Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту: «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування»
Очікувана вартість
5 117 444,00 UAH
UA-2021-12-17-021047-c a67b0423d5c541e2b8968caffc287ee1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Серажим

+380532560631 ihor.s@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Серажим
+380532560631
ihor.s@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації (далі - Департамент) одержав від Експертної організації Філія ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Полтавській області Експертний звіт від 17 грудня 2021 року № 17-0450/01-21 щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування».
Між Департаментом та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Агроімпульс 2016» укладено договір № 03-20/100 від 23.10.2020 р. на виконання робіт по об’єкту: «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
В ході розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування» виникла необхідність виконання додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, очікувана вартість яких становить 5 117 444,00 грн. з ПДВ.
Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Керуючись ст. 13 та п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, для закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) потрібно застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021 18:32
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Умова застосування переговорної процедури: ст. 13 та п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об’єкту: «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Тельмана, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», ураховуючи норми, визначені Постановою Кабінету Міністрів України № 641 від 22.07.2020 та зміни, внесені до неї Постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 08.02.2021, Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Аванс 90 Календарні 30
Поставка товару Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

17 грудня 2021 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 18:32
Відомість обсягів ресурсів.docx
17 грудня 2021 18:32
Відомість обсягів робіт.docx
17 грудня 2021 18:32
Витяг з ЄДР.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-19-000019 ● 37ed10ebcaaa432798b886b28249b1cc
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2022 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.05.2022 № 10-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 19.05.2022 № 10-з

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
7. UA-2021-12-17-021047-c 17.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-05-25 10:21:20

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Додаткові роботи по об’єкту: «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування»» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-17-021047-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень, інформації, документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Окрім того, прошу надати інформацію та документальне підтвердження про проходження експертизи проектної документації та отримання експертного звіту щодо розгляду проектної документації.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-05-30 10:52:09

Щодо надання відповіді

Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації (далі - Департамент) може повідомити наступне.
1. ПП «УСП «Мегаполіс» було розроблено проектну документацію на будівництво за робочим проектом «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення на виконання робіт по об’єкту: «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) визначено в Рішенні сесії Полтавської обласної ради від 09.12.2021 № 319 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2021 рік».
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Департамент не має власного веб-сайту. На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів дана інформація не може бути розміщена замовником, оскільки, доступ до останнього в Департаменту - відсутній.
3. Департаментом отримано Експертний звіт (позитивний) від 17 грудня 2021 року № 17-0450/01-21 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування».
Для документального підтвердження надаємо скан-копію вказаного Експертного звіту (позитивний) на 5 акр. в 1 прим.).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 15 червня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОІМПУЛЬС 2016"
#40802249
Переможець 5 117 444,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 18:32

Документи

17 грудня 2021 18:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 18:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОІМПУЛЬС 2016"
#40802249
5 117 444,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 18:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2023 09:36
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2023 09:14
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
05 травня 2023 09:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 19:04
№03-21-236.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 19:03
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2022 13:10
ДУ №1.pdf зміни до договору
30 червня 2022 13:09
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 15:01
03-236 ДР Гадяч Геріатричний.pdf укладений
28 грудня 2021 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.5.2. Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/236
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14, Додатку №1 та Розділу 17 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/236
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/236
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 677 675,33
UAH (в тому числі ПДВ 495 862,30 UAH)