Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване водопостачання
Очікувана вартість
650 293,94 UAH
UA-2021-12-18-000234-c 84c9b283cd9448c88c5bf26644f565f0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігнатенко Тетяна Іванівна

+380631419049 dzo.prozorro22@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02774119
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Контактна особа: Ігнатенко Тетяна Іванівна
+380631419049
dzo.prozorro22@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
відповідно до статті 5 Закону України N 1682-III від 20.04.2000 року «Про природні монополії» на Антимонопольний комітет України покладені функції ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначеної комісії. Згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету України № 874-р від 28.11.2012 року «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», встановлено, що Зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. Ознайомившись з інформацією на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України щодо Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, було встановлено, що КП «Житомирводоканал» дійсно займає монопольне (домінуюче) становище щодо надання послуг з водопостачання в Житомирській обл., тобто КП «Житомирводоканал» є єдиним постачальником послуг з централізованого водопостачання в районі розташування Житомирської обласної дитячої клінічної лікарні. Враховуючи вищевикладене, Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня через відсутність конкуренції не має можливості отримувати послуги з централізованого водопостачання від інших організацій, тому це є переконливим фактором в процесі обрання переговорної процедури закупівлі та проведення її з КП «Житомирводоканал».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2021 11:14
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47246 м.куб
Централізоване водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

18 грудня 2021 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#3344065
Переможець 650 293,94
UAH з ПДВ
18 грудня 2021 11:14

Документи

18 грудня 2021 11:14
Електронний підпис
18 грудня 2021 11:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2021 11:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#3344065
650 293,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2021 11:14
Електронний підпис
18 грудня 2021 11:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 13:56
Електронний підпис укладений
21 грудня 2022 12:32
Додаткова_угода_5_водопостач.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 12:30
Електронний підпис укладений
09 вересня 2022 10:11
Додаткова_угода_4_водопостач.pdf зміни до договору
09 вересня 2022 10:10
Електронний підпис укладений
16 травня 2022 12:02
Додаткова_угода_3_22.pdf зміни до договору
16 травня 2022 11:53
Електронний підпис укладений
11 травня 2022 15:36
Додаткова_угода_3_22.pdf зміни до договору
11 травня 2022 15:34
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 14:46
Додаткова_угода_2_водопостачання.pdf зміни до договору
21 лютого 2022 14:38
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:06
Додаткова_угода_1.pdf зміни до договору
06 січня 2022 11:04
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:19
Договір укладений
06 січня 2022 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились пункт 1.4. Договору викласти в такій редакції: «1.4. Загальна ціна договору становить 650 293,94 грн. (Шістсот п'ятдесят тисяч двісті дев'яносто три гривні 94 копійки ), в т.ч. ПДВ – 108 382,32 грн. (Сто вісім тисяч триста вісімдесят дві гривні 32 копійки). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 581 473,94 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 68 820,00 грн. в т.ч. сума договору на січень 2022 року становить – 70118,40 грн. (Сімдесят тисяч сто вісімнадцять гривень 40 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 63 910,00 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 6208,40грн.»
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились пункт 1.4. Договору викласти в такій редакції: «1.4. Загальна ціна договору становить 650 293,94 грн. (Шістсот п'ятдесят тисяч двісті дев'яносто три гривні 94 копійки ), в т.ч. ПДВ – 108 382,32 грн. (Сто вісім тисяч триста вісімдесят дві гривні 32 копійки). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 581 473,94 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 68 820,00 грн. сума договору на січень 2022 року становить – 70118,40 грн. (Сімдесят тисяч сто вісімнадцять гривень 40 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 63 910,00 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 6208,40грн. в т.ч. сума договору на лютий - березень 2022 року становить – 113 236,80 грн. (Сто тринадцять тисяч двісті тридцять шість гривень 80 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 102 278,40 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 10958,40 грн.»
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в пункт 1.4. Договору та викласти в новій редакції: «1.4. Загальна ціна договору становить 650 293,94 грн. (Шістсот п'ятдесят тисяч двісті дев'яносто три гривні 94 копійки ), в т.ч. ПДВ – 108 382,32 грн. (Сто вісім тисяч триста вісімдесят дві гривні 32 копійки). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 581 473,94 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 68 820,00 грн. сума договору на січень 2022 року становить – 70118,40 грн. (Сімдесят тисяч сто вісімнадцять гривень 40 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 63 910,00 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 6208,40грн. в т.ч. сума договору на лютий - серпень 2022 року становить – 342 236,80 грн. (Триста сорок дві тисячі двісті тридцять шість гривень 80 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 311 278,40 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 30 958,40грн.»
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в пункт 1.4. Договору та викласти в новій редакції: «1.4. Загальна ціна договору становить 650 293,94 грн. (Шістсот п'ятдесят тисяч двісті дев'яносто три гривні 94 копійки ), в т.ч. ПДВ – 108 382,32 грн. (Сто вісім тисяч триста вісімдесят дві гривні 32 копійки). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 581 473,94 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 68 820,00 грн. сума договору на січень 2022 року становить – 70118,40 грн. (Сімдесят тисяч сто вісімнадцять гривень 40 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 63 910,00 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 6208,40грн. сума договору на лютий - березень 2022 року становить – 113 236,80 грн. (Сто тринадцять тисяч двісті тридцять шість гривень 80 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 102 278,40 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 10958,40 грн. сума договору на квітень-серпень 2022 року становить – 229 000,00 грн. (Двісті двадцять дев'ять тисяч гривень 00 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 209 000,00 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 20 000,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в пункт 1.4. Договору та викласти в новій редакції: «1.4. Загальна ціна договору становить 650 293,94 грн. (Шістсот п'ятдесят тисяч двісті дев'яносто три гривні 94 копійки ), в т.ч. ПДВ – 108 382,32 грн. (Сто вісім тисяч триста вісімдесят дві гривні 32 копійки). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 581 473,94 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 68 820,00 грн. сума договору на січень 2022 року становить – 70118,40 грн. (Сімдесят тисяч сто вісімнадцять гривень 40 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 63 910,00 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 6208,40грн. сума договору на лютий - березень 2022 року становить – 113 236,80 грн. (Сто тринадцять тисяч двісті тридцять шість гривень 80 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 102 278,40 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 10958,40 грн. сума договору на квітень-серпень 2022 року становить – 229 000,00 грн. (Двісті двадцять дев'ять тисяч гривень 00 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 209 000,00 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 20 000,00 грн. сума договору на вересень-грудень 2022 року становить – 237 938,74 грн. (Двісті тридцять сім тисяч дев’ятсот тридцять вісім гривень 74 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 206 285,54 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 31 653,20 грн»
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. №922-VIII, пункт 1.3. Договору від 05.01.2022 року №22 уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі розподілу води (централізованого водопостачання), в зв'язку із чим пункт 1.3. Договору викласти в такій редакції: “1.3. Загальний об'єм водопостачання становить 27425 куб. м/рік, в т.ч. лікарня - 24627 куб. м/рік; гуртожиток – 2798 куб. м/рік.” 2. Сторони домовились зменшити суму договору зареєстровану в органах казначейства на 137 088,84 грн. (Сто тридцять сім тисяч вісімдесят вісім гривень 84 копійки), в установах банку на 18 224,61 грн. (вісімнадцять тисяч двісті двадцять чотири гривні 61 копійка), в зв’язку із чим пункт 1.4. Договору викласти в такій редакції: “1.4. Загальна ціна договору становить 494 980,49 грн. (Чотириста дев'яносто чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят гривень 49 копійок), в т.ч. ПДВ — 82 496,75 грн. (Вісімдесят дві тисячі чотириста дев'яносто шість гривень 75 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 444 385,10 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 50 595,39 грн. сума договору на січень 2022 року становить – 70118,40 грн. (Сімдесят тисяч сто вісімнадцять гривень 40 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 63 910,00 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 6208,40грн. сума договору на лютий - березень 2022 року становить – 113 236,80 грн. (Сто тринадцять тисяч двісті тридцять шість гривень 80 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 102 278,40 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 10958,40 грн. сума договору на квітень-серпень 2022 року становить – 229 000,00 грн. (Двісті двадцять дев'ять тисяч гривень 00 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 209 000,00 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 20 000,00 грн. сума договору на вересень-грудень 2022 року становить – 82625,29 грн. (Двісті тридцять сім тисяч дев’ятсот тридцять вісім гривень 74 копійок). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 69 196,70 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 13 428,59 грн».
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 494 980,49
UAH (в тому числі ПДВ 82 496,75 UAH)