Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого питного водопостачання
Очікувана вартість
2 646 840,00 UAH
UA-2021-12-20-010414-c 779135cf1b8f4485b0bfc0ab9d875445
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошева Олена Нельївна

+380487530042 cfkievskiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703015
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Корольова, 9
Контактна особа: Кошева Олена Нельївна
+380487530042
cfkievskiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно до ст.40 ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником; Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р. № 1682-ІІІ регулюється діяльність суб’єктів природних монополій у таких сферах: централізоване водопостачання та централізоване водовідведення. Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р. № 1682-ІІІ зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, у яких діють суб’єкти природних монополій, — національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Відповідно до інформації зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному вебсайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua), встановлено, що ТОВ "ІНФОКС" включено до зведеного переліку суб’єктів природних монополій на території Одеської області. Експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (Документальне підтвердження Замовника): Закон України Про природні монополії, Закон України Про Публічні закупівлі; Зведений реєстр природних монополій. Обгрунтування вартості закупівлі: Вартість закупівлі розрахована відповідно до фактичної потреби замовника та затверджених тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2021 14:02
Оскарження наміру укласти договір: 26 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
161000 м.куб
Послуги з централізованого питного водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65037, Україна, Одеська область, місто Одеса, Заклади освіти Київського району міста Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг СПОЖИВАЧ отримує рахунок за надані послуги водовідведення до 20 числа поточного місяця. Разом з рахунком надається Акт приймання-надання послуг водовідведення, який підписується представниками двох сторін. Згідно рахунку та Акта приймання-надання послуг СПОЖИВАЧ протягом 10 (десяти) банківських днів повинен провести оплату за надані ВОДОКАНАЛОМ послуги водовідведення. У разі неотримання рахунка на оплату в зазначений термін, рахунки направляються на адресу СПОЖИВАЧА поштою, відповідно до реквізитів, що вказуються СПОЖИВАЧЕМ у договорі, або вручається представникові СПОЖИВАЧА. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФОКС»
#26472133
Переможець 2 646 840,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 14:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 14:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФОКС»
#26472133
2 646 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 13:22
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 13:56
Додаткова угода _ 4 від 27.12.22 року до Договору _ 155_22в.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 13:54
Електронний підпис укладений
02 грудня 2022 11:35
Додаткова угода _ 3 від 01.12.22 року до Договору _ 155_22в.pdf зміни до договору
02 грудня 2022 11:33
Електронний підпис укладений
15 серпня 2022 09:58
Додаткова угода _ 2 від 15.08.22 року до Договору _ 155_22в.pdf зміни до договору
15 серпня 2022 09:54
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 14:28
Додаткова угода _ 1 від 20.01.22 року до Договору _ 155_22в.pdf зміни до договору
21 січня 2022 13:58
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:53
ДОГОВІР _ 150_22В від 31.12.2021 року.pdf укладений
31 грудня 2021 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 150/22в
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 150/22в
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 150/22в
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 150/22в
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 348 416,47
UAH (в тому числі ПДВ 224 736,08 UAH)