Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло солодковершкове не менше 72,5%
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2021-12-19-000082-c ● 271d68334ee741e5aa638f4aa7f96db0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БАРАТІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 02770110 |
Місцезнаходження: | 55604, Україна , Миколаївська обл., с. Баратівка , вул. Степова,1 |
Контактна особа: |
Лілія Степанченко +380975813211 baratov_pnd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2021 07:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2022 07:37 |
Початок аукціону: | 05 січня 2022 12:11 |
Очікувана вартість: | 175 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 кілограми
Масло солодковершкове не менше 72,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55604, Україна, Миколаївська область, с.Баратівка, вул. Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2021 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2021 16:30 |
зміни до ТД 24.12.21.docx | |
24 грудня 2021 16:30 |
5.ТД масло вершкове зі змінами 2 січень - березень.docx |
24 грудня 2021 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 грудня 2021 16:30 |
зміни до ТД 24.12.21.docx
|
||||||
24 грудня 2021 16:30 |
5.ТД масло вершкове зі змінами 2 січень - березень.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
НАДАТИ ПОЯСНЕННЯ та привести ТД у відповідність
Дата подання: 23 грудня 2021 11:22
Дата відповіді: 24 грудня 2021 15:59
Шановний замовник, в документації вами вимагається, файл назва «1. ТД Молочні продукти зі змінами січень - березень - » стор.16 встановлено , що потенційний учасник повинен надати ,-
«а) довідка, довідки про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (станом на дату, не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оголошення закупівлі), наданої Департаментом інформатизації МВС або територіальними органами з надання сервісних послуг МВС відповідно до наказу МВС України від 29.11.2016 №1256.»
Тобто, ви вимагаєте від усіх учасників на етапі подання пропозицій надання документів, які має надати тільки один учасник, якого визначено переможцем торгів. Очевидно, що така вимога є дискримінаційною та підлягає виключенню. Відповідно просимо вас привести тендерну документацію у відповідність до вимог діючого законодавства.
2) в документації вами вимагається, файл назва «1. ТД Молочні продукти зі змінами січень - березень - » стор.18 останній абзац встановлено , що потенційний учасник повинен зазначити,далі мовою оригіналу,-
« -Учасник зазначає спеціалізований транспорт, призначений для транспортування продуктів харчування, що швидко псуються (ізотермічні види транспорту, транспорт з холодильним обладнанням, що забезпечують дотримання»
Просимо надати відповідь щодо дотримання чого ? температурного режиму?
3) в документації файл назва «1. ТД Молочні продукти зі змінами січень - березень - » вами вимагається, стор.24 п.3 останній абзац встановлено , що потенційний учасник повинен зазначити, далі мовою оригіналу,-
«- іншим нормативно-правовими актам, що регулюють суспільні відносини у цій сфері та відповідним вимогам державних стандартів.»
Просимо надати відповідь який документ/ нормативно-правовий акт повинен надати потенційний учасник на виконання цієї вимоги тендерної документації?
4) в документації файл назва «1. ТД Молочні продукти зі змінами січень - березень - » вами вимагається, стор.24 останній абзац встановлено , що потенційний учасник повинен надати, далі мовою оригіналу,-
«-копії документів, що підтверджують те, що Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме сертифікат.»
Вимагаючи надання вказаного в оголошенні сертифікату, наявність якого не є обов`язковою згідно чинного законодавства України, на наше переконання, Ви встановили надмірні вимоги у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
ЧАСТИНА 7 СТАТТІ 21 ЗАКОНУ 771 (Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів) НАГОЛОШУЄ НА ТОМУ, ЩО: «7. СЕРТИФІКАЦІЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧИХ ПРОЦЕДУР, ЗАСНОВАНИХ НА ПРИНЦИПАХ СИСТЕМИ АНАЛІЗУ НЕБЕЗПЕЧНИХ ФАКТОРІВ ТА КОНТРОЛЮ У КРИТИЧНИХ ТОЧКАХ, НЕ Є ОБОВ`ЯЗКОВОЮ».
Акцентуємо увагу Замовника, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо надати пояснення:
1. чи потрібно Учаснику, для якого не передбачено законодавством наявність сертифікатів на систему управління якістю та на систему управління безпечністю харчових продуктів, надавати пояснення з цього приводу у складі тендерної пропозиції?
2. в якому чинному нормативно – правовому акті України встановлена вимога щодо обов’язкової наявності у Учасника процедури закупівлі сертифікату на систему управління якістю та на систему управління безпечністю харчових продуктів?
Беручи до уваги все вищенаведене просимо вас привести тендерну документацію у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник , щодо вашого запитання :
1. На сторінці 16 Додаток 2
Розділ 1. Документи, які вимагаються для учасника-переможця, а саме:
а)довідка, довідки про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (станом на дату, не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оголошення закупівлі), наданої Департаментом інформатизації МВС або територіальними органами з надання сервісних послуг МВС відповідно до наказу МВС України від 29.11.2016 №1256.
2. Учасник зазначає спеціалізований транспорт, призначений для транспортування продуктів харчування, що швидко псуються (ізотермічні види транспорту, транспорт з холодильним обладнанням, що забезпечують дотримання температурного режиму під час перевезення продуктів харчування).
- Будуть внесені зміни до ТД
3. Товар по якості та безпечності для харчових продуктів повинен відповідати встановленим державним стандартам, нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, які діють на момент проведення процедури закупівлі, а саме:
Декларація виробника або посвідчення про якість , де вказано відповідність товару стандарту ДСТУ
- Будуть внесені зміни до ТД
4. Копії документів, що підтверджують те, що Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР),( сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) в якому вказано, що на підприємстві Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів).
- Будуть внесені зміни до ТД
1. На сторінці 16 Додаток 2
Розділ 1. Документи, які вимагаються для учасника-переможця, а саме:
а)довідка, довідки про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (станом на дату, не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оголошення закупівлі), наданої Департаментом інформатизації МВС або територіальними органами з надання сервісних послуг МВС відповідно до наказу МВС України від 29.11.2016 №1256.
2. Учасник зазначає спеціалізований транспорт, призначений для транспортування продуктів харчування, що швидко псуються (ізотермічні види транспорту, транспорт з холодильним обладнанням, що забезпечують дотримання температурного режиму під час перевезення продуктів харчування).
- Будуть внесені зміни до ТД
3. Товар по якості та безпечності для харчових продуктів повинен відповідати встановленим державним стандартам, нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, які діють на момент проведення процедури закупівлі, а саме:
Декларація виробника або посвідчення про якість , де вказано відповідність товару стандарту ДСТУ
- Будуть внесені зміни до ТД
4. Копії документів, що підтверджують те, що Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР),( сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) в якому вказано, що на підприємстві Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів).
- Будуть внесені зміни до ТД
Заміна в тексті питання
Дата подання: 23 грудня 2021 11:38
Дата відповіді: 24 грудня 2021 16:01
Шановний Замвонику, просимо вважати заміненими назву файлу в попередньому питанні, а саме «1. ТД Молочні продукти зі змінами січень - березень - » , беручи до уваги предмет закупівлі, відповідно " 5.ТД масло вершкове зі змінами січень - березень -"
Відповідь: Шановний учасник , щодо вашого запитання :
1. На сторінці 16 Додаток 2
Розділ 1. Документи, які вимагаються для учасника-переможця, а саме:
а)довідка, довідки про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (станом на дату, не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оголошення закупівлі), наданої Департаментом інформатизації МВС або територіальними органами з надання сервісних послуг МВС відповідно до наказу МВС України від 29.11.2016 №1256.
2. Учасник зазначає спеціалізований транспорт, призначений для транспортування продуктів харчування, що швидко псуються (ізотермічні види транспорту, транспорт з холодильним обладнанням, що забезпечують дотримання температурного режиму під час перевезення продуктів харчування).
- Будуть внесені зміни до ТД
3. Товар по якості та безпечності для харчових продуктів повинен відповідати встановленим державним стандартам, нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, які діють на момент проведення процедури закупівлі, а саме:
Декларація виробника або посвідчення про якість , де вказано відповідність товару стандарту ДСТУ
- Будуть внесені зміни до ТД
4. Копії документів, що підтверджують те, що Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР),( сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) в якому вказано, що на підприємстві Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів).
- Будуть внесені зміни до ТД
1. На сторінці 16 Додаток 2
Розділ 1. Документи, які вимагаються для учасника-переможця, а саме:
а)довідка, довідки про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (станом на дату, не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оголошення закупівлі), наданої Департаментом інформатизації МВС або територіальними органами з надання сервісних послуг МВС відповідно до наказу МВС України від 29.11.2016 №1256.
2. Учасник зазначає спеціалізований транспорт, призначений для транспортування продуктів харчування, що швидко псуються (ізотермічні види транспорту, транспорт з холодильним обладнанням, що забезпечують дотримання температурного режиму під час перевезення продуктів харчування).
- Будуть внесені зміни до ТД
3. Товар по якості та безпечності для харчових продуктів повинен відповідати встановленим державним стандартам, нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, які діють на момент проведення процедури закупівлі, а саме:
Декларація виробника або посвідчення про якість , де вказано відповідність товару стандарту ДСТУ
- Будуть внесені зміни до ТД
4. Копії документів, що підтверджують те, що Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР),( сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) в якому вказано, що на підприємстві Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів).
- Будуть внесені зміни до ТД
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2022 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
174 300,00
UAH з ПДВ
|
108 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ" |
128 814,00
UAH з ПДВ
|
121 590,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ |
146 300,00
UAH з ПДВ
|
121 599,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГУСЄВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ " |
135 100,00
UAH з ПДВ
|
127 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2632807787 |
Відхилено |
108 500,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 11:10
|
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ" #05409745 |
Переможець |
121 590,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2022 08:34
|
ДУ до дог.12..pdf | укладений |
08 квітня 2022 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2022 08:31
|
ДУ до дог.12..pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 08:16
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 11:44
|
12,1 001.pdf | укладений |
21 січня 2022 11:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За згодою сторін розірвати договір, в зв'язку з неможливістю виконання договору з обставин непереборної сили, та закінченням терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 січня 2022 — 31 березня 2022 |
Сума оплати за договором: |
48 983,40
UAH (в тому числі ПДВ 8 163,90 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За згодою сторін розірвати договір в зв'язку з неможливістю виконання договору з обставин непереборної сили, та закінченням терміну дії договору |