Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво спортивного комплексу Комунального закладу «Одеська спеціальна школа № 93 Одеської обласної ради» за адресою Одеська область, м. Одеса, Малиновський район, вул. Героїв Крут, 25А»
«Construction of the sports complex of the Municipal Institution" Odessa Special School № 93 of the Odessa Regional Council» at the address Odessa region, Odessa, Malinovsky district, st. Heroiv Krut, 25A»
«Construction of the sports complex of the Municipal Institution" Odessa Special School № 93 of the Odessa Regional Council» at the address Odessa region, Odessa, Malinovsky district, st. Heroiv Krut, 25A»
Очікувана вартість
178 626 248,00 UAH
UA-2021-12-20-004204-a ● 26b0f02908984c2cb2ae7293255ea846
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65012, Україна , Одеська область обл., Одеса, вулиця Канатна, будинок 83 |
Контактна особа: |
Копач Людмила Валеріївна 80487148508 lkopach@odessa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Людмила +380679044856 lkopach@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Capital Construction and Roads of the Odessa Regional State Administration. |
National ID: | 41485381 |
Contact point: |
Kopach Lyudmila Valeriyivna 80487148508 lkopach@odessa.gov.ua |
Additional contacts: |
Lyudmila +380679044856 lkopach@odessa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 178 626 248,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 893 131,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відповідно до умов тендерної документації (п.2 розділ 3 тендерної документації) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 893130 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відповідно до умов тендерної документації |
Publication date: | 20 грудня 2021 16:52 |
Enquiries until: | 28 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 лютого 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 178 626 248 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 893 131 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)): 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування та чинного законодавства. 2. Очікувана вартість предмета закупівлі: 178 626 248,00 грн. з ПДВ. 3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та становить 178 626 248,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення та експертному звіту (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за проєктом: «Будівництво спортивного комплексу Комунального закладу «Одеська спеціальна школа № 93 Одеської обласної ради» за адресою Одеська область, м. Одеса, Малиновський район, вул. Героїв Крут, 25А» Товариства з обмеженою відповідальністю «Гіпроград Плюс» від 24.11.2021 № ЕК-4259/07-21. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі використовується сума зведеного кошторисного розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» та без урахування коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. 4. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі: «Будівництво спортивного комплексу Комунального закладу «Одеська спеціальна школа № 93 Одеської обласної ради» за адресою Одеська область, м. Одеса, Малиновський район, вул. Героїв Крут, 25А» за кодом ДК 021:2015 : 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи, відповідно до бюджетних зобов’язаннь ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів, кошторису Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації на 2021 рік та на 2022 рік. Джерело фінансування закупівлі: інші (обласний бюджет).
Розгорнути
Згорнути
BACKGROUND TECHNICAL AND QUALITATIVE CHARACTERISTICS OF THE PROCUREMENT, AMOUNT OF PROCUREMENT, THE EXPECTED VALUE OF THE PURCHASE (in accordance with paragraph 41 of CMU from 11.10.2016 number 710 "On the effective use of public funds" (as amended)): 1. Justification of technical and quality characteristics of the object Procurement: Technical and qualitative characteristics of the subject of procurement are determined in accordance with the needs of the customer and taking into account the requirements of regulatory documents in the field of application and current legislation. 2. Expected value of the subject of procurement: UAH 178,626,248.00. with VAT. 3. Justification of the expected value of the subject of procurement: The expected value of the subject of procurement is calculated in accordance with the budget norms of Ukraine "Guidelines for determining the cost of construction" and "Guidelines for determining the cost of design, research, survey and examination of project documentation for construction" territories of Ukraine from 01.11.2021 № 281 and amounts to UAH 178,626,248.00. on VAT, which corresponds to the size of the budget and the expert report (positive) on the consideration of project documentation for construction on the project: "Construction of a sports complex of the Municipal Institution" Odessa Special School № 93 Odessa Regional Council "at Odessa region , street Heroiv Krut, 25A ”of the Limited Liability Company“ Giprograd Plus ”dated 24.11.2021 № ЕК-4259 / 07-21.In determining the expected value of the subject of procurement, the amount of the consolidated estimate of the value of the construction object is used, except for the amount of Chapter 10 "Customer Service Maintenance and Engineering Services", Chapter 12 "Design, Exploration, Examination and Author's Supervision" and excluding coverage the risk of all participants in the construction of the consolidated estimate of the value of the construction object, including VAT. 4. The amount of budgetary purpose for the subject of procurement: "Construction of a sports complex of the Municipal Institution" Odessa Special School № 93 of the Odessa Regional Council "at the address Odessa region, Odessa, Odessa, Malinovsky district, st. Heroiv Krut, 25A ”under the code DK 021: 2015: 45300000-0 - Construction and installation works, in accordance with the budget commitments of Art. 48 of the Budget Code of Ukraine exclusively within the relevant actual receipts of budget funds, estimates of the Department of Capital Construction and Roads of the Odessa Regional State Administration for 2021 and 2022. Source of procurement financing: others (regional budget).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво спортивного комплексу Комунального закладу «Одеська спеціальна школа № 93 Одеської обласної ради» за адресою Одеська область, м. Одеса, Малиновський район, вул. Героїв Крут, 25А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська область, Одеса, Героїв Крут, 25А
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
«Construction of the sports complex of the Municipal Institution" Odessa Special School № 93 of the Odessa Regional Council» at the address Odessa region, Odessa, Malinovsky district, st. Heroiv Krut, 25A»
CPV: 45300000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2022 09:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2022 09:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
26 січня 2022 09:56 |
Тендерна документація - нова редакція.docx | |
26 січня 2022 09:56 |
ТД (титул).PDF | |
19 січня 2022 10:19 |
Оголошення (ANNOUNCEMENT ) - нова редакція.docx | |
19 січня 2022 10:19 |
Оголошення (ANNOUNCEMENT ) - нова редакція.PDF | |
20 грудня 2021 16:49 |
Додаток 3 (проєкт договору).docx | |
20 грудня 2021 16:49 |
Додаток 2 (Тех.завдання).rtf |
26 січня 2022 09:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 січня 2022 09:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
26 січня 2022 09:56 |
Тендерна документація - нова редакція.docx
|
||||||
26 січня 2022 09:56 |
ТД (титул).PDF
|
||||||
19 січня 2022 10:19 |
Оголошення (ANNOUNCEMENT ) - нова редакція.docx
|
||||||
19 січня 2022 10:19 |
Оголошення (ANNOUNCEMENT ) - нова редакція.PDF
|
||||||
20 грудня 2021 16:49 |
Додаток 3 (проєкт договору).docx
|
||||||
20 грудня 2021 16:49 |
Додаток 2 (Тех.завдання).rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проектна документація
Дата подання: 20 січня 2022 12:19
Дата відповіді: 20 січня 2022 13:54
Для визначення більш точної ціни пропозиції по даному обєкту, просимо надати можливість ознайомитись з проектною документацією.
Відповідь: Шановний Учасник! У зв’язку з великим об’ємом проєктно-кошторисної документації та на виконання вимог авторського права, оприлюднення повної проєктно-кошторисної документації не є можливим. Виможете ознайомитись з проєктно-кошторисною документацію за адресою місцезнаходження Замовника торгів у будь-який зручних для вас робочий час, попередньо узгодивши його із Замовником.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-20-004204-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОДЕСАКОМУНЕКОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:34995861
Дата подання: 25 січня 2022 17:23
Тендерна докуменція
Уважно вивчивши проєктно-кошторисну документацію та технічне завдання по предмету закупівлі: «Будівництво спортивного комплексу Комунального закладу «Одеська спеціальна школа № 93 Одеської обласної ради» за адресою Одеська область, м. Одеса, Малиновський район, вул. Героїв Крут, 25А», дійшли висновку, що для виконання вищевказаних робіт обов’язкова наявність вказаних працівників в тендерній документації недостатня. Виходячи з цього вимагаємо внести зміни в Розділ №2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та розширити кількість обов’язкових працівників, щодо таких професій як слюсар-сантехнік (не менше двох працівників), монтажник гіпсокартонних конструкцій (не менше двох працівників), столяр (не менше одного працівника), та підтвердити кваліфікацію таких працівників шляхом надання документів про підвищення кваліфікації, а саме – свідоцтво (посвідчення) або диплом.
Необхідність систематичного перебування працівників Підрядника під час виконання робіт на об’єкті Замовника обумовлює застосування посилених вимог щодо дотримання заходів, спрямованих на протидію поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS–CoV-2. Враховуючи ситуацію, яка склалася на території України, підвищення рівня захворюваності згідно офіційної статистики, з метою запобігання поширення вказаної хвороби, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, встановивши, що учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат, який підтверджує що система учасника протидії COVID-19 відповідає вимогам стандарту SIC.Covid-Free:2020, чинний на момент подачі пропозиції.
У зв’язку з соціальною важливістю об’єкта будівництва (школа), який передбачає тривале одночасне перебування значної кількості осіб, та відповідальністю Підрядників за здоров’я та безпеку своїх працівників, а також тих, на кого впливає їх діяльність, враховуючи необхідність дотримання безпечних умов праці, задоволення вимог замовника щодо належного рівня якості у сфері будівництва, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, встановивши, що учасник у складі пропозиції повинен надати:
- сертифікат, який підтверджує, що система менеджменту якості стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та є чинним на момент подання пропозиції;
- сертифікат, який підтверджує, що система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 та є чинним на момент подання пропозиції.
Вимоги (положення), зазначені у вказаних вище стандартах, відповідають чинному законодавству України та призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру.
Вищевказані вимоги не є дискримінаційними.
Розгорнути
Згорнути
Необхідність систематичного перебування працівників Підрядника під час виконання робіт на об’єкті Замовника обумовлює застосування посилених вимог щодо дотримання заходів, спрямованих на протидію поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS–CoV-2. Враховуючи ситуацію, яка склалася на території України, підвищення рівня захворюваності згідно офіційної статистики, з метою запобігання поширення вказаної хвороби, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, встановивши, що учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат, який підтверджує що система учасника протидії COVID-19 відповідає вимогам стандарту SIC.Covid-Free:2020, чинний на момент подачі пропозиції.
У зв’язку з соціальною важливістю об’єкта будівництва (школа), який передбачає тривале одночасне перебування значної кількості осіб, та відповідальністю Підрядників за здоров’я та безпеку своїх працівників, а також тих, на кого впливає їх діяльність, враховуючи необхідність дотримання безпечних умов праці, задоволення вимог замовника щодо належного рівня якості у сфері будівництва, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, встановивши, що учасник у складі пропозиції повинен надати:
- сертифікат, який підтверджує, що система менеджменту якості стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та є чинним на момент подання пропозиції;
- сертифікат, який підтверджує, що система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 та є чинним на момент подання пропозиції.
Вимоги (положення), зазначені у вказаних вище стандартах, відповідають чинному законодавству України та призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру.
Вищевказані вимоги не є дискримінаційними.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2022 09:43
Шановний Учаснику! Ваша вимога прийнята до уваги та будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 лютого 2022
UA-2021-12-20-004204-a●26b0f02908984c2cb2ae7293255ea846
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65012, Україна, Одеська область обл., Одеса, вулиця Канатна, будинок 83 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ОДЕСАКОМУНЕКОЛОГІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖ-СТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖ-СТРОЙ" |
178 611 200,00
UAH з ПДВ
|
178 611 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
09 лютого 2022 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій