеного Проєкту відсутній відповідний документ. Крім того, запроектоване мережеве рішення на обладнанні п’яти різноманітних вендорів, з комбінованим розмежуванням доступу (для внутрішніх та «сторонніх» користувачів) на локальному рівні тощо, викликає невпевненість у його відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні. Просимо Замовника надати відсутній документ з індивідуальними технічними вимогами з технічного захисту інформації, а також включити відповідні вимоги до Технічного завдання (Додаток 9 до тендерної документації), в якому зазначити необхідність отримання сертифікату відповідності або позитивного експертного висновку щодо забезпечення впровадженого мережевих рішень за ймовірним рівнем гарантій Г-2 оцінки коректності їх реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація наведена у вашому зверненні не відповідає дійсності через наступне.
Додатковою угодою №1 від 01.12.2021 року до договору №46 від 03.11.2021 було внесені зміни в Завдання на проектування та пункт 15 викладено у новій редакції.
Додатковою угодою №1 від 01.12.2021 року до договору №46 від 03.11.2021 було внесені зміни в Завдання на проектування та пункт 15 викладено у новій редакції.
Технічне завдання
Дата подання: 06 січня 2022 18:06
Дата відповіді: 12 січня 2022 16:20
В тексті Технічного завдання багато разів зазначається вимога, щодо виявлення та інформування «про порушення встановлених заборон», а також звітності просимо визначити однозначний кінцевий перелік таких форм звітності, тривог, інцидентів та їх типів для користувачів на різних рівнях структури Системи.
Відповідь: Уважно розглянувши ваше звернення хочемо повідомити, що у Додатку №9 тендерної документації зазначено усі кількісні характеристики обладнання, програмного забезпечення та матеріалів, виявлення та інформування «про порушення встановлених заборон», звіти, тривоги, інциденти та їх типи для користувачів на різних рівнях структури Системи уточнюються на етапі розробки проекту стадії «Р».
Технічне питання
Дата подання: 06 січня 2022 18:07
Дата відповіді: 12 січня 2022 16:20
В Технічному завданні та наданій проектно-кошторисній документації передбачено впровадження відповідно 3-х (згідно ТЗ) або 6-ти (згідно Проєкту) комплектів інформаційних кіосків з визначеними характеристиками, але не визначено функціональне призначення цих комплектів, джерела контенту та зображення людино-машинного інтерфейсу взаємодії. Просимо Замовника внести відповідні уточнення, описи та креслення до ТЗ та Проєкту
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Технічному завданні та наданій проектно-кошторисній документації передбачено впровадження шести комплектів інформаційних кіосків з визначеними характеристиками. Повідомляємо, що функціональне призначення зазначених кіосків полягає у створені робочих місць для користувачів системи.
Разом з тим зазначене функціональне призначення не впливає на якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі , а отже не потребують внесення змін.
Разом з тим зазначене функціональне призначення не впливає на якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі , а отже не потребують внесення змін.
Технічне питання
Дата подання: 06 січня 2022 18:08
Дата відповіді: 12 січня 2022 16:21
В п.6.2.4. Підсистема моніторингу повинна складатися з наступних елементів:
наведений перелік обладнання яке підлягає моніторингу а саме:
6.2.4.1. Сервер управління локальними системами відеоконтролю міжнародних пунктів пропуску……
6.2.4.2. Моніторинговий сервер……
6.2.4.3. Керуючий сервер хмарної системи……
6.2.4.4. Cloud-комутатор…….
6.2.4.5. Маршрутизатор……..
6.2.4.6. Структурована кабельна мережа……
6.2.4.7. PoE Комутатор 8 портів…….
6.2.4.8. Телекомунікаційна шафа 19"…….
6.2.4.9. Джерело безперебійного живлення……..
6.2.4.10. Комплект акумуляторних батарей до джерела безперебійного живлення…..
6.2.4.11. Відеокамера оглядова для моніторингового приміщення……
6.2.4.12. Кабель волоконно-оптичний …….
6.2.4.13. Корпус пластиковий…..
6.2.4.14. Автоматичний вимикач…..
6.2.4.15. Робочі місця операторів
6.2.4.15.1. ПК робочого місця оператора
6.2.4.15.2. Монітор для робочого місця оператора
6.2.4.15.3. Комплект клавіатура+миша
6.2.4.15.4. Джерело безперебійного живлення типу 2
6.2.4.15.5. Мережевий фільтр
Можете пояснити яким чином необхідно забезпечити моніторинг наступних складових частин:
6.2.4.6. Структурована кабельна мережа……
6.2.4.8. Телекомунікаційна шафа 19"…….
6.2.4.10. Комплект акумуляторних батарей до джерела безперебійного живлення…..
6.2.4.12. Кабель волоконно-оптичний …….
6.2.4.13. Корпус пластиковий…..
6.2.4.14. Автоматичний вимикач…..
6.2.4.15.2. Монітор для робочого місця оператора
6.2.4.15.3. Комплект клавіатура+миша
6.2.4.15.5. Мережевий фільтр
Логічно було би уважно підготувати документи, а не копіювати бездумно цілі розділи. Просимо видалити ці елементи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши ваше звернення хочемо повідомити, що у Додатку №9 тендерної документації п.6.2.4. виглядає так «6.2.4. Підсистема моніторингу повинна складатися з наступних елементів:» . Цей пункт відноситься до переліку обладнання підсистеми моніторингу.
П.6.2. Склад обладнання та програмного забезпечення Моніторингового центру Держмитслужби (далі – Підсистема моніторингу), як складової частини ЦІП повинна будуватись за модульним принципом. Базовими модулями системи є:
- програмно-технічний комплекс відеоаналітики та ведення централізованої бази даних;
- програмно-апаратні засоби реалізації бізнес-логіки прикладної функціональності, які забезпечують функціональність автоматизованих робочих місць (множина певних функцій, виходячи із завдань і повноважень ролі фахівця при роботі із системою);
- допоміжні засоби.
Підсистема моніторингу виконує такі функції:
моніторинг за здійсненням митних процедур;
реалізацію заходів у сфері боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил; запобігання та протидію проявам корупції, хабарництва та інших службових зловживань у митній службі;
контролю за працездатністю компонентів інтеграції (несправність, збій, необґрунтоване виключення тощо);
оперативне реагування на інциденти у сфері митної справи.
Видалення якогось з елементів негативно вплине на функціювання підсистеми в цілому.
П.6.2. Склад обладнання та програмного забезпечення Моніторингового центру Держмитслужби (далі – Підсистема моніторингу), як складової частини ЦІП повинна будуватись за модульним принципом. Базовими модулями системи є:
- програмно-технічний комплекс відеоаналітики та ведення централізованої бази даних;
- програмно-апаратні засоби реалізації бізнес-логіки прикладної функціональності, які забезпечують функціональність автоматизованих робочих місць (множина певних функцій, виходячи із завдань і повноважень ролі фахівця при роботі із системою);
- допоміжні засоби.
Підсистема моніторингу виконує такі функції:
моніторинг за здійсненням митних процедур;
реалізацію заходів у сфері боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил; запобігання та протидію проявам корупції, хабарництва та інших службових зловживань у митній службі;
контролю за працездатністю компонентів інтеграції (несправність, збій, необґрунтоване виключення тощо);
оперативне реагування на інциденти у сфері митної справи.
Видалення якогось з елементів негативно вплине на функціювання підсистеми в цілому.
технічне питання
Дата подання: 06 січня 2022 18:09
Дата відповіді: 12 січня 2022 16:21
Пункт 6.2.5. Система контроля та управління доступом
який повністю повторює п.
4.2.5. Підсистема контроля та управління доступом
повинен входить до переліку обладнання для моніторингу?
а саме
6.2.4. Підсистема моніторингу повинна складатися з наступних елементів:
Виходячи з нумерації (Пункт 6.2.5) це окремий розділ який ні до чого не має відношення, так як дублюється.
Якщо це елементи для моніторингу прошу пояснити яким чином необхідно забезпечити моніторинг наступних складових частин
6.2.5.2. Акумулятор …..
6.2.5.4. Кнопка виходу безконтактна …..
6.2.5.5. Короб під кнопку виходу …..
6.2.5.6. Замок …..
6.2.5.7. Дотягувач ….
6.2.5.11. Монтажний комплект - 1шт,…..
Логічно було би уважно підготувати документи, а не копіювати бездумно цілі розділи. Просимо видалити ці елементи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши ваше звернення хочемо повідомити, що пункт 6.2.5 не дублює п.4.2.5 у Додатку №9 тендерної документації . Обладнання , яке перелічене в пункті 6.2.5 є окремою системою та відноситься до забезпечення контролю та управління доступом до обладнання Моніторингового центру Держмитслужби
Видалення якогось з елементів буде суперечити Додатку № 9 тендерної документації.
Видалення якогось з елементів буде суперечити Додатку № 9 тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-20-011410-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКСІКОР", Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 28 грудня 2021 17:15
Невідповідність у даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-12-20-011410-c - кінцевим строком подання тендерних пропозицій вказане 17 січня 2022 00:00.
Відповідно до пункту 4.1 розділу 4 Тендерної документації - кінцевим строком подання тендерних пропозицій вказане 15.01.2022 р.
Відтак, просимо усунути невідповідність у даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 4.1 розділу 4 Тендерної документації - кінцевим строком подання тендерних пропозицій вказане 15.01.2022 р.
Відтак, просимо усунути невідповідність у даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 грудня 2021 11:26
Зміни будуть внесені 30.12.2021
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
80 418 759,66
UAH з ПДВ
|
80 418 759,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕВРО" |
81 400 000,00
UAH з ПДВ
|
81 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІО НЕТВОРК" |
81 900 000,00
UAH з ПДВ
|
81 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
80 418 759,66
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 09:35
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2022 13:08 |
Кінець періоду оскарження: | 20 листопада 2022 00:00 |
Дата відміни: | 20 листопада 2022 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Скорочення видатків відповідно до довідки про зміни до кошторису на 2022 рік від 17.03.2022 №39 |
Документи:
09 листопада 2022 13:08
|
Електронний підпис |
09 листопада 2022 12:45
|
Протокольне рішення №5 |