Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Клеванський професійний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02547205 |
Місцезнаходження: | 35311, Україна , Рівненська обл., смт. Клевань, вул. Б. Хмельницького, 89 |
Контактна особа: |
Віктор Мініч +380973569391 vctormnch@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2022 10:27 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 11:43 |
Очікувана вартість: | 1 625 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 10 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства розрахунки за поставлений Товар здійснюються на протязі 30-ти робочих днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2021 10:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2021 10:30 |
ТД 2020 3 (1).docx | |
20 грудня 2021 10:30 |
Додаток 1 2021 (1) (1).docx | |
20 грудня 2021 10:30 |
Додаток 2 (2) (1).docx | |
20 грудня 2021 10:30 |
Додаток3 ст 17 (1).docx | |
20 грудня 2021 10:30 |
Додаток 4 2021 (2) (1).docx | |
20 грудня 2021 10:30 |
Додаток 5 2021 (1).docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 02 лютого 2022 11:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-29-000037 ● 02121546b8a14340a2ab634b5ecd6cc1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 21:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
64 UA-2021-12-20-003729-c 20 грудня 2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-04 16:46:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Тверде паливо (гранули паливні з деревини): ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-20-003729-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до додаткової угоди №2 від 07.06.2022 до договору від 14.03.2022 № 1/03-1/2022 була збільшена збільшена ціна за одиницю на 10 відсотків, просимо надати обгрунтування підвищення ціни.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-07 16:38:27
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, опублікованого в електронній системі закупівель 04.10.2022 р. у межах проведення моніторингу закупівлі Тверде паливо (гранули паливні з деревини): ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (UA-2021-12-20- 003729-c)
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, опублікованого в електронній
системі закупівель 04.10.2022 р. у межах проведення моніторингу закупівлі Тверде паливо
(гранули паливні з деревини): ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (UA-2021-12-20-
003729-c) щодо надання пояснень, Клеванський професійний ліцей повідомляє наступне:
Щодо правомірності прийняття рішень, а саме: яким чином та на підставі яких
документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість зазначаємо:
обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та
визначення його очікуваної вартості здійснено Замовником згідно Наказу № 275 від
18.02.2020 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження примірної методики визначення
очікуваної вартості предмета закупівлі». Враховувалася інформація про ціни на товари,
що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах виробників та
постачальників відповідної продукції. Здійснювалося дослідження на основі метода
порівняння цін, який базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку
товару та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару за минулі роки
згідно потреб Замовника як навчального закладу.
Отож, основними джерелами інформації для визначення ціни одиниці товару
використовувались: 1. Прайс-листи виробників та постачальників відповідної продукції,
які є у вільному доступі у мережі Інтернет. 2. Спеціалізовані торгівельні майданчики –
інтернет ресурси. 3. Дані власних угод і публічна інформація з ProZorro.
Для визначення очікуваної вартості з масиву проаналізованих цінових даних
використовувалась формула середнього арифметичного значення, з урахуванням індексу
інфляції з урахуванням прогнозування у потребі відповідного товару на запланований
період, ОВ = V * (Ц1 + … +Цк)/К, де: ОВ – очікувана вартість товару; V – кількість
(обсяг) товару, що закуповується; Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації;
К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації. Предмет закупівлі (Товар)
повинен бути відповідної якості, мати сертифікат якості, відповідати діючим стандартам
якості. За своїми характеристиками предмет закупівлі має відповідати якісним показникам
та наступним критеріям: Волога – не більше 10%, Зольність – не більше 1%, Вміст сірки –
не більше 0,04%, насипна щільність - не менше 600, діаметр – 6-8 мм,теплота згоряння –
не нижче 17.5, упаковка – міні-бег 15,25,30,50 кг. Кількість паливних гранул розраховано
на основі споживання минулих років та економічних розрахунків споживання. Замовник
під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про
публічні закупівлі".
Щодо збільшення ціни за одиницю на 10%.
Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон),
договір про закупівлю — це господарський договір, що укладається між замовником і
учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та
передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Отже, у разі,
коли замовником у розумінні Закону передбачено придбання товарів, робіт чи послуг,
така закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону в один із способів, керуючись
відповідними вартісними межами.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону, договір про закупівлю укладається згідно норм
Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених
цим Законом. Порядок зміни ціни чітко прописаний в умовах договору. Законом України
«Про публічні закупівлі» передбачена можливість збільшення ціни за одиницю товару до
10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання цін.
Між Замовником та Постачальником укладено додаткову угоду № 2 від 07.06.22р.,
до договору № 1/03-1/2022 від 14.03.2022 р. (далі – Додаткова угода № 2» (копія
додається)). Керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктом
11.3 Договору, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару з 5500,00 грн на
6050,00 грн., тобто не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого
товару на ринку та без збільшення загальної вартості Договору. Обгрунтуванням внесення
зазначених змін є збільшення ціни на гранули паливні з деревини по Рівненській області
станом на 07.06.22р., що підтверджує Постачальник листом Рівненської торгово-
промислової палати № 56.03/188 від 07.06.2022 р. (копія додається).
При цьому зазначаємо, що ціна згідно укладеної угоди не перевищує ціни по
Рівненській області, адже середня ціна станом на 07.06.2022 року становить – 7000,00 –
7500,00 грн/т., а ціна на гранули паливні з деревини згідно укладеної додаткової угоди
становить 6050,00 грн/т., що свідчить про економію бюджетних коштів Замовником
торгів. Також наголошуємо, що підвищення ціни за одиницю товару не призвело до
збільшення загальної суми договору.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту
головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної
власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного
сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на
власному веб-сайті за посиланням: https://kpnl.co.ua/?page_id=10.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Замовником не було порушено
вимог Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу закупівлі Тверде паливо (гранули паливні з деревини): ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-20-003729-c). 12 жовтня 2022 року було оприлюднено висновок про результат моніторингу. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Повідомляємо наступне, що для правильності визначення предмету закупівлі, ми звертали увагу на результати на основі аналізу - Cpv-tool https://cpvtool.kse.ua/?search=%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%83%D0%BB%D0%B8 %20%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%20%D0%B7%20%D0%B 4%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8) – посилання За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерної пропозиції ФОП «ПІДДУБНЯК МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА» та ФОП «СИДОРОВИЧ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Повідомляємо, що 20.12.21р. згідно ПРОТОКОЛУ №85 відбулось засідання ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ, де розглядалось питання про затвердження тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Тверде паливо (гранули паливні з деревини)» ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо. (копія додається) План закупівлі, затвердження тендерної докуметації та внесення всієї інформації про закупівлю «Тверде паливо (гранули паливні з деревини)» було здійснено Головою Тендерного комітету (про що свідчить Електронний підпис.). 04.01.2022р. було створено Наказ №7-ОД про «Про завершення діяльності тендерного комітету» (копія додається), згідно п.3 даного Наказу головою тендерного комітету Віктором Мінічом було передано, а уповноваженою особою Вікторією Мірчук прийнято справи щодо закупівель, які розпочав тендерний комітет. З огляду на вищесказане, в уповноваженої особи був відсутній механізм усунення порушень у повноті відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів. Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, повідомляємо наступне, що особа якою було допущене порушення, а саме Віктор Мініч вже не має відношення до закупівель (згідно наказу «Про завершення діяльності тендерного комітету») , а також згідно Наказу № 20-К Мініча Віктора Миколайовича увільнили від роботи у зв’язку з призовом на військову службу. Також повідомляємо, що для уникнення порушень законодавства в майбутньому, проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою Вікторією Мірчук, щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язуємось вжити заходи, а саме – провести додаткові навчання, забезпечити якісний юридичний супровід та правовий аналіз в процесі проведення наступних закупівель.
2022-10-18 18:28:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПІДДУБНЯК МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" |
1 562 500,00
UAH з ПДВ
|
1 371 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СИДОРОВИЧ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ" |
1 620 000,00
UAH з ПДВ
|
1 375 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАЛІСАД" |
1 625 000,00
UAH з ПДВ
|
1 625 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПІДДУБНЯК МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" #2874519581 |
Рішення скасоване |
1 371 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 10:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 січня 2022 15:29
|
ФОП "ПІДДУБНЯК МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" #2874519581 |
Відхилено |
1 371 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 14:44
|
|
ФОП "СИДОРОВИЧ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ" #2070003134 |
Переможець |
1 375 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2022 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2022 13:35
|
Image0003.JPG | зміни до договору |
08 червня 2022 13:32
|
Image0001.JPG | зміни до договору |
08 червня 2022 13:32
|
Image.JPG | зміни до договору |
08 червня 2022 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2022 09:57
|
JPEG047.jpg | зміни до договору |
14 березня 2022 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2022 09:43
|
JPEG045.jpg | укладений |
14 березня 2022 09:42
|
JPEG044.jpg | укладений |
14 березня 2022 09:42
|
JPEG043.jpg | укладений |
14 березня 2022 09:42
|
JPEG042.jpg | укладений |
14 березня 2022 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п1 ч5 ст41 Закону України "Про публічні закупівлі", внести зміни до пм3.1. Договору та викласти в наступній редакції: 3.1. Ціна цього договору становить 1375000,00. Станом на 14 березня 2022 року бюджетні зобов’язання виникають в межах клшторисних призначень та становлять 801300,00 грн. Під час дії даного договру бюджетні зобов’язання можуть змінюватись відповідно до кошторисних призначень та регламентуватися шляхом укладання додаткових угод, але в будь-якому випадку не можуть перевищувати суму договору. |
Номер договору про закупівлю: | №11/03-1/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п2 ч5 ст41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктом 11.3 Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару 6050,00 грн, тобто не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку та без збільшення загальної вартості Договору. |
Номер договору про закупівлю: | №11/03-1/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |