Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони адміністративної будівлі адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради та прилеглої території
Очікувана вартість
363 900,00 UAH
UA-2021-12-20-008814-b ● f73898e2266e4eb8887b30004047937a
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410576 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1 |
Контактна особа: |
Шарий Максим Олександрович 380509828125 centender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі:
1) адміністрацією двічі було проведено процедуру відкритих торгів із закупівлі зазначеного предмету закупівлі та тендер двічі було автоматично відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (закупівлі: UA-2021-11-09-004878-а; UA-2021-11-25-003139-b);
2) посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель - в системі публічних закупівель Prozorro: Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-09-004878-а; Звіт про результати проведення процедури UA-2021-11-09-004878-а, дата формування звіту: 25 листопада 2021 року; Реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-11-09-004878-а; Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-25-003139-b; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-25-003139-b, дата формування звіту: 13 грудня 2021 року; Реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-11-25-003139-b;
3) відповідно до п.1) ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, Замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Таким чином, наявні передбачені п.1) ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» підстави для проведення переговорної процедури закупівлі за вказаним предметом закупівлі.
1) адміністрацією двічі було проведено процедуру відкритих торгів із закупівлі зазначеного предмету закупівлі та тендер двічі було автоматично відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (закупівлі: UA-2021-11-09-004878-а; UA-2021-11-25-003139-b);
2) посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель - в системі публічних закупівель Prozorro: Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-09-004878-а; Звіт про результати проведення процедури UA-2021-11-09-004878-а, дата формування звіту: 25 листопада 2021 року; Реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-11-09-004878-а; Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-25-003139-b; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-25-003139-b, дата формування звіту: 13 грудня 2021 року; Реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-11-25-003139-b;
3) відповідно до п.1) ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, Замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Таким чином, наявні передбачені п.1) ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» підстави для проведення переговорної процедури закупівлі за вказаним предметом закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 16:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 31 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Закупівля послуг на 2022 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адміністративної будівлі адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Інженерна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг, згідно умов Договору та підписання Сторонами акту здачі - приймання наданих послуг (частини послуг) і отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані та прийняті Замовником послуги. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
20 грудня 2021 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" #31882287 |
Переможець |
363 000,00
UAH
|
20 грудня 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2022 14:20
|
Дод.уг. №1 к договору №378 ОХОРОНА.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2022 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:57
|
Договір 378.pdf | укладений |
31 грудня 2021 12:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Виконавця договору. |
Номер договору про закупівлю: | 378 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |