Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бараші сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04347628 |
Місцезнаходження: | 11255, Україна , Житомирська обл., село Бараші, с.Бараші вул.Героїв Майдану,10 |
Контактна особа: |
Якимчук Віктор Володимирович +380986675037 rada11255@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2022 12:18 |
Очікувана вартість: | 1 360 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 608,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного Договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 7 календарних днів з дня надання акта з урахуванням вимог даного Договору. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2021 12:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2021 12:47 |
Новий Документ Microsoft Office Word.docx | |
20 грудня 2021 12:47 |
2 ТИЖНЕВЕ МЕНЮ.xlsx | |
20 грудня 2021 12:47 |
ТД_ПОСЛУГИ_ХАРЧУВАННЯ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-14-000076 ● 760d017baea84b34808741425b5da7cb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.01.2022
№ 14
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.01.2022 № 14.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-12-20-004192-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-17 10:14:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з організації харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-004192-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
1. Аналізом інформації, розміщеній в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Барашівської сільської ради (далі - Замовник) не відповідає вимогам Закону, а саме, в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону:
- підпункт 4.3 пункту 4 розділу VІ та Додаток № 2 тендерної документації (пункт 7 Додатку № 1 до проєкту договору) Замовника містить умови щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю з урахуванням норм Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність;
- пункт 1.1 Додатку № 1 та Додаток № 2 тендерної документації (пункт 6.3.4 проєкту договору) містить умови щодо дотримання учасниками норм законодавства України щодо харчування у загальноосвітніх навчальних закладах, зокрема, Постанови Кабінету міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 (зі змінами) «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність;
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Враховуючи викладене, просимо пояснити, чому тендерна документація не відповідає вимогам Закону?
2. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Войцехівський Олег Валерійович на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-18 14:51:46
Пояснення
1. На час створення тендерної документації Замовнику не було відомо про втрату чинності Постанови Кабінету міністрів України від 22.11.2004 року №1591 (зі змінами) «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих оздоровлення та відпочинку» та ЗУ «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони».
2. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі вираховується виходячи з кількості учнів, що мають право на пільгове харчування помножену на кількість навчальних днів у році та перемножену на вартість дітодня.
3. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Войцехівський Олег Валерійович не було встановлено фактів формальних (несуттєвих) помилок.
Виходячи із зазначеного Замовник прийме рішення про скасування процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
2022-01-26 09:42:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
2022-01-28 08:59:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2022 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОЙЦЕХІВСЬКИЙ ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
1 351 080,00
UAH з ПДВ
|
1 351 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЮЗБАШЯН НЕДДА ХРИСТОЇВНА" |
1 355 940,00
UAH з ПДВ
|
1 355 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВОЙЦЕХІВСЬКИЙ ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3156125512 |
Рішення скасоване |
1 351 080,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 15:43
|
ФОП "ВОЙЦЕХІВСЬКИЙ ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3156125512 |
Очікує рішення |
1 351 080,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 15:43
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 16:31 |
Кінець періоду оскарження: | 29 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 18 січня 2022 16:31 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. |
18 січня 2022 16:29
|
Електронний підпис |
18 січня 2022 15:52
|
протокол |