Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони адміністративної будівлі адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради та прилеглої території
Очікувана вартість
363 900,00 UAH
UA-2021-12-20-008814-b f73898e2266e4eb8887b30004047937a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарий Максим Олександрович

380509828125 centender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410576
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1
Контактна особа: Шарий Максим Олександрович
380509828125
centender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі:
1) адміністрацією двічі було проведено процедуру відкритих торгів із закупівлі зазначеного предмету закупівлі та тендер двічі було автоматично відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (закупівлі: UA-2021-11-09-004878-а; UA-2021-11-25-003139-b);
2) посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель - в системі публічних закупівель Prozorro: Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-09-004878-а; Звіт про результати проведення процедури UA-2021-11-09-004878-а, дата формування звіту: 25 листопада 2021 року; Реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-11-09-004878-а; Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-25-003139-b; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-25-003139-b, дата формування звіту: 13 грудня 2021 року; Реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-11-25-003139-b;
3) відповідно до п.1) ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, Замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Таким чином, наявні передбачені п.1) ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» підстави для проведення переговорної процедури закупівлі за вказаним предметом закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2021 16:44
Оскарження наміру укласти договір: 31 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Закупівля послуг на 2022 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адміністративної будівлі адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Інженерна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг, згідно умов Договору та підписання Сторонами акту здачі - приймання наданих послуг (частини послуг) і отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані та прийняті Замовником послуги. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

20 грудня 2021 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ"
#31882287
Переможець 363 000,00
UAH
20 грудня 2021 16:44

Документи

20 грудня 2021 16:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 16:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ"
#31882287
363 000,00
UAH
Документи

Документи

20 грудня 2021 16:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 15:58
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 14:20
Дод.уг. №1 к договору №378 ОХОРОНА.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 14:19
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:57
Договір 378.pdf укладений
31 грудня 2021 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця договору.
Номер договору про закупівлю: 378
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 363 000,00
UAH