Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01992506 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., м. Виноградів, вул. Лікарняна, 13 |
Контактна особа: |
Наталія Лемак +380954865234 ktvfr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2021-10-27-011705-a та UA-2021-11-15-017012-a) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІМ” є кваліфікованим Учасником, має ліцензію на здійснення будівельної діяльності, належну матеріально -технічну базу, працівників, досвід.
У зв’язку із вищенаведеним, сторони погодилися про закупівлю ЄЗС ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (реконструкція системи постачання лікувального кисню комунального некомерційного підприємства «Виноградівська районна лікарня» Виноградівської міської ради Закарпатської області по вул. Лікарняна, 13 в м. Виноградів Закарпатської області) за переговорною процедурою закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2021 20:02 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
17 грудня 2021 20:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2021 20:01 |
Протокол переговорів 2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-09-000024 ● 57471b0269a040d4a2fb8b3d37b8f3d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2022 21:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.08.2022 №179
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 09.08.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 09.08.2022 № 179
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2021-12-17-021642-c 17.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-11 08:49:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ЄЗС ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (реконструкція системи постачання лікувального кисню комунального некомерційного підприємства «Виноградівська районна лікарня» Виноградівської міської ради Закарпатської області по вул. Лікарняна, 13 в м. Виноградів Закарпатської області)» (за кодом CPV за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-17-021642-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому при співставленні технічних вимог до предмету закупівлі, які визначені Замовником у складі тендерної документації в Додатку 3 при проведенні процедури відкритих торгів за номерами UA-2021-10-27-011705-a та UA-2021-11-15-017012-a, встановлені розбіжності у відомостях обсягів робіт, зазначених у технічному завданні, по об’ємам та кількості виконаних робіт?
2. Необхідно надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання робіт договору від 28.12.2021 № 28/12/21/710 відповідно до додаткової угоди від 28.12.2021 №1.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-16 14:26:41
відповідь на запит
1. технічні вимоги до предмету закупівлі, які визначені Замовником не містять розбіжності - просто вилучені деякі роботи, які не підлягали виконанню в рамках проекту.
2. Документальним підтвердженням об’єктивних обставин є обставини викладені у додатковій угоді №1.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником розірвано договрі про закупівлю. Зобов'язуємося в подальшому не допускати порушень та дотримуватися вимог ЗУ "Про публічні закупівлі".
2022-09-02 10:19:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • відсутній механізм
Замовником розірвано договір про закупівлю
2022-12-23 17:32:34
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІМ" #30895536 |
Переможець |
2 266 389,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 20:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2022 10:17
|
дод.угода.дім.pdf | укладений |
02 вересня 2022 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2022 13:04
|
Додаткова 3 до 710.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:01
|
Дод.уг.2 710.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:57
|
дод.угода 710.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:56
|
граф.710.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:56
|
план. 710.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 15:55
|
договірна ціна.pdf | укладений |
28 грудня 2021 15:55
|
План 710.pdf | укладений |
28 грудня 2021 15:55
|
графік 710.pdf | укладений |
28 грудня 2021 15:55
|
Договір 710.pdf | укладений |
28 грудня 2021 15:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/21/710 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення пордку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/21/710 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення порядку фінансування в поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/21/710 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 грудня 2021 — 31 серпня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 182 058,25
UAH (в тому числі ПДВ 363 676,38 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За згодою сторін на підставі виявлених порушень моніторингом ДАСУ |