Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт (реконструкція) власного приміщення ТВБВ №10015/0456 філії – Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк» в м. Ізмаїл, вул. Грушевського (Енгельса), буд. 4.)
Очікувана вартість
9 374 400,00 UAH
UA-2021-12-20-006040-c 6c037af00f734f20be9c4f4516ae55c0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оксана Чагарова

+380487297516 chaharovaop@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Одеське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09328601
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Базарна, 17
Контактна особа: Оксана Чагарова
+380487297516
chaharovaop@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2021 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2022 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2022 18:00
Очікувана вартість: 9 374 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,07%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронна банківська гарантія – повинна бути безвідкличною, безумовною, оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення умов, за яких надається право вимагати платіж відшкодувати на рахунок акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» в особі філії – Одеське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» у сумі забезпечення пропозиції, визначених у підпункті 11.3 пункту 11 цього розділу, та підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку, надається одночасно з поданням пропозиції
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 46872 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 2% (два) вартості договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт (реконструкція) власного приміщення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2098 метри квадратні
Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт (реконструкція) власного приміщення ТВБВ №10015/0456 філії – Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк» в м. Ізмаїл, вул. Грушевського (Енгельса), буд. 4.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68604, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Грушевського(Енгельса), буд 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник перераховує Підряднику авансовий платіж у розмірі 40 (сорок) % від загальної вартості Робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Договору. Аванс 5 Банківські 40
Виконання робіт Замовник перераховує Підряднику авансовий платіж у розмірі 40 (сорок) % від загальної вартості Робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів після повного використання Підрядником авансових коштів та отримання Актів приймання виконаних будівельних робіт. Аванс 5 Банківські 40
Виконання робіт Замовник перераховує решту суми у розмірі 20(двадцять) % по закінченню повного комплексу будівельних Робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт та Загального акту приймання – передачі Об’єкту на підставі виставленого Підрядником оригіналу рахунку-фактури. Пiсляоплата 5 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

електронна банківська гарантія – повинна бути безвідкличною, безумовною, оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення умов, за яких надається право вимагати платіж відшкодувати на рахунок акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» в особі філії – Одеське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» у сумі забезпечення пропозиції, визначених у підпункті 11.3 пункту 11 цього розділу, та підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку, надається одночасно з поданням пропозиції

Сума забезпечення: 46872 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Надання електронної банківської гарантії у сумі забезпечення пропозиції, підписанної ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта.
Вимоги до документу: Термін сплати грошових коштів банком-гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. Подання електронної банківської гарантії: Документ має бути підписаний ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладно EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав ЕЦП. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». - Розмір забезпечення пропозиції: 46 872,00 грн. (сорок шість тисяч вісімсот сімдесят дві гривні 00 коп.) - Строк дії забезпечення пропозиції 90 (дев’яносто) календарних днів, включаючи дату проведення аукціону. - До банківської гарантії додаються завірені банком копії наступних документів: ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). - Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. - Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню на відповідний рахунок Замовника. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 2% (два) вартості договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (застава грошей на депозитному рахунку) (за формою згідно з Додатком № 3 документації)
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем всіх умов договору про закупівлю, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом 3 банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 20 грудня 2021 12:53
Дата відповіді: 20 грудня 2021 13:34
Доброго дня! Від кого має бути надано лист-згоду на обробку персональних даних?
Відповідь: Учасники у складі пропозиції повинні завантажити документи у сканованому форматі PDF які підтвердять кваліфікаційні дані, а саме:
відповідно до п. 13.14. Лист про надання згоди на обробку, використання, поширення та доступу до персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», з метою забезпечення участі у процедурі торгів, цивільно-правових та господарських відносинах, обробка, використання, поширення та доступ до яких необхідно до вимог норм чинного законодавства.
Повторне уточнення
Дата подання: 20 грудня 2021 13:50
Дата відповіді: 20 грудня 2021 14:33
Дякуємо за наступну відповідь: "Учасники у складі пропозиції повинні завантажити документи у сканованому форматі PDF які підтвердять кваліфікаційні дані, а саме: відповідно до п. 13.14. Лист про надання згоди на обробку, використання, поширення та доступу до персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», з метою забезпечення участі у процедурі торгів, цивільно-правових та господарських відносинах, обробка, використання, поширення та доступ до яких необхідно до вимог норм чинного законодавства." Та при цьому, вона не є інформативною, та не несе роз'яснення щодо нашого питання. Повторно просимо уточнити: Від кого має бути надано лист-згоду на обробку персональних даних? Конкретизуйте будь ласка коло осіб - це керівник учасника чи керівник та ІТР працівнки чи всі працівники учасника? Якщо замовник повторно буде цитувати ДКТ, ми відразу будемо звертатися до ЦА як до органу оскарження
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», надають Учасники торгів - юридичні та фізичні ососби, які будуть приймати участь в процедурі торгів та можливих подальших цивільно-правових та господарських відносинах із Замовником торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2022 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРБОЛІТ К" 9 298 583,02
UAH з ПДВ
9 298 583,02
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 січня 2022 10:47
Електронний підпис
13 січня 2022 10:40
Електронний підпис
13 січня 2022 10:37
Доверен суровцева.pdf
13 січня 2022 10:37
220014_DKBO_Гарантія_ЮС.pdf
13 січня 2022 10:37
Лист арифм. помилки.PDF
13 січня 2022 10:37
ДОВЕРН-ТЬ ЗАХАРЧУК.pdf
13 січня 2022 10:37
Банк ліцензія.pdf
13 січня 2022 10:37
109.imd
13 січня 2022 10:37
Статут.PDF
13 січня 2022 10:37
Охорона праці.pdf
13 січня 2022 10:37
Довідка.pdf.p7s
13 січня 2022 10:37
Договірна ціна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРБОЛІТ К"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРБОЛІТ К"
#41586722
Переможець 9 298 583,02
UAH з ПДВ
31 січня 2022 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2022 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРБОЛІТ К"
#41586722
9 298 583,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №4 від 28.02.2023_публік.pdf зміни до договору
02 березня 2023 11:41
Інформація про зміну умов договору (будівництво Ізмаїл) 02.03.2023.pdf зміни до договору
02 березня 2023 11:41
Інформація про зміну умов договору по Ізмаїл від 30112022.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 12:54
Дод.угода №3 від 30 11 2022 р публ.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 12:54
Інформація про зміну умов договору по Ізмаїл від 03 08 2022.pdf зміни до договору
03 серпня 2022 17:02
Дод.угода№2 від 03 08 2022.pdf зміни до договору
03 серпня 2022 17:02
Дод. угода 1 від 11.02.2022 публ.pdf зміни до договору
11 лютого 2022 15:37
Договір 1002_КР від 10.02.2022_публ..pdf укладений
10 лютого 2022 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до розділу 14 «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» до Договору, а саме: зміна розрахункового рахунку ТОВ "АРБОЛІТ К"
Номер договору про закупівлю: 1002/КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4.3 Договору, у зв'язку з виникненням обставин непереборної сили, а саме-воєнною агресією Російської Федерації, викласти п. 4.1. Договору в наступній редакції: "Підрядник зобов'язаний розпочати отримання необхідних дозвільних документів та виконання Робіт зі сторони дворового фасаду протягом 3(трьох) робочих днів з дня отримання Підрядником авансового платежу від Замовника, зг. п.3.1. Договору. Загальний строк виконання Робіт, що є предметом Договору, становить 320 календарних днів з моменту отримання Підрядником авансового платежу від Замовниказгідно п.3.2.1 Договору."
Номер договору про закупівлю: 1002/КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4.3 Договору, у зв'язку з виникненням обставин непереборної сили, а саме-воєнною агресією Російської Федерації, викласти п. 4.1. Договору в наступній редакції: "Підрядник зобов'язаний розпочати отримання необхідних дозвільних документів та виконання Робіт зі сторони дворового фасаду протягом 3(трьох) робочих днів з дня отримання Підрядником авансового платежу від Замовника, зг. п.3.1. Договору. Загальний строк виконання Робіт, що є предметом Договору, становить 410 календарних днів з моменту отримання Підрядником авансового платежу від Замовниказгідно п.3.2.1 Договору."
Номер договору про закупівлю: 1002/КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено строк виконання робіт, внесені зміни в календарний план-графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1002/КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML