Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (реконструкція системи постачання лікувального кисню комунального некомерційного підприємства «Виноградівська районна лікарня» Виноградівської міської ради Закарпатської області по вул. Лікарняна, 13 в м. Виноградів Закарпатської області)
Очікувана вартість
2 266 389,00 UAH
UA-2021-12-17-021642-c cb5e4ba42ca74a7ba154e5c167a90199
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Лемак

+380954865234 ktvfr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01992506
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., м. Виноградів, вул. Лікарняна, 13
Контактна особа: Наталія Лемак
+380954865234
ktvfr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно частини першої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником, як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Згідно з пунктом 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;

Замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2021-10-27-011705-a та UA-2021-11-15-017012-a) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІМ” є кваліфікованим Учасником, має ліцензію на здійснення будівельної діяльності, належну матеріально -технічну базу, працівників, досвід.
У зв’язку із вищенаведеним, сторони погодилися про закупівлю ЄЗС ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (реконструкція системи постачання лікувального кисню комунального некомерційного підприємства «Виноградівська районна лікарня» Виноградівської міської ради Закарпатської області по вул. Лікарняна, 13 в м. Виноградів Закарпатської області) за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021 20:02
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
реконструкція системи постачання лікувального кисню комунального некомерційного підприємства «Виноградівська районна лікарня» Виноградівської міської ради Закарпатської області по вул. Лікарняна, 13 в м. Виноградів Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, м.Виноградів, вул.Лікарняна ,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

17 грудня 2021 20:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 20:01
Протокол переговорів 2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-09-000024 ● 57471b0269a040d4a2fb8b3d37b8f3d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2022 21:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.08.2022 №179
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 09.08.2022 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ



Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби

від 09.08.2022 № 179

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2021-12-17-021642-c 17.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-11 08:49:07

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ЄЗС ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (реконструкція системи постачання лікувального кисню комунального некомерційного підприємства «Виноградівська районна лікарня» Виноградівської міської ради Закарпатської області по вул. Лікарняна, 13 в м. Виноградів Закарпатської області)» (за кодом CPV за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-17-021642-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому при співставленні технічних вимог до предмету закупівлі, які визначені Замовником у складі тендерної документації в Додатку 3 при проведенні процедури відкритих торгів за номерами UA-2021-10-27-011705-a та UA-2021-11-15-017012-a, встановлені розбіжності у відомостях обсягів робіт, зазначених у технічному завданні, по об’ємам та кількості виконаних робіт?
2. Необхідно надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання робіт договору від 28.12.2021 № 28/12/21/710 відповідно до додаткової угоди від 28.12.2021 №1.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-16 14:26:41

відповідь на запит

1. технічні вимоги до предмету закупівлі, які визначені Замовником не містять розбіжності - просто вилучені деякі роботи, які не підлягали виконанню в рамках проекту.
2. Документальним підтвердженням об’єктивних обставин є обставини викладені у додатковій угоді №1.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником розірвано договрі про закупівлю. Зобов'язуємося в подальшому не допускати порушень та дотримуватися вимог ЗУ "Про публічні закупівлі".

2022-09-02 10:19:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • відсутній механізм

Замовником розірвано договір про закупівлю

2022-12-23 17:32:34

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІМ"
#30895536
Переможець 2 266 389,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 20:02

Документи

17 грудня 2021 20:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 20:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІМ"
#30895536
2 266 389,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 20:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2022 10:17
дод.угода.дім.pdf укладений
02 вересня 2022 10:16
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2022 13:04
Додаткова 3 до 710.pdf зміни до договору
30 травня 2022 13:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:01
Дод.уг.2 710.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:57
дод.угода 710.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:56
граф.710.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:56
план. 710.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 15:55
договірна ціна.pdf укладений
28 грудня 2021 15:55
План 710.pdf укладений
28 грудня 2021 15:55
графік 710.pdf укладений
28 грудня 2021 15:55
Договір 710.pdf укладений
28 грудня 2021 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 28/21/21/710
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення пордку фінансування
Номер договору про закупівлю: 28/21/21/710
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення порядку фінансування в поточному році
Номер договору про закупівлю: 28/21/21/710
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 серпня 2022
Сума оплати за договором: 2 182 058,25
UAH (в тому числі ПДВ 363 676,38 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін на підставі виявлених порушень моніторингом ДАСУ