Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція спортивної зали Ройлянського закладу загальної середньої світи І-ІІІ ступенів Успенівської сільської ради за адресою:Одеська область, Білгород-Дністровський район, с.Ройлянка, вул.Центральна, 35 (Коригування)"
Очікувана вартість
9 749 183,00 UAH
UA-2021-12-20-004133-a 9ac79b70d3a84e328963b0c78bfd0322
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрова Маргарита Василівна

+380963050176 osvita_uspenivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту
Код ЄДРПОУ: 43917705
Місцезнаходження: 68242, Україна , Одеська обл., Успенівка, вул. Кишинівська, 73,
Контактна особа: Петрова Маргарита Василівна
+380963050176
osvita_uspenivka@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Пункт закону Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю. Обгрунтування Рішенням сесії Саратської районної ради Одеської області від16 листопада 2020 року № 651 – VII «Про безоплатну передачу майна із спільної власності територіальних громад сіл, селища Саратського району у комунальну власність територіальним громадам сіл Саратського району» Ройлянську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Саратської районної ради Одеської області, код ЄДРПОУ 25814525, що розташована за адресою: 68240, Одеська область, Саратський район, село Ройлянка, вулиця Центральна, 35, разом з майновим комплексом (будівлі, споруди, рухоме майно) передано безоплатно із спільної власності територіальних громад сіл, селища Саратського району у комунальну власність територіальної громади села Ройлянка. У зв’язку з утворенням Успенівської сільської територіальної громади, до складу якої увійшло і село Ройлянка, було прийнято рішення Успенівської сільської ради від 24 грудня 2020 року № 34-VII «Про безоплатне прийняття юридичних осіб та майна із спільної власності територіальних громад сіл, селища Саратського району у комунальну власність територіальної громади села Успенівка» (п.п 1.8 ) та п 3 даного рішення затверджений Акт приймання-передачі даного навчального закладу. Після прийняття у комунальну власність закладу було прийняте рішення Успенівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області від 11 січня 2021 року № 42-VIII «Про зміну найменування Ройлянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Саратської районної ради Одеської області та затвердження Статуту у новій редакції». Даним рішенням найменування Ройлянського загальноосвітнього закладу І-ІІІ ступенів Саратської районної ради Одеської області змінено на Ройлянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Білгород-Дністровського району Одеської області (далі Заклад), у відповідності до Закону України «Про освіту» та Закону України «Про повну загальну середню освіту». Після зміни найменування Заклад пройшов реєстрацію, про що свідчить Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 21.01.2021 року № 516845024492. Майно передано в оперативне управління Закладу (Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 28.04.2021 року, індексний номер витягу: 254851267, реєстраційний номер: 1201125851245, номер запису про інше речове право: 19536937). Органом управління закладу, до передачі його в громаду, був відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Саратської районної державної адміністрації Одеської області (код ЄДРПОУ 40939181). Даний відділ був і замовником за робочим проектом «Реконструкція спортивної зали Ройлянської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Одеська область, Саратський район, с. Ройлянка, вул. Центральна, 35» Реконструкція спортивної зали Ройлянського ЗЗСО І-ІІІ ступенів відбувалась у 2019 року. У 2021 проведено коригування робочого проекту та змінена його назва: «Реконструкція спортивної зали Ройлянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Успенівської сільської ради за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Ройлянка, вул.Центральна, 35 (Коригування)». Проведена експертиза проектно-кошторисної документації ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) № 16-1482/01-21 від 10.12.2021 р.). Постала необхідність закінчення будівельних робіт на об’єкті та введенню його в експлуатацію. Рішенням сесії Успенівської сільської ради від 24.11.2021 року № 282-VIII «Про визначення замовником на виконання робіт відповідно до робочого проекту «Реконструкція спортивної зали Ройлянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Успенівської сільської ради за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с.Ройлянка, вул. Центральна, 35 (Коригування)» замовником на закінчення виконання робіт визначений Відділ освіти, культури, молоді та спорту Успенівської сільської ради (код ЄДРПОУ 43917705). Станом на 10.12.2021 р. кошторисна вартість завершальних будівельних робіт в поточних цінах складає 9749,183 тис. грн. (Дев’ять млн. сімсот сорок дев’ять тис. сто вісімдесят три грн). Згідно ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстави, що визначена п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Відповідно до даної норми Закону закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», що дозволить: - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - Дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт. Отже, відділ освіти,культури, молоді та спорту Успенівської сільської ради, як Замовник торгів, як виняток на підставі п.5 ч.2 ст. 40 Закону, має право закупити додаткові роботи якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Відповідно до частини 7 статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2021 15:14
Оскарження наміру укласти договір: 01 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
"Реконструкція спортивної зали Ройлянського закладу загальної середньої світи І-ІІІ ступенів Успенівської сільської ради за адресою:Одеська область, Білгород-Дністровський район, с.Ройлянка, вул.Центральна, 35 (Коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68242, Україна, Одеська область, с.Успенівка,, вул.Кишинівська,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

20 грудня 2021 16:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-04-000015 ● 3cc0553c76c54226beb6370c70a38435
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2022 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.01.2022 Одеса № 1

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.01.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 04.01.2022.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.01.2022 № 1

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення

11 UA-2021-12-20-004133-a 20.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону; За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу № 1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0012/2022/пр
Дата публікації: 16 лютого 2022
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: б/н
Дата відкриття провадження: 16 лютого 2022

Документи:

16 лютого 2022 16:11
Електронний підпис
16 лютого 2022 11:42
Електронний підпис
Номер протоколу: 15-0013/2022/пр
Дата публікації: 16 лютого 2022
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: № 3/513/137/22
Дата відкриття провадження: 17 березня 2022

Документи:

25 квітня 2022 13:25
Електронний підпис
16 лютого 2022 11:42
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФОРВАТЕР-СВ"
#37232320
Переможець 9 749 183,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 15:14

Документи

21 грудня 2021 15:14
Електронний підпис
21 грудня 2021 14:41
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2021 15:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФОРВАТЕР-СВ"
#37232320
9 749 183,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2021 15:14
Електронний підпис
21 грудня 2021 14:41
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2023 09:31
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
21 березня 2023 15:29
Електронний підпис укладений
07 березня 2023 11:11
Додаткова угода _ 3.pdf зміни до договору
07 березня 2023 11:07
3 зміни до договору
07 березня 2023 11:07
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 10:30
2.pdf зміни до договору
23 січня 2023 10:29
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 10:21
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:22
3 зміни до договору
04 січня 2022 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ППідготовка об'єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору №1 від 04.01.2022 року. Зменшення ціни до договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести відповідні зміни до договору, а саме зміною банківськіх реквізитів "Замовника"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML